عطر با رایحه ادویه هاعطر با رایحه شیرینی و شکلاتعطر با رایحه گل هاعطر با رایحه میوهعطر و ادکلن با رایحه چوب و خزهعطر و ادکلن با رایحه مشک ،عنبر و رایحه های حیوانیمعرفی انواع عطر و ادکلن های جدید

خرید عطر زنانه براساس ماه تولد (متولدین اسفند)

عطر زنانه یکی از اکسسوری های ضروری برای هر خانم شیک پوش و جذابی است که می خواهد با مد روز همراه شود.  انتخاب رایحه ای که با شخصیت شما هماهنگ و متناسب باشد ، به موارد زیادی از جمله ماه تولد تان بستگی دارد. اگر دوست دارید رایحه ای خاص خود داشته باشید که در برداشت اول روحیات و خصوصیات شما را بازگو کند ، می توانید از عطر های زنانه مخصوص ماه خود بهره مند شوید. متولدین اسفند ، زنانی نیک گفتار ، امانت دار ، نسبتا صبور ، کمی خودبین و مغرور و دارای قدی نسبتا متوسط هستند. اینان افرادی غریب دوست و مهمان نواز می باشند، اما خود از جانب دوستان و خویشان ، کمتر محبت می‎بینند.

خانم های متولد اسفند از آنجایی که شخصیتی راسخ و محکم دارند ، رایحه ای که کمی به تلخی بگراید و طبعی گرم داشته باشد به خوبی می تواند روحیات آنها را بازگو کند. درادامه ما به شما 7 عطر زنانه با رایحه ی گرم و تلخ را معرفی خواهیم کرد که می توانید برای خود و یا کسی که دوست دارید تهیه کنید و شرایط برای انتخاب از میان هزاران برند برایتان آسان تر گردد تا بتوانید یک ادکلن زنانه با ماندگاری بالا داشته باشید.

1.عطر زنانه و مردانه ناسوماتو بلک افغانو nasomatto black afgano

عطر زنانه و مردانه ناسوماتو بلک افغانو ارشاکو

عطر زنانه و مردانه بلک افغانو که جزو محبوب ترین رایحه ها هم در میان آقایان و هم بانوان می باشد ، در صدر لیست ما جای گرفته است. رایحه ای که این عطر زنانه و مردانه در خود جای داده نمادی از بهترین کیفیت گیاه حشیش می باشد. استفاده از رایحه ی حشیش ، موجب حالت سرخوشی و نشاطی می شود که با اولین اسپری این ادکلن زنانه و مردانه کاملا قابل لمس است. عطری هوس انگیز و جذاب که گرمای خود را از رایحه ی دلپذیر عود و بخور خوشبو می گیرد. ترکیب ناسوماتو بلک افغانو با رایحه ی تندی از شاهدانه و نت های سبز آغاز شده که در نهایت به تلخی تنباکو ، قهوه ، نت های چوبی و رزین ختم می شود. شما می توانید برای خرید عطر زنانه مورد نظر از طریق لینک خرید زیر اقدام کنید.

رایحه اولیه : شاهدانه ، نت های سبز

رایحه میانی : رزین ، نت های چوبی ، تنباکو ، قهوه

رایحه پایه : بخور خوشبو ، عود

2.عطر زنانه و مردانه عود لوتوس lotus oud lotus

عطر زنانه و مردانه لوتوس عود ادوپرفیوم ارشاکو

ادکلن زنانه و مردانه عود از برند خوش نام لوتوس می باشد که در سال 2016 به بازار عرضه گردید. سازنده ی این عطر زنانه آلبرتو موریلس می باشد که عطرهایی از جمله کولونیا اینتنس ، آکوا دی پارما ، این رد آرماند باسی ، مجموعه ی بی وی ال بولگاری و بسیاری دیگر از رایحه های معروف جهان را در کارنامه ی خود به ثبت رسانده است. رایحه این عطر زنانه به گرمی و تلخی می گراید و میزان ماندگاری آن بین 7 تا 12 ساعت در نظر گرفته شده است. در کنار ماندگاری بالا ، پخش بوی عالی این ادکلن زنانه نیز قابل تقدیر است. عطر لوتوس همراهی منحصر بفرد و خاص در شب های سرد و برفی زمستانی می باشد. رایحه ی غالب این ادکلن زنانه از بوی تنباکو گرفته شده و با تندی ادویه جات ترکیبی هوس انگیز را بوجود آورده است که به وضوح می تواند با همان اسپری نخست ، ترکیبی از عطر خوش ویسکی و عود را استشمام کرد. شما می توانید برای خرید عطر زنانه مورد نظر از طریق لینک خرید زیر اقدام کنید.

رایحه اولیه : چوب بلسان ، عود ، هل

رایحه میانی : خس خس ، صندل

رایحه پایه : دانه تونکا ، کهربا

3.عطر زنانه لانکوم ماگی نویر lancome magie noir

عطر زنانه لانکوم مگی نویر ارشاکو

عطر زنانه ماگی نویر در سال 1987 با رایحه ای گرم و تلخ از سوی برند فرانسوی لانکوم وارد بازار شد. این ادکلن زنانه از آن زمان تاکنون مشتریان خاص خود را داشته و دارد. عطر زنانه ماگی نویر در ابتدای هرم بویایی خود از رایحه های برگ مو ، تمشک ، گالبانوم و رز استفاده کرده که با مرور زمان به ترکیبی از عسل ، مریم ، ریشه زنبق و یاس می رسد. این رایحه در انتها با نت های ادویه ای ، نعناع هندی ، مشک و گلسنگ کار خود را به پایان می رساند. رایحه ی گرم و تلخ این عطر زنانه مناسب خانم هایی است که شخصیت جسور داشته و نقاط مشترک زیادی با روحیات مردانه دارند. به دلیل طبع گرمی که این این عطر به خود اختصاص داده است ، بهتر است در شب های سرد سال از آن استفاده شود. شما می توانید برای خرید عطر زنانه مورد نظر از طریق لینک خرید زیر اقدام کنید.

رایحه اولیه : برگ مو ، تمشک ، گالبانوم ، سنبل ، برگاموت ، رز

رایحه میانی : عسل ، مریم ، ریشه زنبق ، یلانگ یلانگ ، سرو ، گل مریم ، نرگس

رایحه پایه : نت ادویه ای ، چوب صندل ، عنبر کهربایی ، نعناع هندی ، مشک ، مشک زباد ، گلسنگ ، خس خس ، صمغ درخت مرمکی ، بخور

4.عطر زنانه و مردانه ایو سن لوران نابل لدر  yves saint laurent noble leather

عطر زنانه ایوسن لوران نوبل لدر ارشاکو

عطر زنانه و مردانه نابل لدر از برند ایو سن لوران با رایحه ای گرم و تلخ مناسب برای بانوان و آقایان می باشد. این رایحه ی قوی و عمیقی که از چرم سرچشمه گرفته و در میانه ها به آکورد های چوبی و عطر گرم عنبر می گراید ، لطافت و آرامش محسور کننده ای را همراه با گرمای دلنشینی به ارمغان می آورد. تلخی چرم با گذشت زمان به سمت لایه های شیرین میوه های خشک و وانیل کشیده می شود که ماندگاری قابل توجهی نیز از خود بر جای می گذارد. در مجموع ، عطر های زنانه با رایحه ی گرم و تلخ مناسب استفاده در فصول سرد سال به خصوص زمستان می باشند. بنابراین ، دقت کنید که از این رایحه در روز های گرم سال استفاده نکنید. شما می توانید برای خرید عطر زنانه مورد نظر از طریق لینک خرید زیر اقدام کنید.

رایحه اولیه : میوه های خشک

رایحه میانی : چرم ، عنبر

رایحه پایه : وانیل ، نعنا هندی ، کهربا

5.عطر زنانه شنل کوکو نویر channel coco noir

عطر زنانه شنل کوکو نویر ارشاکو

عطر زنانه شنل کوکو نویر با رایحه ای گرم و تلخ توسط  Jacques Polge و Christopher Sheldrake ساخته شد. ادکلن زنانه کوکو نویر نسل سوم عطرهای زنانه کوکو پس از N5 و مادمازل به شمار می رود که در سال 2012 به بازار عرضه گردید. رایحه ای که کاملا تحسین برانگیز و جذاب ، برجسته ، مرموز و ریشه دار است و از محبوبیت جهانی ویژه  ای برخوردار است. انتخاب رنگ تیره برای شیشه ی عطر زنانه کوکو نویر خبر از تلخی و گرمای درونش می دهد. استفاده از رنگ مشکی یکی از مواردی است که شنل به خوبی بر روی آن دقت به خرج داده و توانسته از همین طریق توجه شیفتگان این رایحه را به خود جلب کند. ادکلن زنانه کوکو نویر عطری است از یک برند لاکچری و شیک که مناسب خانم های خوش سلیقه ای است که می خواهند در هر زمینه ای خاص بوده و بدرخشند. شما می توانید برای خرید عطر زنانه مورد نظر از طریق لینک خرید زیر اقدام کنید.

رایحه اولیه : ترنج ، گریپ فروت

رایحه میانی : یاسمن ، شمعدانی ، نرگس ، رز

رایجه پایه : مشک ، کندر ، نعنا هندی ، چوب صندل سفید ، دانه تونکا ، وانیل

6.عطر زنانه پاکو رابان بلک ایکس اس Paco Rabanne Black XS

عطر زنانه پاکو رابان یلک ایکس اس ارشاکو

ادکلن زنانه بلک ایکس اس از برند محبوب پاکو رابان در 30 می سال 2007 روانه بازار شد. این عطر زنانه با رایحه ی گرم و ملایمی که دارد برای خانم های اسفند ماهی که از بوی تلخ عطر هایی که در بالاتر بدان اشاره کردیم هراس دارند و یا به دلایلی رابطه ی خوبی با این طبع ندارند ، مناسب است. طراحی زیبای بطری ادکلن زنانه بلک ایکس اس در کنار رنگ سیاه و بنفش آن ترکیبی اغواگر و وسوسه انگیزی را بوجود آورده اند که چشم را نوازش می دهد. این عطر زنانه ، خانم هایی را که به دنبال تحرک ، انرژی و نشاط مضاعف می باشند ، راضی خواهد کرد. اگر بخواهیم ادکلن زنانه بلک ایکس اس پاکو رابان را در چند واژه خلاصه کنیم ، به سه واژه محرک ، اغواکننده ، فریبنده خواهیم رسید. شما می توانید برای خرید عطر زنانه مورد نظر از طریق لینک خرید زیر اقدام کنید.

رایحه اولیه : فلفل قرمز ، تمبر هندی ، آلبالو

رایحه میانی : بنفشه ، رز ، پوست کاکائو

رایحه پایه : ماسویا ، نعنا هندی ، وانیل

7.عطر مردانه و زنانه تام فورد عود وود Tom Ford Oud Wood

عطر زنانه و مردانه تام فورد عود وود ارشاکو

عطر زنانه و مردانه تام فورد عود وود در سال 2007 از سوی این کمپانی وارد بازار شد. رایحه ی چوب همیشه طرفداران خاص خود را داشته و دارد. این رایحه در ادغام با وانیل و کهربا رایحه ی دلنشین و از سوی دیگر جسارت بر انگیزی را به فرد القا می کند. استفاده از این عطر زنانه اغواگر و جذاب برای شب های سرد زمستان به شدت توصیه می شود. این ادکلن بدون شک یکی از بهترین عطرهای زنانه تام فورد به شمار می رود که رایحه ای کاملا خاص و منحصر بفردی را به استشمام می رساند. شما می توانید برای خرید عطر زنانه مورد نظر از طریق لینک خرید زیر اقدام کنید.

رایحه پایه : چوب اگار ، چوب رز برزیلی ، هل ، فلفل سیچوان ، خس خس ، چوب صندل ، باقالا تونکا ، وانیل ، کهربا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا