عطر با رایحه ادویه هاعطر با رایحه شیرینی و شکلاتعطر با رایحه گل هاعطر با رایحه میوهعطر و ادکلن با رایحه چوب و خزهعطر و ادکلن با رایحه مشک ،عنبر و رایحه های حیوانیمعرفی انواع عطر و ادکلن های جدید

انتخاب عطر زنانه متناسب با ماه تولد (متولدین آبان)

خرید عطر زنانه از میان هزاران برند و رایحه متفاوت کار بسیار دشواری به نظر می رسد. این در حالی است که اگر هر فرد با توجه به ماه تولد خود ، رایحه ای متناسب با روحیات و هماهنگ با شخصیت خود انتخاب کند ، این دشواری به حداقل خواهد رسید. این موضوع برای خانم های خوش سلیقه ی آبان ماهی نیز صدق می کند. خرید عطر زنانه ارزان و ادکلن زنانه با ماندگاری بالا می تواند یکی از دغدغه های اصلی متولدین این ماه باشد. متولدین آبان ، خانم هایی طناز ، خوش رو ، گرم و صمیمی و تا حدودی مغرور می باشند. آبان ماهی ها در احساسات خود به هیچ وجه میانه رو نیستند ، یا عاشق اند و یا دشمن ، در غیر اینصورت کاملا بی تفاوت و بی اعتنا می باشند.
متولدین این ماه غالبا موقع شناس ، گاه جاه طلب و با اعتماد به نفس و جذاب می باشند. برای چنین کاریزمای شخصیتی رایحه ی شیرین و گرم پیشنهاد می شود که به خوبی جذابیت و اعتماد به نفس این افراد را به نمایش می گذارد. در ادامه ما به شما 7 تا از عطرهای زنانه ی محبوب و پرفروش با رایحه ی گرم و شیرین را معرفی خواهیم کرد تا انتخاب آسان تر گردد و بتوانید یک ادکلن زنانه با ماندگاری بالا داشته باشید.
1.عطر زنانه دیور هیپنوتیک پویزن Dior Hypnotic Poison

عطر زنانه دیور هیپنوتیک پویزن ارشاکو
عطر زنانه دیور هیپنوتیک پویزن با رایحه ی شیرین و گرمی که دارد برای استفاده در فصول سرد سال بسیار توصیه می شود. رایحه ی دلفریبی که از نت های این عطر جادویی برمی خیزد ، حس اغواگر و تحریک کننده ای را در شما بوجود خواهد آورد. ادکلن زنانه هیپنوتیک پویزن از جمله عطرهای پرفروش برند دیور به حساب می آید که به خوبی توانسته اصالت فرانسوی خود را در همان نت های اولیه که برگرفته از ترکیب میوه ای شامل زردآلو ، آلوی سیاه و نارگیل می باشد ، بازگو کند. این طعم میوه ای رفته رفته و با گذشت زمان جای خود را به رایحه ای گلی می دهند. ترکیبی از گل های مریم ، زنبق دره ، یاسمین ، رز ، چوب رزوود برزیلی و زیره ، راز رایحه ی جادویی ادکلن زنانه پویزن را برملا می کند. در انتها نیز رایحه ای از چوب صندل ، بادام ، وانیل و مشک با ایجاد تعادل میان جسم و روح ، سبب تقویت تمرکز و ایجاد حس آرامش و در نتیجه افزایش نشاط و سرزندگی در شما می شود. رنگ سرخ بطری ادکلن زنانه هیپنوتیک پویزن با هاله ای مشکی در هم آمیخته و حسی رازآلود به آن بخشیده است. شما می توانید برای خرید عطر زنانه مورد نظر از طریق لینک خرید زیر اقدام کنید.
رایحه اولیه : زرد آلو ، آلوی سیاه ، نارگیل
رایحه میانی : گل مریم ، زنبق دره ، یاسمین ، رز ، رزوود برزیلی ، زیره سیاه
رایحه پایه : چوب صندل ، بادام ، وانیل ، مشک


2.عطر زنانه لانکوم ترزور Lancome Tresor

عطر زنانه لانکوم ترزور ارشاکو
عطر زنانه لانکوم ترزور یک عطر قدیمی است که از سال 1990 تاکنون در بازار به فروش می رسد و به خوبی توانسته رایحه ی خود را در دل خانم های هر نسل جای کند. این ادکلن زنانه با توجه به رایحه ی گرم و شیرینی که دارد ، برای استفاده در فصل پاییز و زمستان بسیار مناسب است. نت های اولیه و میانی این ادکلن از گل های معطر و مرکبات تشکیل شده و بوی شیرینی را به مشام می رسانند. این ادکلن زنانه با گذشت زمان رایحه ای از چوب و وانیل از خود بر جای می گذارد که حالتی گرم و لطیف را به دست می دهد. خانم های جوان به هیچ وجه از این عطر زنانه غافل نشوند. شما می توانید برای خرید عطر زنانه مورد نظر از طریق لینک خرید زیر اقدام کنید.
رایحه اولیه : هلو ، یاس بنفش ، گل رز بلغاری ، شکوفه زرد آلو ، ترنج ، سوسن
رایحه میانی : گل گاو زبان ، گل یاس ، زنبق ، گل رز بلغاری
رایحه پایه : چوب صندل سفید ، کهربا ، وانیل ، مشک ، هلو ، زردآلو


3.عطر زنانه کلوین کلین لیکوئید گلد ایفوریا calvin klein Liquid Gold Euphoria

عطر زنانه کالوین کلین لیکوئید گلد ایفوریا ارشاکو
عطر زنانه کالوین کلین لیکوئید گلد ایفورا ادو پرفیوم در سال 2014 برای بانوان طراحی شد. ادکلن زنانه لیکوئید گلد ایفوریا جزء مجموعه عطر های ایفوریا می باشد که در سال 2005 و 2006 پایه گذاری شد. عطرهایی که به خوشحالی و شادی و سرخوشی شهرت یافته اند. با اسپری کردن ادکلن های زنانه ایفوریا حس خوشحالی و شعف و شادابی در شما القا می شود. رایحه گرم و چوبی ادکلن زنانه لیکوئید گل ایفوریا به عنوان یکی از شاهکارهای مجموعه ایفوریا به شمار می رود که تا سال 2014 تنها برای بانوان موجود بود. تا اینکه در سال 2014 این کمپانی تصمیم گرفت نسخه ی مردانه ی این عطر زنانه را به منظور استقبال فروانی که از رایحه ی دل انگیز آن صورت گرفته بود ، تولید کند. شیشه ی عطر گلد ایفوریا بسیار زیبا و جالب طراحی شده است و رنگی طلایی دارد. شما می توانید برای خرید عطر زنانه مورد نظر از طریق لینک خرید زیر اقدام کنید.
رایحه اولیه : دارچین
رایحه میانی : گل ارکیده
رایحه پایانی : چوب صندل سفید


4.عطر زنانه ورساچه کریستال نویر Versace Crystal Noir

عطر زنانه ورساچه کریستال نویر ارشاکو
عطر زنانه ورساچه کریستال نویر با رایحه ای گرم و شیرین در سال 2004 توسط آنتونی لای طراحی و روانه بازار شده است. بر اساس گفته های دوناتلا ورساچه ، مدیر برند معروف ورساچه ، این عطر رایحه ای جذاب و شهوانی را در خود جای داده است و بسیار مناسب خانم های جوان و اجتماعی می باشد. نت میانی این ادکلن زنانه شامل یاسمن اسرار آمیز و دارای رایحه ای تازه ، نفسانی ، درخشان و خامه ای بوده ، که توسط فن آوری “خلا ” باز تولید شده است. حس رمز آلود این رایحه از ترکیب پایانی آن که شامل عنبر و مشک می شود ، نشات گرفته شده است. استفاده از این ادکلن زنانه در مجالس و مهمانی های شبانه شما را قطعا از دیگران متمایز کرده و جلوه ای خاص و منحصربفرد به ظاهرتان می بخشد. شما می توانید برای خرید عطر زنانه مورد نظر از طریق لینک خرید زیر اقدام کنید.
رایحه اولیه : زنجبیل ، هل ، فلفل
رایحه میانی : شکوفه پرتقال ، گل صد تومانی ، یاسمن ، نارگیل
رایحه پایه : عنبر ، مشک ، چوب صندل


5.عطر زنانه دیور جادور ادوتویلت J´adore Eau de Toilette Dior

عطر زنانه دیور جادور ادوتویلت ارشاکو
عطر زنانه کریستین دیور جادور ادو تویلت ، عطری با رایحه ی میوه ای و گلی بوده که حسی سفید و رویایی را القا می کند. نمونه ی ادو تویلت این ادکلن زنانه در مقایسه با ادو پرفیوم آن دارای رایحه ملایم تری از گل ها و کمی شیرین تری از مرکبات می باشد. رایحه ابتدایی این عطر زنانه با بوی ترش و شیرین و آبدار مرکبات و مقدار مشخصی از عطر شکوفه های پرتقال آغاز شده و حسی شاداب ، کمی گلی ، تمیز و تا حدود کمی صابونی مانند را به فرد منتقل می کند. در کنار این ترکیب شاداب و ترش و شیرین رایحه گل یاس نیز با حس سفید و ملایم خود به مشام می رسد. با گذشت زمان عطر کمی شیرین تر شده و حالت ملایم و خامه ای مانندی به خود می گیرد و رایحه گل ها خصوصا یاس با قوت بیشتری احساس می شود. ادکلن زنانه دیور ژادور ادو تویلت پخش بو و ماندگاری مناسبی دارد و در تمامی فصول قابل استفاده است. شما می توانید برای خرید عطر زنانه مورد نظر از طریق لینک خرید زیر اقدام کنید.
رایحه اولیه : جوز هندی ، آلو ، ماندارین ، بهار نارنج ، ترنج ، لیمو
رایحه میانی : گل بنفشه ، ارکیده ، گل یاس ، گل برف ، رز ، گل ماگنولیا
رایحه پایه : آلو ، مشک ، وانیل


6. عطر زنانه بولگاری جاسمین نویر ادو پرفیوم Bvlgari Jasmin Noir EDP

عطر زنانه بولگاری جاسمین نویر ارشاکو
ادکلن زنانه جاسمین نویر از برند محبوب بولگاری در سال 2008 توسط carlos benaim و sophie labbe وارد دنیای عطر و ادکلن شد. رایحه ی گرم و شیرین این عطر از ترکیب بوی یاسمن در کنار شیرین بیان و مشک سرچشمه می گیرد. بوی بسیار خوشی که عطر زنانه بولگاری جاسمین نویر از خود تراوش می کند ، بسیار دلنشین بودخ و هر بیننده ای را به خود جذب می کند. این رایحه ی مرموزانه و زیبا برای خانم های بین 25 تا 40 سال مناسب می باشد و می توان گفت که در واقع ادکلن زنانه بولگاری جاسمین نویر یک عطر زنانه جاافتاده و عمیق است. این ادکلن در دو نسخه ی 50 میل و 100 میل در بازار موجود و قابل تهیه است. شما می توانید برای خرید عطر زنانه مورد نظر از طریق لینک خرید زیر اقدام کنید.
رایحه اولیه : یاسمن ، رایحه سبز
رایحه میانی : بادام ، یاس
رایحه پایه : دانه تونکا ، مشک ، شیرین بیان ، کهربا ، نعناع هندی ، چوب های گران بها


7.عطر زنانه نینا ریچی ریچی دنسینگ ریبون Nina Ricci Ricci Ricci Dancing Ribbon

عطر زنانه نینا ریچی ریچی دنسینگ ریبون ارشاکو
عطر زنانه نینا ریچی ریچی دنسینگ ریبون با رایحه ای گلی که از دریای مدیترانه نشات گرفته برای روزهای خنک بهاری و پاییزی پیشنهاد می شود. عطر زنانه نینا ریچی ریچی با رایحه ای ملایم و شیرین که حاصل ترکیب رازبری ، ریواس ، گل مریم و رز می باشد ، خانم های خوش سلیقه را شیفته ی خود کرده است. این ادکلن زنانه که در سال 2010 به بازار عرضه شد توانست جایگاه خوبی را در میان انبوه عطرها و ادکلن ها را به خود اختصاص دهد. فصل بهار بهترین زمان برای استفاده از این عطر به شمار می رود. شما می توانید برای خرید عطر زنانه مورد نظر از طریق لینک خرید زیر اقدام کنید.
رایحه اولیه : زنجبیل ، رازبری ، ریواس
رایحه میانی : گل رز ، گل مریم
رایحه پایه : نعنانع هندی ، چوب صندل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا