عطر با رایحه ادویه هاعطر با رایحه شیرینی و شکلاتعطر با رایحه گل هاعطر با رایحه مرکباتعطر با رایحه میوهعطر و ادکلن با رایحه چوب و خزهعطر و ادکلن با رایحه مشک ،عنبر و رایحه های حیوانیمعرفی انواع عطر و ادکلن های جدید

خرید عطر مردانه برای متولدین شهریور

عطر مردانه برای هر مرد خاص و منحصر بفرد است و خصوصیات اخلاقی وی را تا حدودی بازتاب می دهد. خرید یک ادکلن مردانه با ماندگاری بالا و با قیمت مناسب که با روحیات شما سازگاری داشته باشد و به خوبی بر روی شما بنشیند ، در میان انبوهی از رایحه ها و برند های متفاوت کار بسیار دشواری است. این دشواری می تواند با محدود کردن رایحه با توجه به ماه تولد خود ، بسیار آسان گردد. مردان متولدین شهریور دارای کمال و هوش بالایی بوده و در کارهای خود ثابت قدم می باشند. آتش عشق در متولدین شهریور بسیار کم شعله اما جاودانه و با حرارت است.

متولدین این ماه شوخ طبع و دل پاک هستند، اما زبانی تند دارند. همچنین افرادی مهربان و پرشور و عاشق پیشه هستند. انتخاب عطرهایی با رایحه تند و خنک می تواند بازگوی شخصیت سرد اما مهربان آنها باشد. در ادامه ما به شما 7 تا از بهترین عطرهای مردانه با رایحه ی خنک را به شما معرفی خواهیم کرد تا شرایط برای خرید عطر مردانه ارزان و ادکلن مردانه با ماندگاری بالا فراهم باشد.

1.عطر مردانه ورساچه اروس Versace Eros

عطر مردانه ورساچه اروس ارشاکو

ادکلن مردانه اروس در سال 2012 توسط  Aurelien Guichard و از سوی کمپانی خوش ذوق ورساچه به بازار معرفی شد. رایحه ی ملایم و شیرین این عطر مردانه الهام گرفته از ارتباط عمیق با اساطیر یونان بوده و روح یونان باستان و قرون وسطی را به خوبی می‌توان در رایحه ی منحصر بفرد آن احساس کرد. هدف از تولید این عطر مردانه بوجود آوردن حس شور و شعف و تمایلات برجسته در مردان بوده تا اعتماد به نفس را در آنها افزایش دهد. نام این عطر مردانه نیز که برگرفته از خدای عشق یونان و الهه پسر آفرودیت می باشد ، خود گویای همه چیز است. دوناتلا ورساچه  مدیر برند ورساچه درباره این ادکلن مردانه می گوید :

“ما دارای انگیزه یونانی هستیم که به ما اجازه می دهد به آثار باستانی و اسطوره شناسی فکر کنیم در حالی که رنگ فیروزه ای نشان دهنده دریای مدیترانه است. این یعنی ورساچه !”

شما می توانید برای خرید عطر مردانه مورد نظر از طریق لینک خرید زیر اقدام کنید.

رایحه اولیه : سیب ، لیمو، نعناع

رایحه میانی : عمبرتون ، شمعدانی ، دانه تونکا

رایحه پایه : سدر، خزه درخت بلوط ، وانیل ، خس خس

2.عطر مردانه کرید اونتوس ادوپرفیوم  Aventus Creed

عطر مردانه کرید اونتوس در سال 2010 توسط Olivier Creed  و Erwin Creed به بازار عرضه شد. با رایحه ای شیرین و خنک ، کرید توانسته تلفیقی از احساسات شادابی و نشاط را با وقار و ابهت خویش که روح دراماتیک در هم آمیخته از جنگ و صلح را که به زیبایی هرچه تمام تر در اعماق رایحه ی آن نهفته شده است ، در این ادکلن مردانه جای دهد. پارادوکس عجیبی که در رایحه ی این ادکلن احساس می شود ، آن را به یک عطر جادویی تبدیل کرده است. ادکلن مردانه اونتوس ترکیبی از نت های زیر را در خود جای داده است. شما می توانید برای خرید عطر مردانه مورد نظر از طریق لینک خرید زیر اقدام کنید.

رایحه اولیه : ترنج ، مویز سیاه ، آناناس ، سیب سرخ

رایحه میانی : چوب درخت قان ، یاسمن ، نعناع هندی ، رز

رایحه پایه : عنبر سائل ، مشک ، خزه درخت بلوط ، وانیل

3.عطر مردانه كلوين كلين ريويل Calvin Klein Reveal

ادکلن مردانه کالوین کلین ریویل در سپتامبر 2014 رونمايي و در فوریه 2015 به بازار عرضه گردید. عطری نشاط آور و بی نظیر كه نمايانگر مردی سازش ناپذیر بوده و رفتارهای یک مرد مدرن را برجسته می کند و مخصوص آقایانی است که به دنبال جذابیت ، چالش و اغواگری هستند. رایحه ی عطر مردانه ریویل از گلابی ، گیاه آگاو و عنبر گرفته شده است و حس طراوت و نشاط را در فرد به وجود می آورد. عطر مردانه کالوین کلین ریویل از نت های زیر تشکیل شده است. شما می توانید برای خرید عطر مردانه مورد نظر از طریق لینک خرید زیر اقدام کنید.

رايحه اوليه : گلابي ، براندي ، زنجبيل ، بنه ، خربزه

رايحه ميانی : سالويا اسكلاريا مريم گلي ، نمك ، چرم جير ، گياه آگاو

رايحه پايه : دانه تونكا ، عنبر ، خس خس

4.عطر مردانه شنل آلور هوم ادیشن بلانچ Chanel Allure Homme Edition Blanche

عطر مردانه شنل آلور هوم ادیشن بلانچ ارشاکو

عطر مردانه آلور هوم ادیشین بلانچ از برند فوق محبوب شنل در شیشه ای با طراحی بسیار ساده و در عین حال شیک روانه ی بازار شد و توانست رضایت خیلی ها را به سمت خود جلب کند. بر خلاف ظاهر شفاف و روشنی که به این عطر مردانه اختصاص داده شده است ، رایحه ی آن تلخ و خنک می باشد. ماندگاری بالا ، میزان پراکندگی خوب ، ترکیب منحصر بفرد و فریبنده ای که از خود ساطع می کند ، همگی از نقاط قوت این عطر به شمار می روند. با توجه به رایحه ی خنکی که این عطر مردانه در خود دارد ، توصیه می شود از آن در روزهای گرم تابستانی استفاده کنید. هر چند اگر به دنبال نشان دادن سرد مزاجی خود به دیگران هستید ، استفاده از آن در روزهای سرد سال نیز مشکلی ندارد. این عطر مردانه مخصوص افراد خوش سلیقه  طراحی شده است. شما می توانید برای خرید عطر مردانه مورد نظر از طریق لینک خرید زیر اقدام کنید.

رایحه اولیه : فلفل سیاه ، فلفل صورتی ماداگاسکار

رایحه میانی : چرم ، لیموی سیسیل ، ترنج ، چوب صندل

رایحه پایه : تونکای برزیلی ، مشک سفید ، خس خس هائیتی ، چوب صندل

5.عطر مردانه گوچی پور هوم ادوتویلت Gucci Pour Homme EDT

عطر مردانه گوچی پور هوم ادوتویلت ارشاکو

عطر مردانه گوچی پور هوم ادو تویلت یکی از رایحه های محبوب میان آقایان است که با بوی تلخ و کمی گرم در فصول سرد سال جزء پر فروش ترین عطرهای مردانه به شمار می رود.  پس از اسپری کردن این عطر مردانه روی پوست و نبضتان متوجه بوی نارنج ، چوب سرو و گل بنفشه خواهید شد. این نت مرکباتی و گلی با بوی شیرینش ، حس شادی و تازگی را در شما القا می کند. پس از مدتی ، این نت‌های آغازی جای خود را به نت‌های میانی خواهند داد. نت‌های میانی از تنباکو و گل یاسمین گرفته شده اند تا هیجان و تمرکز را به شما هدیه دهند. در ادامه و پس از گذشت زمانی نسبتا طولانی ، نت‌های پایانی به مشام خواهند رسید. این رایحه از ترکیب گیاه پاتچولی ، عنبر ، چرم و صمغ درخت لامی ساخته شده است. وجود نت‌های شیرین و کمی تند ، هیجان و انرژی بیشتری را به این عطر مردانه می بخشد. خرید عطر مردانه گوچی پور هوم با توجه به حجم 90 میلی‌لیتری آن ، بوی خنکش، بطری محکم آن و برند معتبرش برای شما بسیار رضایت‌بخش خواهد بود. شما می توانید برای خرید عطر مردانه مورد نظر از طریق لینک خرید زیر اقدام کنید.

رایحه اولیه : نارنج ، چوب درخت سرو ، گل بنفشه

رایحه میانی : تنباکو ، گل یاسمین

رایحه پایه : گیاه پاتچولی ، عنبر ، چرم ، صمغ ، درخت لامی

6.عطر مردانه لالیک انکر نویر Lalique Encre Noire Sport

عطر مردانه لالیک انکر نویر اسپرت ارشاکو

عطر مردانه لالیک انکر نویر در سال 2013 روانه بازار شد و از آن زمان تاکنون قلب خیلی ها را از آن خود کرده است. چه مرد و چه زن ، عاشق و شیفته ی رایحه ی بسیار خاص و منحصر بفرد آن می باشند که از کنار هم قرار گرفتن چوب های متفاوت نشات گرفته است. عطر مردانه لالیک انکر نویر اسپرت ساخته ناتالی نورسون است.که رایحه ای تلخ و خنک داشته و مناسب استفاده در فصول گرم و معتدل سال می باشد. عطر اسپرت انکر نویرعضو خانواده لالیک مشکی است که قیمت مناسب در کنار کیفیت بالا ، از ویژگی اصلی این خانواده می باشد. از آنجایی که انکر نویر عطری اسپرت به شمار می رود ، با حضور خود در خانواده لالیک که تا پیش از آن در زمینه ادکلن های لوکس و شیک فعالیت داشت ، منتقدان فراوانی را به سمت خود جذب کرد. اما نظر متفاوت مردم نسبت به این عطر و فروش بالایی که به خود اختصاص داد ، توانست منتقدان را نیز با خود همراه ساخته و موفقیت چشمگیری را از آن خود کند. شما می توانید برای خرید عطر مردانه مورد نظر از طریق لینک خرید زیر اقدام کنید.

رایحه اولیه : ترنج ، گریپ فروت ، جوز

رایحه میانی : سرو ، استوقدوس

رایحه پایه : چوب کشمیر ، مشک ، خس خس

7.عطر مردانه بولگاری آکوا پور هوم آتلانتیک Bvlgari Aqva Pour Homme Atlantiqve

عطر مردانه بولگاری آکوا پور هوم آتلانتیک ارشاکو

ادکلن مردانه بولگاری آکوا پور هوم آتلانتیک در سال 2017 توسط ژاکس کاوالیر طراحی و به بازار جهانی معرفی و عرضه شد. این عطر نخستین بار در سال 2005 به بازار معرفی شد که طراح آن تصمیم به ارائه مجدد آن با نام و رایحه جدیدتری گرفت. عطر مردانه بولگاری آکوا پور هوم آتلانتیک رایحه ای ملایم و شیرین دارد که دارای نت های زیر می باشد. شما می توانید برای خرید عطر مردانه مورد نظر از طریق لینک خرید زیر اقدام کنید.

رایحه اولیه : ترنج ، لیمو ، نت های آبی

رایحه میانی : نت های دریایی ، عنبر سائل

رایحه پایه : بنزوئین ، خس خس ، چوب صندل ، نعنای هندی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا