عطر با رایحه شیرینی و شکلاتعطر با رایحه گل هاعطر با رایحه مرکباتعطر با رایحه میوهعطر و ادکلن با رایحه چوب و خزهعطر و ادکلن با رایحه مشک ،عنبر و رایحه های حیوانیمعرفی انواع عطر و ادکلن های جدید

عطر ماه تولد شما چیست؟ (مرد متولد آبان)

 عطر مردانه برای هر فرد خاص و منحصر بفرد است و خصوصیات اخلاقی وی را تا حدودی بازتاب می دهد. انتخاب یک ادکلن مردانه با ماندگاری بالا مناسب که با روحیات شما سازگاری داشته باشد و به خوبی بر روی شما بنشیند ، در میان انبوهی از رایحه ها و برند های متفاوت کار بسیار دشواری است. این دشواری می تواند با محدود کردن رایحه با توجه به ماه تولد خود ، بسیار آسان گردد. مردان متولدین آبان تیز هوش ، با اراده ، خواستار هدف های بزرگ ، پدری دلسوز و مهربان برای فرزندان خود می باشند.

مردان آبان ماهی غرور مردانه ی خاصی دارند که در میان متولدین سایر ماه ها مانند آن را نخواهید دید. برای اخلاق مردانه و جدی متولدین آبان ، می توان عطری با رایحه ی تلخ را در نظر گرفت. در ادامه ما به شما 7 تا از بهترین عطرهای مردانه با رایحه ی تلخ معرفی خواهیم کرد تا شرایط خرید عطر مردانه ارزان و ادکلن مردانه با ماندگاری بالا را برای شما فراهم آورده باشیم.

1.عطر مردانه ورساچه پور هم Versace Pour Homme Versace

عطر مردانه ورساچه پور هوم ارشاکو

عطر مردانه پور هوم توسط آلبرتو موریلاس در سال 2008 از سوی کمپانی ورساچه تولید و روانه بازار شد. رایحه ی این ادکلن مردانه به سمتی تلخی می گراید و تا حدودی احساس خنکی را به دست می دهد. خنکای این عطر مردانه ، ورساچه پور هوم را برای فصل بهار و تابستان مناسب کرده است. ترکیب نت های میوه ای در کنار رایحه ای از عنبر و مشک و تونکا ، حس اعتماد به نفس و زیرکی خاصی را به مردان امروزی منتقل می کند. عطر مردانه ورساچه پور هم ، ماندگاری خوبی داشته و ترکیبی از رایحه های زیر می باشد. شما می توانید برای خرید عطر مردانه مورد نظر از طریق لینک خرید زیر اقدام کنید.

رایحه اولیه : ترنج ، لیمو ، حبه غلات ، بهار نارنج

رایحه میانی : سدر ، شمعدانی ، سنبل ایرانی

رایحه پایه : عنبر سائل ، مشک ، دانه تونکا

2.عطر مردانه دلچي گابانا پور هوم Dolce & Gabbana Pour Homme

عطر مردانه دلچی گابانا پور هوم ارشاکو

رایحه ی این عطر مردانه به اصالت ایتالیایی خود باز می گردد و بویی خنک و تلخ به همراه دارد. عطر مردانه پور هوم دلچی گابانا سبکی کلاسیک را دنبال می کند و مطابق سلیقه ی مردان شیک پوش ساخته شده است. این ادکلن مردانه تصویری از عشق لاتین را با نمایش می گذارد. دارای رایحه ای بسیار جذاب و خاص است که مقاومت در برابر آن را سخت می کند. در رایحه ی ابتدایی این عطر مردانه بوی نرولی ، ترنج و ماندارین به مشام می رسد. با گذشت زمان این رایحه خنکای اسطخودوس را به خود می گیرد و ترکیبی از گل مریم و فلفل را به دست می دهد. در پایان نیز رایحه ای از چوب صندل ، توتون ، تنباکو و تونکا را از خود بر جای می گذارد. شما می توانید برای خرید عطر مردانه مورد نظر از طریق لینک خرید زیر اقدام کنید.

رایحه اولیه : نرولی ، ترنج ، ماندارین

رایحه میانی : اسخودوس ، گل مریم ، فلفل

رایحه پایه : چوب صندل ، توتون ، تنباکو ، تونکا

3.عطر مردانه لالیک انکر نویر Lalique Encre Noire Sport

عطر مردانه لالیک انکر نویر اسپرت ارشاکو

عطر مردانه لالیک انکر نویر در سال 2013 روانه بازار شد و از آن زمان تاکنون قلب خیلی ها را از آن خود کرده است. چه مرد و چه زن ، عاشق و شیفته ی رایحه ی بسیار خاص و منحصر بفرد آن می باشند که از کنار هم قرار گرفتن چوب های متفاوت نشات گرفته است. عطر مردانه لالیک انکر نویر اسپرت ساخته ناتالی نورسون است.که رایحه ای تلخ و خنک داشته و مناسب استفاده در فصول گرم و معتدل سال می باشد. عطر اسپرت انکر نویرعضو خانواده لالیک مشکی است که قیمت مناسب در کنار کیفیت بالا ، از ویژگی اصلی این خانواده می باشد. از آنجایی که انکر نویر عطری اسپرت به شمار می رود ، با حضور خود در خانواده لالیک که تا پیش از آن در زمینه ادکلن های لوکس و شیک فعالیت داشت ، منتقدان فراوانی را به سمت خود جذب کرد. اما نظر متفاوت مردم نسبت به این عطر و فروش بالایی که به خود اختصاص داد ، توانست منتقدان را نیز با خود همراه ساخته و موفقیت چشمگیری را از آن خود کند. شما می توانید برای خرید عطر مردانه مورد نظر از طریق لینک خرید زیر اقدام کنید.

رایحه اولیه : ترنج ، گریپ فروت ، جوز

رایحه میانی : سرو ، استوقدوس

رایحه پایه : چوب کشمیر ، مشک ، خس خس

4.عطر مردانه کریستین دیور ساوج Christian dior sauvage

عطر مردانه دیور ساواج ارشاکو

عطر مردانه ساوج از برند دیور که نامی آشنا در عرصه ی عطر و ادکلن را به خود اختصاص داده است ، در سال 2015 روانه بازار شد. این عطر مردانه که وظیفه ی تبلیغات آن را هنرپیشه ی معروف هالیوود ، جانی دپ بر عهده داشت ، توانست با رایحه ای ملایم دل خیلی ها را از آن زمان تاکنون بدست آورد. عطر مردانه دیور جزو عطرهایی است که هم رایحه ای ملیح و خوشبو داشته و هم قدرت مردانه ی خود را به خوبی به استشمام می رساند. استفاده از این ادکلن مردانه در روز و برای آقایان شیک پوش و جذاب به شدت توصیه می شود. شما می توانید برای خرید عطر مردانه مورد نظر از طریق لینک خرید زیر اقدام کنید.

رایحه اولیه : لیمو ترش

رایحه میانی : فلفل سیچوان

رایحه پایه : امبروکسان

5.عطر مردانه گوچی پور هوم ادوتویلت gucci pour homme edt

عطر مردانه گوچی پور هوم ادوتویلت ارشاکو

عطر مردانه گوچی پور هوم ادو تویلت یکی از رایحه های محبوب میان آقایان است که با بوی تلخ و کمی گرم در فصول سرد سال جزء پر فروش ترین عطرهای مردانه به شمار می رود.  پس از اسپری کردن این عطر مردانه روی پوست و نبضتان متوجه بوی نارنج ، چوب سرو و گل بنفشه خواهید شد. این نت مرکباتی و گلی با بوی شیرینش ، حس شادی و تازگی را در شما القا می کند. پس از مدتی ، این نت‌های آغازی جای خود را به نت‌های میانی خواهند داد. نت‌های میانی از تنباکو و گل یاسمین گرفته شده اند تا هیجان و تمرکز را به شما هدیه دهند. در ادامه و پس از گذشت زمانی نسبتا طولانی ، نت‌های پایانی به مشام خواهند رسید. این رایحه از ترکیب گیاه پاتچولی ، عنبر ، چرم و صمغ درخت لامی ساخته شده است. وجود نت‌های شیرین و کمی تند ، هیجان و انرژی بیشتری را به این عطر مردانه می بخشد. خرید عطر مردانه گوچی پور هوم با توجه به حجم 90 میلی‌لیتری آن ، بوی خنکش، بطری محکم آن و برند معتبرش برای شما بسیار رضایت‌بخش خواهد بود. شما می توانید برای خرید عطر مردانه مورد نظر از طریق لینک خرید زیر اقدام کنید.

رایحه اولیه : نارنج ، چوب درخت سرو ، گل بنفشه

رایحه میانی : تنباکو ، گل یاسمین

رایحه پایه : گیاه پاتچولی ، عنبر ، چرم ، صمغ ، درخت لامی

6.عطر مردانه هرمس ترد هرمس فلیکن اچ Terre d`Hermes Flacon H

عطر مردانه هرمس تره د هرمس فلاکون اچ ارشاکو

عطر مردانه هرمس ترد هرمس فلیکن اچ در سال 2016 در کشور فرانسه به وهله ی تولید رسیده است. این برند در سال 1837 توسط  Thierry Hermes ( تیری هرمس ) فعالیت خود را در زمینه ی طراحی و تولید لوازم سوارکاری آغاز کرد ، اما بعد از آن به تدریج تولیدات چرمی و لباس های مردانه و زنانه و عطریات را نیز به فعالیت خود اضافه نمود. شرکت هرمس در زمینه عطریات ، ادکلن های مردانه زیادی را روانه ی بازار کرده است که هر کدام توانسته اند به نحوی محبوبیت خود را در میان مردم پیدا کنند. عطر مردانه ترد هرمس فلیکن با رایحه چوبی و فلفلی خود می تواند حس اقتدار و ثبات را به مردان جذاب و شیک پوش هدیه دهد. شما می توانید برای خرید عطر مردانه مورد نظر از طریق لینک خرید زیر اقدام کنید.

رایحه اولیه : گریپ فروت ، پرتقال

رایحه میانی : سنگ چخماق

رایحه پایه : گلسنگ ، بنزوئین ، چوب های معطر

7.عطر مردانه کرید وایکینگ Creed Viking

عطر مردانه کرید وایکینگ ارشاکو

عطر مردانه کرید وایکینگ با رایحه ای ملایم و تلخ در سال 2017 روانه بازار گردید. ادکلن مردانه وایکینگ کرید عطری است که با الهام از اسطوره ی قرن نهم میلادی ساخته شده و نمادی از شجاعت و استقامت بی قید و شرط را به نمایش می گذارد. عطر مردانه Viking Creed رایحه ای آتشین و فریبنده با خود دارد که به لطف رایحه ای که از فلفل قرمز ، برگاموت و لیمو گرفته شده است آغاز می شود و سپس با عطر گل زر و نعنا ترکیب شده و به تدریج به رایحه ی پایه ای با چوب صندل و اسطوخودوس منتهی می شود. عطر مردانه کرید وایکینگ توسط الیور کرید با غلظت ادوپرفیوم ساخته شده است. ادکلن مردانه کرید وایکینگ در گروه عطرهای چوبی و آروماتیک قرار گرفته و دارای ماندگاری و پراکندگی بسیار خوبی است و استفاده از آن برای فصول سرد مناسب می باشد. شما می توانید برای خرید عطر مردانه مورد نظر از طریق لینک خرید زیر اقدام کنید.

رایحه اولیه : فلفل قرمز ، لیمو ، برگاموت

رایحه میانی : فلفل قرمز ، زر ، نعنا

رایحه پایه : اسطخودوس ، چوب صندل ، نعناع هندی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا