عطر با رایحه شیرینی و شکلاتعطر با رایحه گل هاعطر با رایحه میوهعطر و ادکلن با رایحه چوب و خزهعطر و ادکلن با رایحه مشک ،عنبر و رایحه های حیوانیمعرفی انواع عطر و ادکلن های جدید

خرید عطر مناسب شب یلدا برای خانم ها

عطر زنانه یکی از اکسسوری های لازم و ضروری برای هر خانم شیک پوش و خوش سلیقه ای است که می خواهد در تمام زمینه ها زیبایی و جذابیت زنانه ی خود را به رخ دیگران بکشد. یکی از نکات استفاده از ادکلن ، متناسب بودن و هماهنگی آن با ظاهر و استایل شما و هم چنین موقعیتی است که در آن قرار خواهید گرفت. اصول شیک پوشی شما را ملزم می داند تا از چند رایحه ی مختلف برای مناسبت ها و مکان های مختلف استفاده کنید. به عنوان مثال ، هر خانمی می بایست یک عطر برای استفاده ی روزانه ، یکی برای مهمانی های شبانه ، یکی برای محافل رسمی و یکی نیز برای قرارهای عاشقانه ی خود داشته باشد.

یکی از مناسبت هایی که بین ما ایرانیان جایگاه بسیار ویژه ای را به خود اختصاص داده است ، شب یلدا می باشد. شب یلدا به عنوان یک شب خاص در طول سال به شمار می رود و به همین دلیل ، ایجاب می کند که شما نیز خاص ترین ظاهر خود را در این شب داشته باشید. استفاده از یک عطر خاص و محسورکننده می تواند بر جذابیت و منحصر بفرد بودن شما در این شب زیبا بیافزاید. ما در ادامه به شما 8 تا از برترین و خوشبوترین عطرهای زنانه را معرفی خواهیم کرد که کاملا برازنده ی شما در این شب می باشند و خرید ادکلن زنانه با ماندگاری بالا و مناسب را از میان انبوهی از برندها و رایحه ها برایتان هموارتر می کند.

1.عطر زنانه دلچی گابانا دوان Dolce & Gabbana The One 

عطر زنانه دلچی گابانا دوان ارشاکو

عطر زنانه ی د وان در سال 2006 از جانب کمپانی سرشناس دولچی گابانا به بازار معرفی و عرضه شد. طراحی شیشه و رنگ طلایی آن کاملا متناسب با رایحه ای است که در درون خود حمل می کند. این عطر زنانه مخصوص خانم های باسلیقه ای است که می خواهند در تمام محافل بدرخشند و تمام توجهات را به سمت خود جلب کنند. رایحه ی ادکلن زنانه د وان کاملا منحصر بفرد بوده و به عنوان عطری خاص و اغواگر شناخته می شود. این عطر زنانه بیشتر مناسب مجالس و مهمانی های شباته و رسمی می باشد و استفاده از در طول روز و به صورت عادی پیشنهاد نمی شود. شما می توانید برای خرید عطر زنانه مورد نظر از طریق لینک خرید زیر اقدام کنید.

رایحه اولیه : ترنج ، نارنگی ماندارین ، سرخالو ، هلو

رایحه میانی : آلو ، گل برف ، یاس ، سدر

رایحه پایه : وانیل ، خس خس ، مشک ، کهربا

2.عطر زنانه دیور جادور ادوتویلت dior jadore edt

عطر زنانه دیور جادور ادوتویلت ارشاکو

عطر زنانه کریستین دیور ژادور ادو تویلت ، عطری با رایحه ی میوه ای و گلی بوده که حسی سفید و رویایی را القا می کند. نمونه ی ادو تویلت این ادکلن زنانه در مقایسه با ادو پرفیوم آن دارای رایحه ملایم تری از گل ها و کمی شیرین تری از مرکبات می باشد.  رایحه ابتدایی این عطر زنانه با بوی ترش و شیرین و آبدار مرکبات و مقدار مشخصی از عطر شکوفه های پرتقال آغاز شده و حسی شاداب ، کمی گلی ، تمیز و تا حدود کمی صابونی مانند را به فرد منتقل می کند. در کنار این ترکیب شاداب و ترش و شیرین رایحه گل یاس نیز با حس سفید و ملایم خود به مشام می رسد. با گذشت زمان عطر کمی شیرین تر شده و حالت ملایم و خامه ای مانندی به خود می گیرد و رایحه گلها خصوصا یاس با قوت بیشتری احساس می شود. ادکلن زنانه دیور ژادور ادو تویلت پخش بو و ماندگاری مناسبی دارد و در تمام طول شب رایحه ی آن قابل استشمام است. شما می توانید برای خرید عطر زنانه مورد نظر از طریق لینک خرید زیر اقدام کنید.

رایحه اولیه : جوز هندی ، آلو ، ماندارین ، بهار نارنج ، ترنج ، لیمو

رایحه میانی : گل بنفشه ، ارکیده ، گل یاس ، گل برف ، رز ، گل ماگنولیا

رایحه پایه : آلو ، مشک ، وانیل

3.عطر زنانه کلوین کلین لیکوئید گلد ایفوریا  calvin klein Liquid Gold Euphoria

عطر زنانه کالوین کلین لیکوئید گلد ایفوریا ارشاکو

عطر زنانه کالوین کلین لیکوئید گلد ایفوریا ادو پرفیوم در سال 2014 برای بانوان طراحی شد. عطر زنانه لیکوئید گلد ایفوریا جزء مجموعه عطرهای زنانه ایفوریا می باشد که در سال 2005 و 2006 پایه گذاری شد. عطرهایی که به خوشحالی و شادی و سرخوشی شهرت یافته اند. با اسپری کردن عطرهای زنانه ایفوریا حس خوشحالی و شعف و شادابی در شما القا می شود. رایحه گرم و چوبی عطر زنانه لیکوئید گل ایفوریا به عنوان یکی از شاهکارهای مجموعه ایفوریا به شمار می رود که تا سال 2014 تنها برای بانوان موجود بود. تا اینکه در سال 2014 این کمپانی تصمیم گرفت نسخه ی مردانه ی این عطر را به منظور استقبال فروانی که از رایحه ی دل انگیز آن صورت گرفته بود ، تولید کند. شیشه ی عطر زنانه گلد ایفوریا بسیار زیبا و جالب طراحی شده است و رنگی طلایی دارد. شما می توانید برای خرید عطر زنانه مورد نظر از طریق لینک خرید زیر اقدام کنید.

رایحه اولیه : دارچین

رایحه میانی : گل ارکیده

رایحه پایانی : چوب صندل سفید

4.عطر زنانه دیور هیپنوتیک پویزن  Dior Hypnotic Poison

عطر زنانه دیور هیپنوتیک پویزن ارشاکو

عطر زنانه دیور هیپنوتیک پویزن با رایحه ی شیرین و گرمی که دارد برای استفاده در فصول سرد سال بسیار توصیه می شود. رایحه ی دلفریبی که از نت های این عطر زنانه جادویی برمی خیزد ، حس اغواگر و تحریک کننده ای را در شما بوجود خواهد آورد. ادکلن زنانه هیپنوتیک پویزن از جمله عطرهای زنانه پرفروش برند دیور به حساب می آید که به خوبی توانسته اصالت فرانسوی خود را در همان نت های اولیه که برگرفته از ترکیب میوه ای شامل زردآلو ، آلوی سیاه و نارگیل می باشد ، بازگو کند. این طعم میوه ای رفته رفته و با گذشت زمان جای خود را به رایحه ای گلی می دهند. ترکیبی از گل های مریم ، زنبق دره ، یاسمین ، رز ، چوب رزوود برزیلی و زیره ، راز رایحه ی جادویی پویزن را برملا می کند. در انتها نیز رایحه ای از چوب صندل ، بادام ، وانیل و مشک با ایجاد تعادل میان جسم و روح ، سبب تقویت تمرکز و ایجاد حس آرامش و در نتیجه افزایش نشاط و سرزندگی در شما می شود. رنگ سرخ بطری ادکلن زنانه هیپنوتیک پویزن با هاله ای مشکی در هم آمیخته و حسی رازآلود به آن بخشیده است. شما می توانید برای خرید عطر زنانه مورد نظر از طریق لینک خرید زیر اقدام کنید.

رایحه اولیه : زرد آلو ، آلوی سیاه ، نارگیل

رایحه میانی : گل مریم ، زنبق دره ، یاسمین ، رز ، رزوود برزیلی ، زیره سیاه

رایحه پایه : چوب صندل ، بادام ، وانیل ، مشک

5.عطر زنانه لانکوم ترزور Lancome Tresor

عطر زنانه لانکوم ترزور ارشاکو

عطر زنانه لانکوم ترزور یک عطر قدیمی است که از سال 1990 تاکنون در بازار به فروش می رسد و به خوبی توانسته رایحه ی خود را در دل خانم های هر نسل جای کند. این عطر زنانه با توجه به رایحه ی گرم و شیرینی که دارد ، برای استفاده در فصل پاییز و زمستان بسیار مناسب است. نت های اولیه و میانی این ادکلن از گل های معطر و مرکبات تشکیل شده و بوی شیرینی را به مشام می رسانند. این عطر زنانه با گذشت زمان رایحه ای از چوب و وانیل از خود بر جای می گذارد که حالتی گرم و لطیف را به دست می دهد. خانم های جوان به هیچ وجه از این عطر غافل نشوند. شما می توانید برای خرید عطر زنانه مورد نظر از طریق لینک خرید زیر اقدام کنید.

رایحه اولیه : هلو ، یاس بنفش ، گل رز بلغاری ، شکوفه زرد آلو ، ترنج ، سوسن

رایحه میانی : گل گاو زبان ، گل یاس ، زنبق ، گل رز بلغاری

رایحه پایه : چوب صندل سفید ، کهربا ، وانیل ، مشک ، هلو ، زردآلو

6.عطر زنانه ورساچه کوتور ویولت  Versace Couture Violet

عطر زنانه کوتور ویولت ارشاکو

عطر زنانه کوتور ویولت ، عطری جدید از برند ورساچه می باشد که با رایحه ای گلی و شیرین وارد بازار گردید. طراحی بطری آن بسیار شیک و منحصر بفرد بوده و با نقوش و رنگ مزتبط با رایحه ی درون خود آراسته شده است. عطر زنانه ورساچه کوتور ویولت ، که جزو کالکشن معروف و کلاسیک کمپانی ورساچه می باشد ، سمبلی از اتمسفر پیچیده ی دنیای لوکسیات را از خود به نمایش می گذارد. ترکیب عطر زنانه ورساچه کوتور ویولت با رایحه ی بی نظیر و شگفت انگیزی از گل بنفشه ، میمون ، گل گاو زبان و حالت پودری مشک آغاز می شود . رایحه ی غالب گل بنفشه حس آزادی ، لطافت و آرامش قدم زدن در باغی مملو از گل های بنفشه را برای شما تداعی می کند. شما می توانید برای خرید عطر زنانه مورد نظر از طریق لینک خرید زیر اقدام کنید.

رایحه اولیه : گل بنفشه

رایحه میانی : سنبل ، سدر ، شمعدانی

رایحه پایه : مشک ، گل آفتابگردان

7.عطر زنانه زارا گلد zara gold

عطر زنانه زارا گلد ارشاکو

عطر زنانه گلد از کمپانی نام آشنای زارا در سال 2013 با رایحه ای گرم و شیرین وارد بازار شد. این ادکلن زنانه با ترکیبی از میوه های شیرین و گل های بهاری در کنار بوی وانیل و کارامل حس لطیف و اغواگری را به فرد القا می کند. ادکلن زنانه زارا گلد نمادی عینی از یک عطر زنانه با تمام پیچیدگی ها و سادگی هایش است. رایحه ای که این عطر زنانه به مشام می رساند ، طراوات و تازگی را به خوبی در خود جای داده و مخصوص بانوانی است که اهل تفریح و معاشرت هستند. ماندگاری بالا و پخش بوی خوبی که این ادکلن به خود اختصاص داده است را می توان به عنوان یکی از نکات قوت آن برشمرد. رایحه ی سرشار از انرژی و تازگی گل ها و شکوفه های بهاری تا حد زیادی عطر زنانه زارا گلد را به ادکلن محبوب و بسیار جذاب ایفوریا نزدیک کرده است. حتی می توان گفت که جذاب تر و ماندگار تر از آن بوده و ترکیبات جدید به کار گرفته شده در این عطر آن را با طراوت تر کرده است . شما می توانید برای خرید عطر زنانه مورد نظر از طریق لینک خرید زیر اقدام کنید.

رایحه پایه : توت فرنگی ، کارامل ، وانیل ، مشک

8.عطر زنانه لالیک لامور lalique L amour

عطر زنانه لالیک لامور ارشاکو

عطر زنانه لامور در سال 2013 از سوی کمپانی لالیک به بازار عرضه شد. رایحه ی ملایم و شیرینی که این عطر زنانه در خود جای داده از چوب های معطری گرفته شده که بوی آن به مزاق خیلی ها خوش می آید و با هر سلیقه ای هماهنگ و سازگار می باشد. این ادکلن زنانه توسط ناتالی لارسون و با الهام از فرهنگ ژاپن طراحی و ساخته شده است. ترکیبی متفاوت از گل های خوشبویی که در همان نت های اولیه و میانی به مشام می رسد ، حس لطافت و شیرینی محسور کننده ای را به دست می دهد. این ادکلن زنانه با ماندگاری بالا می باشد و تا انتهای شب به طور کامل احساس می شود. شما می توانید برای خرید عطر زنانه مورد نظر از طریق لینک خرید زیر اقدام کنید.

رایحه اولیه : ترنج ، گل بهار نارنج ، رز

رایحه میانی : یاسمن ، روناسیان ، گل مریم

رایحه پایه : سدر ، مشک ، چوب صندل سفید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا