عطر با رایحه شیرینی و شکلاتعطر با رایحه گل هاعطر با رایحه میوهعطر و ادکلن با رایحه چوب و خزهعطر و ادکلن با رایحه مشک ،عنبر و رایحه های حیوانیمعرفی انواع عطر و ادکلن های جدید

خرید عطر زنانه برای متولدین مرداد

 عطر زنانه یکی از اکسسوری های لازم برای هر خانم شیک پوش و جذابی است که می خواهد با مد روز همراه شود.  انتخاب یک رایحه ی متناسب با هر فرد به موارد زیادی از جمله ماه تولد شخص بستگی دارد. اگر شما هم دوست دارید رایحه ای خاص خود داشته باشید که در برداشت اول شخصیات شما را بازگو کند ، می توانید از عطر های مخصوص ماه خود بهره مند شوید. خانم های متولد مرداد افرادی باهوش ، گرم و جذاب ، شیک پوش ، با شخصیت ، خواهان تجمل ، ریاست طلب ، دوستدار تعریف و تمجید و کدبانو هستند.

متولدین زن این ماه ذاتا خوش بیان و خوش طبع به شمار می روند و اعتماد به نفس قابل توجهی دارند. این افراد برای نشان دادن حس خوش طبعی واعتماد به نفس خود می توانند از عطرهایی با رایحه ی خنک و شیرین استفاده کنند. درادامه ما به شما 7 ادکلن از برند های معروف و پرفروش با رایحه ی گرم و شیرین معرفی خواهیم کرد تا انتخاب آسان تر گردد و بتوانید یک ادکلن زنانه با ماندگاری بالا داشته باشید.

1.عطر زنانه لالیک فلور د کریستال Lalique Fleur de Cristal

عطر زنانه لالیک فلور دکریستال ارشاکو

عطر زنانه فلور د کریستال در سال 2010 توسط برند لالیک به بازار معرفی شد. همانطور که از نام آن پیداست ، رایحه ی این ادکلن زنانه از گل های معطر و خوشبوییی گرفته شده که با ته مایه ی خنکی که در آن احساس می شود ، می تواند بهترین انتخاب برای روزهای بهاری و تابستانی باشد. ادکلن فلور د کریستال ، رایحه ای رمانتیک و ظریف دارد و نیازهای احساسی یک خانم خرداد ماهی را پاسخ می دهد. طراحی شیشه ی این عطر نیز به اندازه ی رایحه ی آن شفاف و لطیف بوده که با گل های زیبا آراسته شده است. شما می توانید برای خرید عطر زنانه مورد نظر از طریق لینک خرید زیر اقدام کنید.

رایحه اولیه : یاس ، ترنج ، فلفل قرمز

رایحه میانی : گل برف ، گل استفانوتیس ، میخک

رایحه پایه : عنبر سائل ، کشمران ، چوب صندل سفید ، مشک

2.عطر زنانه لانکوم ترزور این لاو Lancome Tresor In Love

عطر زنانه لانکوم ترزور این لاو ارشاکو

ادکلن زنانه ترزور این لاو در سال 2010 توسط دومینیک روپیون و ورونیک نیبرگ ، طراحان مطرح برند لانکوم ، وارد بازار شد. رایحه ی این ادکلن زنانه بر پایه ی میوه بنا شده و با گل های معطر و بوی خوش مشک ترکیب شده است. این ادکلن زنانه دز سه حجم 30 ، 50 و 75 میل در بازار موجود می باشد. رایحه ی خنک و شیرین ترزور این لاو برای تمام فصول و به خصوص بهار و تابستان مناسب می باشد. شما می توانید برای خرید عطر زنانه مورد نظر از طریق لینک خرید زیر اقدام کنید. عطر زنانه لانکوم ترزور این لاو ترکیبی از رایحه های زیر است :

رایحه بالایی : ترنج ، فلفل قرمز، گلابی ، هلوی شیرین و ابدار

رایحه میانی : یاس ،  رز بنفش ، هلو

رایحه پایه : سدر، مشک

3.عطر زنانه شنل چنس ائو وایو Chanel chance eau vive

عطر زنانه شنل چنس ائو وایو ارشاکو

ادکلن زنانه چنس ائو وایو در سال 2015 توسط کمپانی خوش نام و صاحب سبک شنل تولید و به بازار عرضه گردید. رایحه ی خنک و شیرین این عطر حس آرامش و شادابی را برای شما به ارمغان می آورد. بهترین زمان استفاده از این رایحه در روزهای گرم تابستانی می باشد. ادکلن زنانه ائو وایو در نت اولیه ی خود دارای رایحه ی پرتقال خونی و گریپ فروت بوده که با گذشت زمان جای خود را به نت های میانی که ترکیبی از رایحه ی یاس و مشک می باشد ، می دهد و در انتها به رایحه ی خس خس و سرو ختم می شود. ادکلن زنانه چنس ائو وایو در حجم های 50 و 100 میل در بازار به فروش می رسد. شما می توانید برای خرید عطر زنانه مورد نظر از طریق لینک خرید زیر اقدام کنید.

رایحه اولیه : پرتقال خونی ، گریپ فروت ، مرکبات

رایحه میانی : یاس ، مشک

رایحه پایه : خس خس ، سرو ، زنبق

4.عطر زنانه ورساچه برایت کریستال Versace bright crystal

عطر زنانه ورساچه کریستال برایت ارشاکو

عطر زنانه برایت کریستال توسط  Alberto Morillas از طراحان ارشد کمپانی ورساچه در سال 2006 تولید و به بازار معرفی گردید. رایحه ی خنک و شیرینی که این ادکلن زنانه در شیشیه ی کریستالی خود جای داده است ، نوعی حس دلفریبی محض و شفافیت خاصی را به فرد القا می کند. وجود رایحه ای از شکوفه و میوه های منتخب نیز ، شیرینی ملایم و لطیفی را به آن بخشیده است. شما می توانید برای خرید عطر زنانه مورد نظر از طریق لینک خرید زیر اقدام کنید.

رایحه بالایی : انار ، یوزو

رایحه میانی : نیلوفر آبی ، ماگنولیا ، گل صد تومانی

رایحه پایه : مشک ، چوب ماهون ، کهربا

5.عطر زنانه ورساچه اروس پور فم Versace Eros Pour Femme

عطر زنانه ورساچه اروس ارشاکو

عطر زنانه ورساچه اروس پور فم در سال 2014 در شیشه ی طلایی منحصر بفرد و با طراحی خاص ورساچه به بازار عرضه شد. عطر زنانه ورساچه اروس پور فم به امضای عطرسازان معروف شركت Firmenchi يعني  Alberto Morillas ، Olivier Cresp و Nethalie Lorson رسيده است. رایحه ای که از این عطر به مشام می رسد از ترکیب نت های میوه ای ، گلی و چوبی در کنار هم حاصل شده است. ادکلن زنانه ورساچه اروس حس قدرت و سربلندی را برای خانم هایی که جذبه بالایی دارند و شخصیت جدی تری به ارمغان می آورد. شما می توانید برای خرید عطر زنانه مورد نظر از طریق لینک خرید زیر اقدام کنید.

رایحه اولیه : انار ، لیمو ترش ، ترنج

رایحه میانی : گل صدتومانی ، گل یاس ، شکوفه لیمو

رایحه پایه : چوب صندل ، ترکیبات چوبی ، مشک

6.عطر زنانه دلچی گابانا دلچه Dolce and Gabbana Dolce

عطر زنانه دلچی گابانا دلچه ارشاکو

ادکلن زنانه دلچه از برند دلچی گابانا در سال 2014 روانه ی بازار شد. رایحه ی خنک و ملایم این عطر زنانه ، استفاده از آن را برای فصول گرم سال بسیار مناسب می کند. مدل اروپایی سرشناس کیت کینگ مسئولیت تبلیغات این عطر را برعهده داشت. این عطر با رایحه ای از بهار نارنج ، شکوفه پاپایا آغاز شده و در میانه راه به بوی گل نرگس و نیلوفر آبی می رسد. در نهایت نیز با ترکیبی از چوب کشمیر و مشک به کار خود پایان می دهد. شما می توانید برای خرید عطر زنانه مورد نظر از طریق لینک خرید زیر اقدام کنید.

رایحه اولیه : بهار نارنج ، شکوفه پاپایا

رایحه میانی : گل نرگس ، نیلوفر آبی

رایحه اصلی : چوب کشمیر ، مشک

7.عطر زنانه دیویدوف کول واتر سی رز Davidoff Cool Water Sea Rose

عطر زنانه دیویدوف کول واتر سی رز ارشاکو

ادکلن زنانه دیویدوف کول واتر سی رز در سال 2013 وارد بازار شد. این عطر با رایحه ی خنک خود به عنوان فصل جدیدی در حماسه عشق بین یک زن و دریا روانه بازار گردید. طراوت و نشاطی که این رایحه با خود به همراه دارد ، برای فصول گرم سال بسیار مناسب می باشد. این عطر زنانه ی زیبا ، از ترکیب میوه و گل برای به وجود آوردن خودانگیختی و شادابی کمک گرفته است. شما می توانید برای خرید عطر زنانه مورد نظر از طریق لینک خرید زیر اقدام کنید.

رایحه اولیه : گلابی

رایحه میانی : گل صدتومانی صورتی

رایحه پایه : مشک

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا