دنیای دیجیتال

نوکیا A1 ، تابستان امسال روانه بازار خواهد گردید

به قلم فروشگاه اینترنتی ارشاکو : مدتی پیش بود که شاهد تولید اولین تبلت کمپانی نوکیا با نام N1 بودیم . و مدت هاست که شرکت نوکیا گوشی هوشمند تولید نکرده است . اما این بار شایعاتی وجود دارد که ، حاکی از ورود این شرکت در دنیای های هوشمند می باشد که ماحصل آن نیز نوکیا A1 نامیده خواهد شد. با توجه به اطلاعات در دسترس راجع به این گوشی ، می توان ان را جزو گوشی های میان رده به حساب آورد .

در نوکیا ان وان که چندی پیش توسط شرکت نوکیا تولید گردید ، شاهد لانچر Z بودیم . این شرکت مجوز لازم را نیز برای فاکسکان در زمینه‌ی استفاده از طراحی N1 و لانچر مذکور داده است.

 

با این حال، بسیاری از کاربران منتظر بودند که ببینند نوکیا چه زمانی در زمینه تلفن‌های هوشمند شروع به فعالیت خواهد کرد. رندر‌هایی از این محصول در سال گذشته منتشر شد اما در نهایت معلوم شد که رندر‌های مذکور تقلبی بوده‌اند. اما آیا نوکیا در سال ۲۰۱۶ وارد عرصه تلفن‌های هوشمند خواهد شد؟ بر اساس اطلاعاتی که توسط منابع قابل اطمینان فاش شده، پاسخ این سوال مثبت است و اکنون شاهد اولین رندر‌های این موبایل جدید هستیم.

 

نوکیا
نوکیا

محصول A1  به احتمال زیاد در تابستان ۲۰۱۶ روانه بازار خواهد گردید . یکی از نکاتی که باید در این رندر‌ها به آن توجه کرد این است که محصول مذکور به تلفن‌های هوشمند نوکیا (که تا چندی پیش تولید می‌شدند) شباهتی ندارد. البته تعجبی ندارد که در حال حاضر زبان طراحی سری لومیا تحت مدیریت مایکروسافت قرار دارد. با نگاه به این رندر‌ها می‌توان دریافت کرد که این تلفن هوشمند در بخش جلویی‌ دارای دکمه‌هایی خازنی است و قاب پشتی آن طرح‌دار و پلاستیکی است.

دستگاه از رابط کاربری نوکیا با نام Z Launcher استفاده می کند که از دیگر ویژگی های این محصول محسوب می شود که احتمالا روی اندروید ۶.۰ مارشمالو قرار می‌گیرد.

گزارش دقیقی از مشخصات نوکیا A1 از سوی منبع فاش کننده این اطلاعات در دسترس قرار نگرفته است . بر اساس اطلاعات داده شده از سوی منبع فاش کننده ، نمایشگر این گوشی  ۵.۵ اینچی با وضوح فول اچ‌دی است که پردازش‌هایش نیز توسط پردازنده کوآلکام اسنپ‌دراگون ۶۵۲ انجام می‌شود. شباهتی مابین مشخصات این گوشی با پرچمداران وجود ندارد .

می توان گفت که تولید گوشی میان رده برای نوکیا در این روزها که بازار آن ها داغ می باشد ، انتخاب مناسبی بوده باشد .

با در نظر گرفتن تاریخچه نوکیا N1 باید توجه داشت که احتمالا نوکیا A1 در درجه اول بازار چین را هدف گیری کرده است. احتمالا در طول روز‌های آینده، منابع آگاه، حضور تلفن هوشمند مذکور را تایید خواهند کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا