عطر با رایحه شیرینی و شکلاتعطر با رایحه گل هاعطر با رایحه گل های سفیدعطر با رایحه مرکباتعطر با رایحه میوهعطر سلبریتی ها و مشاهیرعطر و ادکلن با رایحه چوب و خزهعطر و ادکلن با رایحه مشک ،عنبر و رایحه های حیوانیمعرفی انواع عطر و ادکلن های جدید

10 عطر زنانه مناسب روز زن

 روز زن یکی از روزهایی است که به شما این فرصت را می دهد تا با خرید هدیه ای کوچک ، عشق و علاقه ی خود را به همسر ، مادر ، خواهر و هر خانمی که دوستش دارید یادآوری کنید. این هدیه ی کوچک می تواند عطری باشد که یک حس خوب و شیرین را در ذهن تداعی می کند. رایحه ها شما را در خاطر افراد زنده نگه می دارند و بهترین انتخاب برای زمانی است که می خواهید در یاد و خاطر کسی باقی بمانید. در ادامه 10 تا از بهترین عطرهای زنانه با ماندگاری بالا و رایحه های خاص آورده شده است.

1.عطر زنانه بربری بریت شیر Burberry Brit Sheer

عطر زنانه بربری بریت شیر 2015 ارشاکو

ادکلن زنانه بربری بریت شیر ترکیبی از رایحه گل و میوه است. این عطر به عنوان محصول جدید بربری در سال 2015 به بازار عرضه  شد. در نت ابتدایی این عطر ترکیبی از لیتچی ، یوزو ، ماندارین و آناناس احساس می شود. در نت میانی رایحه ی آن از گلهای کم یاب صورتی ، گلابی و شکوفه هلو استفاده شده است. برای نت پایانی نیز مشک سفید و چوب سفید به مشام می رسد. در ادامه شما می توانید برای خرید عطر زنانه ی مورد نظر از طریق لینک خرید زیر اقدام کنید.

رایحه اولیه : لیتچی ، یوزو ، ماندارین ، آناناس

رایحه میانی : گلهای کم یاب صورتی ، گلابی ، شکوفه هلو

رایحه پایه : مشک سفید ، چوب سفید

2.عطر زنانه کلوین کلین لیکوئید ایفوریا گلد Calvin Klein Liquid Euphoria Gold

عطر زنانه کالوین کلین لیکوئید گلد ایفوریا ارشاکو

عطر زنانه کالوین کلین لیکوئید گلد ایفوریا ادو پرفیوم در سال 2014 برای بانوان طراحی شد. عطر زنانه لیکوئید گلد ایفوریا جزء مجموعه عطرهای زنانه ایفوریا می باشد که در سال 2005 و 2006 پایه گذاری شد. عطرهایی که به خوشحالی و شادی و سرخوشی شهرت یافته اند. با اسپری کردن عطرهای زنانه ایفوریا حس خوشحالی و شعف و شادابی در شما القا می شود. رایحه گرم و چوبی عطر زنانه لیکوئید گل ایفوریا به عنوان یکی از شاهکارهای مجموعه ایفوریا به شمار می رود که تا سال 2014 تنها برای بانوان موجود بود. تا اینکه در سال 2014 این کمپانی تصمیم گرفت نسخه ی مردانه ی این عطر را به منظور استقبال فروانی که از رایحه ی دل انگیز آن صورت گرفته بود ، تولید کند. شیشه ی عطر زنانه گلد ایفوریا بسیار زیبا و جالب طراحی شده است و رنگی طلایی دارد. در ادامه شما می توانید برای خرید عطر زنانه ی مورد نظر از طریق لینک خرید زیر اقدام کنید.

رایحه اولیه : دارچین

رایحه میانی : گل ارکیده

رایحه پایانی : چوب صندل سفید

3.عطر زنانه لانکوم ترزور Lancome Tressor

عطر زنانه لانکوم ترزور ارشاکو

عطر زنانه لانکوم ترزور یک عطر قدیمی است که از سال 1990 تاکنون در بازار به فروش می رسد و به خوبی توانسته رایحه ی خود را در دل خانم های هر نسل جای کند. این عطر زنانه با توجه به رایحه ی گرم و شیرینی که دارد ، برای استفاده در فصل پاییز و زمستان بسیار مناسب است. نت های اولیه و میانی این ادکلن از گل های معطر و مرکبات تشکیل شده و بوی شیرینی را به مشام می رسانند. این عطر زنانه با گذشت زمان رایحه ای از چوب و وانیل از خود بر جای می گذارد که حالتی گرم و لطیف را به دست می دهد. خانم های جوان به هیچ وجه از این عطر غافل نشوند. در ادامه شما می توانید برای خرید عطر زنانه ی مورد نظر از طریق لینک خرید زیر اقدام کنید.

رایحه اولیه : هلو ، یاس بنفش ، گل رز بلغاری ، شکوفه زرد آلو ، ترنج ، سوسن

رایحه میانی : گل گاو زبان ، گل یاس ، زنبق ، گل رز بلغاری

رایحه پایه : چوب صندل سفید ، کهربا ، وانیل ، مشک ، هلو ، زردآلو

4.عطر زنانه ورساچه برایت کریستال Versace Bright Crystal

عطر زنانه ورساچه برایت کریستال برایت ارشاکو

عطر زنانه برایت کریستال توسط  Alberto Morillas از طراحان ارشد کمپانی ورساچه در سال 2006 تولید و به بازار معرفی گردید. رایحه ی خنک و شیرینی که این ادکلن زنانه در شیشیه ی کریستالی خود جای داده است ، نوعی حس دلفریبی محض و شفافیت خاصی را به فرد القا می کند. وجود رایحه ای از شکوفه و میوه های منتخب نیز ، شیرینی ملایم و لطیفی را به آن بخشیده است. در ادامه شما می توانید برای خرید عطر زنانه ی مورد نظر از طریق لینک خرید زیر اقدام کنید.

رایحه بالایی : انار ، یوزو

رایحه میانی : نیلوفر آبی ، ماگنولیا ، گل صد تومانی

رایحه پایه : مشک ، چوب ماهون ، کهربا

5.عطر زنانه نینا ریچی له پارادایس Nina Ricci Le Paradise

عطر زنانه نینا ریچی له پارادایس ارشاکو

عطر زنانه نینا ریچی له پارادایس همانطور که از نامش پیداست ، بوی شیرین بهشت را به مشام می رساند. ادکلن زنانه له پارادایس توانسته با بهره گیری از ترکیب نت های چوبی در کنار مرکبات آبدار و البته وانیل ، به خوبی لطافت و سفیدی یک رایحه را القا کند. استفاده از این عطر زنانه در روزهای بهاری به شدت توصیه می شود. در ادامه شما می توانید برای خرید عطر زنانه مورد نظر از طریق لینک خرید زیر اقدام کنید.

رایحه اولیه : پرتقال ، شکوفه پرتقال ، ماندارین ، بادام

رایحه میانی : سیب ، گل گاو زبان ، گل یاسمن

رایحه پایه : وانیل ، نعناع هندی ، نت های چوبی ، چوب صندل

6.عطر زنانه امپر ساگا پور فم Emper Saga Pour Femme

عطر زنانه امپر ساگا پور فم ارشاکو

ادکلن زنانه ی امپر ساگا پورفم یادآور حس خوب روزهای بهاری در بین کارها و مشغله های روزانه ی شماست. رایحه ی دلنشین و آرامش بخش عطر زنانه امپر ساگا پورفم می تواند خستگی و بار روانی که در طول روز بر روی دوشتان سنگینی می کند را کم کند. خرید این عطر زنانه برای کسی که دوستش دارید نشان می دهد چقدر به فکر حال دل او هستید و می خواهید حس خوب این رایحه را در طول روز احساس کند. ادکلن زنانه امپر ساگا پورفم با بطری نارنجی رنگ خود که تداعی گر رایحه ی شیرین درونش است ، عطری سرشار از انرژی مثبت و زندگی می باشد. در ادامه شما می توانید برای خرید عطر زنانه مورد نظر از طریق لینک خرید زیر اقدام کنید.

رایحه پایه : ترنج ، گل رز ، وانیل

7.عطر زنانه گرلن شالیمار کلن ادوتویلت Gurlein Shalimar Cologne EDT

عطر زنانه گرلن شالیمار کلن ادوتویلت ارشاکو

عطر زنانه شالیمار کلن از برند گرلن در سال 2015 توسط تیری واسر طراحی و به بازار معرفی شد. این عطر زنانه با رایحه ای برگرفته از وانیل و مشک سفید در کنار ترکیبات میوه ای و گلدار توانسته حس اغواکننده و فریبنده ای را در فرد ایجاد کند. در خاص بودن رایحه ی این عطر هیچ شکی نیست ،  و به همین علت ، ادکلن زنانه ی گرلن شالیمار می تواند بهترین انتخاب برای هدیه ی روز زن و یا سالگرد ازدواج باشد. برند گرلن از نظر کیفیت خود را ثابت کرده و از این نظر شکی بر آن وارد نیست. این برند فرانسوی بیش از 320 نوع عطر با رایحه های بسیار دلنشین و متفاوت را در کارنامه ی خود به ثبت رسانیده است. در ادامه شما می توانید برای خرید عطر زنانه ی مورد نظر از طریق لینک خرید زیر اقدام کنید.

رایحه اولیه : ترنج ، لیمو شیرین ، گریپ فروت ، پرتقال

رایحه میانی : گل های پیازدار ، رز ، یاس

رایحه پایه : وانیل ، زنبق زرد ، مشک سفید

8.عطر زنانه آریانا گراندی سوییت لایک کندی Ariana Grande Sweet Like Candy

عطر زنانه آریانا گراندی سوییت لایک کندی ارشاکو

عطر زنانه سوییت لایک کندی از سوی خواننده ی پاپ کانادایی ، آریانا گراندی برای دخترهای جوان با رایحه ای شیرین و لطیف به بازار عرضه شد. ترکیبات میوه ای در کنار رایحه های گلدار در این عطر زنانه ، بوی بسیار خوشایند و دلچسبی را به مشام می رسانند. استفاده از عطر خوش وانیل در این رایحه نیز کم تاثیر نبوده و بر حس زنانگی و ظرافت آن تاکید بیشتری کرده است. در ادامه شما می توانید برای خرید عطر زنانه ی مورد نظر از طریق لینک خرید زیر اقدام کنید.

رایحه اولیه : گلابی ، ترنج ، تمشک

رایحه میانی : انگور فرنگی سیاه ، خامه ، مارشمالو ، یاس ، یاسمن ، پیچ امین الدوله

رایحه پایه : وانیل ، کشمیر

9.عطر زنانه الکساندر مک کویین مای کویین Alexander McQueen My Queen

عطر زنانه الکساندر مک کویین مای کویین ارشاکو

عطر زنانه الکساندر مک کویین مای کویین در سال 2005 از سوی این کمپانی خوشنام در عرصه ی مد و لباس وارد بازار عطر و ادکلن شد. الکساندر مک کویین طراحی بطری این عطر شگفت انگیز را به دستان هنرمند Thomas bastide سپرده است. در کنار پخش بوی عالی که این عطر زنانه به خود اختصاص داده ، دارای ماندگاری متوسطی است. عطر خوش بنفشه اولین رایحه ای است که پس از اسپری کردن ادکلن زنانه ی مای کویین به مشام شما خواهد رسید. بوی گل های سفید که در انتها با بوی خوش وانیل ترکیب می شود ، لطافت و سفیدی خاصی به این عطر بخشیده است. در ادامه شما می توانید برای خرید عطر زنانه ی مورد نظر از طریق لینک خرید زیر اقدام کنید.

رایحه اولیه : پارما ، بنفشه ، بادام شیرین

رایحه میانی : شکوفه پرتقال ، گل های سفید ، آفتابگردان ،مشک سفید

رایحه پایه : عنبیه ، نعناع هندی ، وانیل ، وتیور ، سدر

10.عطر زنانه دیور میس چری Dior Miss Cherie

عطر زنانه دیور میس چری ارشاکو

ادکلن زنانه دیور میس چری یکی از قدیمی ترین عطرهای زنانه ی این لیست به شمار می رود که در سال 2005 به بازار معرفی و عرضه شد. عطر زنانه میس چری اصالت فرانسوی خود را با رایحه ای سرزنده ، جذاب و البته شیک به رخ می کشد. این رایحه ی دلفریب و شیرین از ادغام میوه هایی نظیر نارنگی ، گیلاس ، توت فرنگی و آناناس در کنار گل های یاسمن ، رز ، ذرت و بنفشه نشات می گیرد. استفاده از این عطر زنانه ی سبک در طول روز و به خصوص فصل بهار پیشنهاد می شود. در ادامه شما می توانید برای خرید عطر زنانه مورد نظر از طریق لینک خرید زیر اقدام کنید.

رایحه اولیه : نارنگی ، گیلاس ، توت فرنگی ، آناناس

رایحه میانی : یاسمن ، کارامل ، رز ، ذرت ، بنفشه

رایحه پایه : نعناع هندی ، مشک ، عنبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا