عطر با رایحه شیرینی و شکلاتعطر با رایحه گل هاعطر با رایحه مرکباتعطر با رایحه میوهعطر و ادکلن با رایحه چوب و خزهعطر و ادکلن با رایحه مشک ،عنبر و رایحه های حیوانیمعرفی انواع عطر و ادکلن های جدید

عطر مناسب ماه تولد شما کدام است؟ (زن متولد شهریور)

 عطر زنانه یکی از اکسسوری های لازم برای هر خانم شیک پوش و جذابی است که می خواهد با مد روز همراه شود.  انتخاب یک رایحه ی متناسب با هر فرد به موارد زیادی از جمله ماه تولد شخص بستگی دارد. اگر شما هم دوست دارید رایحه ای خاص خود داشته باشید که در برداشت اول شخصیات شما را بازگو کند ، می توانید از عطر های مخصوص ماه خود بهره مند شوید. زن متولد شهریور بسیار احساساتی ، بی ریا و تزویر ، خوش قلب و خواستار عشق حقیقی و وفادار به همسر و خانواده خود است. حسادت جزو جدایی ناپذیر متولدین این ماه به شمار می رود ، اما سیرت نیکو و پاک آنها بر روی این خصیصه غالب است.

متولدین این ماه عموما سرخ رو ، پاکدامن و خوش برخورد و اجتماعی می باشند. رایحه ی خنک و شیرین ، روحیه لطیف و مهربان متولدین این ماه را به خوبی بازگو می کند. در ادامه ما به شما 7 تا از عطرهای زنانه ی محبوب و پرفروش با رایحه ی خنک و شیرین را معرفی خواهیم کرد تا انتخاب آسان تر گردد و بتوانید یک ادکلن زنانه با ماندگاری بالا داشته باشید.

1.عطر زنانه لالیک فلور د کریستال Lalique Fleur de Cristal

عطر زنانه لالیک فلور دکریستال ارشاکو

عطر زنانه فلور د کریستال در سال 2010 توسط برند لالیک به بازار معرفی شد. همانطور که از نام آن پیداست ، رایحه ی این ادکلن زنانه از گل های معطر و خوشبوییی گرفته شده که با ته مایه ی خنکی که در آن احساس می شود ، می تواند بهترین انتخاب برای روزهای بهاری و تابستانی باشد. ادکلن فلور د کریستال ، رایحه ای رمانتیک و ظریف دارد و نیازهای احساسی یک خانم خرداد ماهی را پاسخ می دهد. طراحی شیشه ی این عطر نیز به اندازه ی رایحه ی آن شفاف و لطیف بوده که با گل های زیبا آراسته شده است. شما می توانید برای خرید عطر زنانه مورد نظر از طریق لینک خرید زیر اقدام کنید.

رایحه اولیه : یاس ، ترنج ، فلفل قرمز

رایحه میانی : گل برف ، گل استفانوتیس ، میخک

رایحه پایه : عنبر سائل ، کشمران ، چوب صندل سفید ، مشک

2.عطر زنانه لانکوم ترزور این لاو Lancome Tresor In Love

عطر زنانه لانکوم ترزور این لاو ارشاکو

ادکلن زنانه ترزور این لاو در سال 2010 توسط دومینیک روپیون و ورونیک نیبرگ ، طراحان مطرح برند لانکوم ، وارد بازار شد. رایحه ی این ادکلن زنانه بر پایه ی میوه بنا شده و با گل های معطر و بوی خوش مشک ترکیب شده است. این ادکلن زنانه دز سه حجم 30 ، 50 و 75 میل در بازار موجود می باشد. رایحه ی خنک و شیرین ترزور این لاو برای تمام فصول و به خصوص بهار و تابستان مناسب می باشد. شما می توانید برای خرید عطر زنانه مورد نظر از طریق لینک خرید زیر اقدام کنید. عطر زنانه لانکوم ترزور این لاو ترکیبی از رایحه های زیر است :

رایحه بالایی : ترنج ، فلفل قرمز، گلابی ، هلوی شیرین و ابدار

رایحه میانی : یاس ،  رز بنفش ، هلو

رایحه پایه : سدر، مشک

3.عطر زنانه دیور ادیکت شاین Dior Addict Shine

عطر زنانه دیور ادیکت شاین ارشاکو

عطر زنانه دیور ادیکت شاین ، دسته گلی هوس انگیز است که روح را نوازش می کند. رایحه ی گل دار و میوه ای آن  هر مردی را به خود جذب می کند. ادکلن زنانه ادیکت شاین لذت وصف ناشدنی و روح بخشی را از خود بر جای می گذارد که مقاومت در برابر آن بی فایده است. رایحه ی شیرینی که دیور در این ادکلن زنانه جای داده است ، مناسب برای قرارهای عاشقانه و باعث ایجاد حس زیبا در اطرافیان می شود . شما می توانید برای خرید عطر زنانه مورد نظر از طریق لینک خرید زیر اقدام کنید.

رایحه اولیه : لیمو ، گل یاسمن

رایحه میانی : سدر

رایحه پایه : رازبری ، یاسمن

4.عطر زنانه ورساچه اروس پور فم Versace Eros Pour Femme

عطر زنانه ورساچه اروس ارشاکو

عطر زنانه ورساچه اروس پور فم در سال 2014 در شیشه ی طلایی منحصر بفرد و با طراحی خاص ورساچه به بازار عرضه شد. عطر زنانه ورساچه اروس پور فم به امضای عطرسازان معروف شركت Firmenchi يعنيAlberto Morillas  ، Olivier Cresp و Nethalie Lorson رسيده است. رایحه ای که از این عطر به مشام می رسد از ترکیب نت های میوه ای ، گلی و چوبی در کنار هم حاصل شده است. ادکلن زنانه ورساچه اروس حس قدرت و سربلندی را برای خانم هایی که جذبه بالایی دارند و شخصیت جدی تری به ارمغان می آورد. شما می توانید برای خرید عطر زنانه مورد نظر از طریق لینک خرید زیر اقدام کنید.

رایحه اولیه : انار ، لیمو ترش ، ترنج

رایحه میانی : گل صدتومانی ، گل یاس ، شکوفه لیمو

رایحه پایه : چوب صندل ، ترکیبات چوبی ، مشک

5.عطر زنانه بربری لاندن Burberry London

عطر زنانه بربری لاندن ارشاکو

عطر زنانه بربری لاندن یکی از با اصالت ترین عطرهای این کمپانی است که در سال 2006 به بازار عرضه شد. رایحه ی بربری لاندن از گل گیلاس ، گل یاس ، نارنگی ، نعناع هندی ، مشک ، گل رز ، گل صدتومانی ، چوب صندل و گل تاهیتی گرفته شده است که عطری با اصالت و قدیمی را به مشام می رساند. عطر زنانه بربری لاندن روحیه ی کلاسیک و ظریف زنانه را به رخ می کشد و در عین حال مدرن و جدید است. رایحه ی ملایم و شیرین این عطر زنانه برای استفاده ی روزانه در چهار فصل کاملا مناسب می باشد. شما می توانید برای خرید عطر زنانه مورد نظر از طریق لینک خرید زیر اقدام کنید.

رایحه پایه : گل گیلاس ، گل یاس ، نارنگی ، نعناع هندی ، مشک ، گل رز ، گل صدتومانی ، چوب صندل ، گل تاهیتی

6.عطر زنانه دلچی گابانا لایت بلو Dolce & Gabbana Light Blue

عطر زنانه دی اند جی لایت بلو ارشاکو

ادکلن زنانه دلچی گابانا لایت بلو توسط Olivier cresp  در سال 2011 طراحی و به بازار عرضه شد. رایحه ی نشاط آور و سرشار از انرژی عطر زنانه لایت بلو برای مصرف در روزهای گرم و آفتابی توصیه می شود. نت پایه ی این عطر از رایحه ی بسیار خوشبوی عنبر و صدر و مشک گرفته شده که در ابتدا و میانه ی ترکیب رایحه ی میوه و گل را به مشام می رساند. شما می توانید برای خرید عطر زنانه مورد نظر از طریق لینک خرید زیر اقدام کنید.

رایحه اولیه : سیب سبز ، سدر ، گل ساعتی ، لیمو

رایحه میانی : گل رز ، گل یاس ، بامبو

رایحه پایه : عنبر ، صدر ، مشک

7.عطر زنانه لانکوم لاویه است بله له اکلت Lancome La Vie Est Belle L’Eclat

عطر زنانه لانکوم لاویه است بله له اکلت ارشاکو

ادکلن زنانه لانکوم لا ویه است بله له اکلت به عنوان جدیدترین عطر برند لانکوم در سال 2017 وارد بازار شد. این عطر زنانه نسبت به نسخه های قبلی خود ، رایحه ی گلدارتری داشته و حسی سفیدو لطبف را در فرد القا می کند. ترکیب بی نظیر شکوفه های پرتقال در کنار وانیل ، رایحه ی عطر زنانه لانکوم لاویه را به سمت شیرینی بیشتر سوق داده است. رایحه با عطر دل نشین ترنج آغاز می شود و سپس با افزوده شدن نت های شکوفه ی پرتقال و گل های سفید قدری سبک و سیاق روایح مدیترانه ای را به وجود می آورد که پیش از این در هیچ کدام از نسخه های قبلی لا ویه لانکوم استشمام نشده است. در نت های میانی به وضوح می توان عطر زنبق و یاسمن را احساس کرد و در نهایت نیز ، ترکیب این نت با رایحه ی وانیل ، نعنای هندی و چوب صندل ادغام می شوند و رایحه ای گلدار و روح نوازی از آن بر جای می ماند. شما می توانید برای خرید عطر زنانه مورد نظر از طریق لینک خرید زیر اقدام کنید.

رایحه اولیه : ترنج

رایحه میانی : زنبق ، یاسمن ، گل های سفید ، شکوفه پرتقال

رایحه پایه : وانیل ، نعناع هندی ، چوب صندل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا