عطر با رایحه ادویه هاعطر با رایحه شیرینی و شکلاتعطر با رایحه گل هاعطر با رایحه مرکباتعطر با رایحه میوهعطر سلبریتی ها و مشاهیرعطر و ادکلن با رایحه چوب و خزهعطر و ادکلن با رایحه رزین و بلسام هاعطر و ادکلن با رایحه مشک ،عنبر و رایحه های حیوانیمعرفی انواع عطر و ادکلن های جدید

7 عطر زنانه پیشنهادی برای متولدین مهر

خرید عطر زنانه برای خانم هایی که دوست دارند رایحه ای منحصر بفرد و خاص خود را داشته باشند ، در میان انبوهی از رایحه ها و برند های مختلف کار دشواری به نظر می رسد. این در حالی است که هر کس می تواند با توجه به ماه تولد خود ، رایحه ای خاص و کاملا متناسب و هماهنگ با روحیاتش را انتخاب کند. خانم های مهر ماهی نیز از این قاعده مستثنی نبوده و با توجه به خصوصیات اخلاقی خود می توانند رایحه ای متناسب و خاص خود برگزینند. متولدین این ماه عموما خوشرو ، خوش زبان ، گاه پرحرف و پایبند به اصول خود می باشند.

خانم های متولد مهر در تصمیمات خود راسخ و جدیت و اراده ی آنها مثال زدنی است. در هر موقعیت و شرایطی ، انصاف و قدرت استدلال خودرا به کارمی گیرند و در مواقع حساس با هوشیاری تمام با موضوع برخورد می کنند. با وجود چنین ویژگی های شخصیتی ، رایحه ای ملایم و تا حدودی تند می تواند شخصیت این افراد را به خوبی نشان دهد. در ادامه ما به شما 7 عطر زنانه با رایحه ملایم و تند معرفی خواهیم کرد تا نیمی از راه را در انتخاب عطر مناسب خود هموار کرده باشیم و بتوانید یک ادکلن زنانه با ماندگاری بالا داشته باشید.

1.عطر زنانه بربری بریت ادوپرفیوم  Burberry Brit EDP

عطر زنانه بربری بریت ادوپرفیوم ارشاکو

عطر زنانه بربری بریت به عنوان یک ادکلن با اصالت انگلیسی در سال 2004 تولید و به بازار معرفی گردید. این عطر زنانه ی خوشبو و با ماندگاری بالا ، رایحه ای تند و ملایم داشته و مناسب خانم ها جوانی است که می خواهند بوی خاص خود را داشته باشند. عطر زنانه ی بربری بریت از زنجبیل و هل در کنار رز وحشی و نعناع هندی در رایحه ی خود بهره مند شده است. از آنجایی که این ادکلن در نسخه ی ادوپرفیوم به فروش می رسد ، توصیه می شود تا از آن در مجالس و مهمانی های شبانه استفاده کنید. شما می توانید برای خرید عطر زنانه مورد نظر از طریق لینک خرید زیر اقدام کنید.

رایحه اولیه : زنجبیل ، هل ، درخت جوز

رایحه میانی : رز وحشی ، نعناع هندی

رایحه پایه : عنبر کهنه

2.عطر زنانه آمواج اپیک Amouage Epic

عطر زنانه آمواج اپیک ارشاکو

عطر زنانه اپیک با رایحه ای فوق العاده لوکس و هیجان انگیز از سوی برند گران قیمت و باارزش آمواج به بازار عرضه شد. ادکلن زنانه اپیک با ترکیب گرم و شیرین خود توانسته در کنار تندی دارچین حس شرقی خاصی را به فرد القا کند. عطر غالب گل رز در این ادکلن به خوبی احساس می شود و بوی دلنشینی را به استشمام می رساند. عطر زنانه اپیک آمواج می تواند همراه شما در مجالس و مهمانی های رسمی باشد. استفاده از این رایحه در فصول سرد سال بسیار توصیه می شود. اگر می خواهید تصویر برجسته ای از خود در ذهن دیگران برجای بگذارید ، از اپیک آمواج هرگز غافل نشوید. شما می توانید برای خرید عطر زنانه مورد نظر از طریق لینک خرید زیر اقدام کنید.

رایحه اولیه : زیره ، دارچین

رایحه میانی : گل رز ، گل شمعدانی ، گل یاس

رایحه پایه : عنبر ، وانیل ، بخور خوشبو ، ریشه زنبق زرد ، نعناع هندی

3.عطر زنانه نینا ریچی ریچی مادمازل Mademoiselle Ricci  Nina Ricci

عطر زنانه نینا ریچی ریچی مادمازل ارشاکو

عطر زنانه نینا ریچی ریچی مادمازل در سال 2012 به بازار معرفی و عرضه شد. این عطر با رایحه ای غالب از گل های خوشبو برای خانم های جوان و خوش سلیقه طراحی شده و مناسب استفاده ی روزانه می باشد. بوی ملایم ، نشاط انگیز ، سرشار از احساس و گل دار عطر زنانه ی ریچی مادمازل با قرار گرفتن در یک بطری کلاسیک و شیک ، تمامیت زنانگی خود را به خوبی به نمایش گذاشته است. این ادکلن زنانه یکی از بهترین گزینه ها برای هدیه دادن به شمار می رود و مورد پسند تمام خانم های جوان قرار می گیرد. شما می توانید برای خرید عطر زنانه مورد نظر از طریق لینک خرید زیر اقدام کنید.

رایحه اولیه : گل رز وحشی  ، فلفل صورتی

رایحه میانی : گل خر زهره ، گل رز ، برگ بو

رایحه پایه : چوب سفید ، مشک

4.عطر زنانه پاکو رابان بلک ایکس اس لکسس اکستریم  Paco Rabanne Black XS LExces Extreme EDP

عطر زنانه پاکورابان بلک ایکس اس لکسس اکستریم ارشاکو

عطر زنانه پاکو رابان بلک ایکس اس لکسس اکستریم در سال 2013 با رایحه ای تند و ملایم در غلظت ادوپرفیوم روانه ی بازار عطر و ادکلن شد. این عطر اسپانیایی برای خانم های جذاب و خوش ذوق طراحی شده و تداعی گر احساس سرزندگی و اشتیاق ویژه ای است که تنها در این ادکلن زنانه قابل استشمام است. تندی این رایحه از وجود فلفل سیاه در ترکیب اولیه عطر نشات می گیرد که در ادامه با 3 رایحه ی متفاوت از گل های خوشبوی یاس ، رز و شب بو تلفیق شده و در انتها با عطری از چوب و وانیل به کار خود خاتمه می دهد. شما می توانید برای خرید عطر زنانه ی مورد نظر از طریق لینک خرید زیر اقدام کنید.

رایحه اولیه : فلفل سیاه ، گیاه نرولی

رایحه میانی : گل یاس ، گل رز ، گل شب بو

رایحه پایه : چوب ، وانیل

5.عطر زنانه وان دایرکشن اور مومنت One Direction Our Moment

عطر زنانه وان دایرکشن اور مومنت ارشاکو

در سال 2013 ، گروه موسیقی بریتانیایی وان دایرکشن دومین عطر خود را با نام اور مومنت به طرفداران خود معرفی کرد.  ترکیب گل یاس در کنار عطر خوش وانیل ، رایحه ای دل انگیز و بسیار ملایم را برای این ادکلن زنانه به ارمغان آورده است. این رایحه کاملا مناسب دختر خانم های کم سن و سالی است که به دنبال شور و اشتیاق جوانی می گردند. عطر زنانه اور مومنت جذابیت را در عین سادگی به فرد القا می کند. شما می توانید برای خرید عطر زنانه مورد نظر از طریق لینک خرید زیر اقدام کنید.

رایحه اولیه : لیمو شیرین ، بلوبری

رایحه میانی : وانیل ، گل یاس

رایحه پایه : چوب ، پاتچولی

6.عطر زنانه کنزو جنگل Kenzo Jungle

عطر نانه کنزو جنگل ارشاکو

عطر زنانه کنزو جنگل عنوان قدیمی ترین ادکلن این لیست را به خود اختصاص داده است. نام این ادکلن زنانه از رایحه ی تند و گرم آن گرفته شده که در عین حال تداعی گر خنکای نسیم و سواحل اقیانوسی می باشد. عطر زنانه کنزو جنگل از دیرباز جایگاه ویژه ای را در میان طرفداران رایحه های تند به خود اختصاص داده است. با توجه به بطری خاص و طراحی چشمگیری که بر بر روی آن انجام شده ، ادکلن زنانه ی کنزو جنگل می تواند انتخاب ویژه ای برای هدیه دادن به عزیزانتان باشد. شما می توانید برای خرید عطر زنانه مورد نظر از طریق لینک خرید زیر اقدام کنید.

رایحه اولیه : پرتقال ماندرین ، کومین

رایحه میانی : گاردنیا ، هلو

رایحه پایه : وانیل ، آمبر

7.عطر زنانه روبرتو ویزاری ویزاری بل Roberto Vizzari Vizzari Belle

عطر زنانه روبرتو ویزاری ویزاری بل ارشاکو

عطر زنانه روبرتو ویزاری ویزاری بل توسط خود ویزاری بل طراحی و از سوی این کمپانی فرانسوی روانه ی بازار شد. رایحه ی تند این ادکلن زنانه ی گل دار در میانه ی راه به سمت و سوی شیرینی متمایل می شود. این طعم شیرین از نت های یاس ، هلو و عنبیه نشات می گیرد که در انتهای کار ، با ترکیبی از نعناع هندی ، کهربا ، بادام سوخته و چوب ترمه ادغام می شود. بل ویزاری عطری متناسب با احساسات زنانه و عاشقانه می باشد. شما می توانید برای خرید عطر زنانه ی مورد نظر از طریق لینک خرید زیر اقدام کنید.

رایحه اولیه : مرکبات ، شکوفه پرتقال ، فلفل صورتی

رایحه میانی : عنبیه ، یاس ، هلو

رایحه پایه : نعناع هندی ، کهربا ، بادام سوخته ، چوب ترمه

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا