عطر با رایحه ادویه هاعطر با رایحه شیرینی و شکلاتعطر با رایحه گل هاعطر با رایحه گل های سفیدعطر با رایحه مرکباتعطر با رایحه میوهعطر و ادکلن با رایحه چوب و خزهعطر و ادکلن با رایحه رزین و بلسام هاعطر و ادکلن با رایحه مشک ،عنبر و رایحه های حیوانیمعرفی انواع عطر و ادکلن های جدید

7 عطر مردانه مناسب برای متولدین مرداد

خرید عطر مردانه از مواردی هستند که هر مرد شیک پوش و جذابی باید بدان توجه ویژه ای داشته باشد. مخصوصا اگر می خواهید رایحه ی شما همان رایحه ای باشد که با شخصیتتان سازگاری داشته و روحیات شما را به دیگران نشان دهد. آقایانی که در ماه فروردین متولد شده اند ، می توانند با توجه به خصوصیات اخلاقی خود رایحه ای خاص و منحصر بفرد را برای خود انتخاب کنند. متولدین این ماه عموما افرادی سرکش ، عاشق پیشه ، خوش رو و مهربان هستند که لحظه ای بی عشق نمی توانند زندگی کنند.

متولدین این ماه معمولا به سرعت خشمگین می شوند اما با توجه به گذشت زیادی که دارند ، به همان سرعت هم آرام می شوند. با توجه به خصوصیات متولدین مرداد به آنها توصیه می شود تا عطرهایی با رایحه تلخ و خنک برای خود بپسندند. در ادامه ما به شما 7 عطر مردانه با رایحه ملایم و تلخ معرفی خواهیم کرد تا انتخاب از میان اندوهی از ادکلن های مردانه با رایحه های متفاوت از برند های مختلف آسان تر گردد و توانسته باشیم شرایط خرید عطر مردانه ارزان و ادکلن مردانه با ماندگاری بالا را برای شما فراهم آورده باشیم.

1.عطر مردانه مارک جاکوبز مارک جاکوبز Marc Jacobs Marc Jacobs

عطر مردانه مارک جاکوبز مارک جاکوبز ارشاکو

عطر مردانه مارک جاکوبز مارک جاکوبز در سال 2002 با رایحه ی خنک و تلخ تولید و به بازار عرضه شد. ادکلن مردانه مارک جاکوبز در ابتدا رایحه ای از یاسمن و برگاموت را به مشام می رساند و در نت میانی به رایحه ی یاسمن ، یاس و فلفل می رسد و در نهایت می توانید رایحه های زنجبیل ، سرو و مشک را استشمام کنید. عطر مردانه Marc Jacobs در حجم 125 میلی لیتر در بازار موجود بوده و برای مصرف در روزهای گرم سال انتخابی مناسب به حساب می آید. ادکلن مردانه مارک جاکوبز برای آقایان سخت پسند و شیک پوش طراحی شده و بطری آن ظاهری بسیار ظریف و ساده را به خود اختصاص داده است. شما می توانید برای خرید عطر مردانه مورد نظر از طریق لینک خرید زیر اقدام کنید.

رایحه ی اولیه : یاسمن ، برگاموت

رایحه ی میانی : پیج امین الدوله ، یاسمن ، یاس ، فلفل

رایحه ی پایه : زنجبیل ، سرو ، مشک

2.عطر مردانه کالوین کلین کانترادیکشن Calvin Klein Contradiction

عطر مردانه کالوین کلین کانترادیکشن ارشاکو

عطر مردانه کلوین کلین کانترادیکشن یکی از رایحه های قدیمی و با اصالتی است که در سال 1998 تولید و به بازار عرضه گردید  .ادکلن مردانه کانترادیکشن با رایحه ی ملایم و تلخی که دارد برای مصرف در روزهای گرم تابستان مناسب بوده و حس اعتماد به نفس و خاص بودن را برای فرد به ارمغان می آورد. ادکلن مردانه Calvin Klein Contradiction در هرم بویایی خود با رایحه ی لیموترش و اسطوخودوس شروع شده و در نت میانی به رایحه ی جوز و فلفل می رسد و در انتها با ترکیبی از رایحه ی چوب صندل و مشک کار خود را به اتمام می رساند .ادکلن مردانه کانترادیکشن در حجم 100 میلی لیتر در بازار موجود می باشد . شما می توانید برای خرید عطر مردانه مورد نظر از طریق لینک خرید زیر اقدام کنید.

رایحه اولیه : لیمو ، لیمو ترش ، اسطوخودوس ، نارنگی ، مریم گلی

رایحه میانی : جوز ، تخم گشنیز ، فلفل ، هل

رایحه پایه : چوب صندل ، خس خس ، آبنوس ، مشک

3.عطر مردانه لالیک انکر نویر Lalique Encre Noire Sport

عطر مردانه لالیک انکر نویر اسپرت ارشاکو

عطر مردانه لالیک انکر نویر در سال 2013 روانه بازار شد و از آن زمان تاکنون قلب خیلی ها را از آن خود کرده است. چه مرد و چه زن ، عاشق و شیفته ی رایحه ی بسیار خاص و منحصر بفرد آن می باشند که از کنار هم قرار گرفتن چوب های متفاوت نشات گرفته است. عطر مردانه لالیک انکر نویر اسپرت ساخته ناتالی نورسون است.که رایحه ای تلخ و خنک داشته و مناسب استفاده در فصول گرم و معتدل سال می باشد. عطر اسپرت انکر نویرعضو خانواده لالیک مشکی است که قیمت مناسب در کنار کیفیت بالا ، از ویژگی اصلی این خانواده می باشد. از آنجایی که انکر نویر عطری اسپرت به شمار می رود ، با حضور خود در خانواده لالیک که تا پیش از آن در زمینه ادکلن های لوکس و شیک فعالیت داشت ، منتقدان فراوانی را به سمت خود جذب کرد. اما نظر متفاوت مردم نسبت به این عطر و فروش بالایی که به خود اختصاص داد ، توانست منتقدان را نیز با خود همراه ساخته و موفقیت چشمگیری را از آن خود کند. شما می توانید برای خرید عطر مردانه مورد نظر از طریق لینک خرید زیر اقدام کنید.

رایحه اولیه : ترنج ، گریپ فروت ، جوز

رایحه میانی : سرو ، استوقدوس

رایحه پایه : چوب کشمیر ، مشک ، خس خس

4.عطر مردانه بولگاری آکوا پور هوم Bvlgari Aqva Pour Homme

عطر مردانه بولگاری آکوا پور هوم آتلانتیک ارشاکو

عطر مردانه بولگاری آکوا پور هوم در سال 2005 توسط Jacques Cavallier طراحی و به بازار عرضه شد. این ادکلن مردانه با رایحه ی خنک و تلخ خود برای استفاده در فصول گرم سال بسیار مناسب می باشد. خنکای رایحه ی بولگاری آکوا پور هوم می تواند به عنوان یک عطر انرژی بخش برای بعد از ورزش مورد استفاده قرار گیرد. رایحه ی دریایی که همراه نت های میوه و چوب در این عطر احساس می شود ، خستگی را از تن شما در می کند. فصل تابستان بهترین زمان استفاده از این عطر مردانه خاص و خنک است. شما می توانید برای خرید عطر مردانه مورد نظر از طریق لینک خرید زیر اقدام کنید.

رایحه اولیه : نارنگی ، پرتقال

رایحه میانی : جلبک دریایی ، لاواندولا ، گل پنبه

رایحه پایه : عنبر سائل ، سدر ، نعناع هندی ، سالویا ، چوب های جنگلی

5.عطر مردانه بلو شنل Chanel Blue Chanel

عطر مردانه بلو شنل ارشاکو

عطر مردانه بلو شنل از کمپانی محبوب و سرشناس شنل در سال 2010 به بازار معرفی شد که در همان سال با استقبال زیادی از جانب خریداران مواجه شد. ماندگاری فوق العاده ی این عطر از نکات مثبت و قوت آن به شمار می رود که توانست رضایت اکثریت را در این مورد بدست آورد. رایحه ی خنک و تلخ عطر مردانه بلو شنل برای روزهای گرم تابستان در نظر گرفته شده است و می تواند ادکلن سبکی برای استفاده روزانه باشد. حس سرشار از لطافت و شادابی این عطر از رایحه ی نعنا ، لیمو ترش و گریپ فروت گرفته شده است که در ابتدا به مشام می رسد و سپس با نت های سدر ، نعناع هندی و دانه ی جوز هندی در میانه ی راه ترکیب می شود. عطر بخور ، وتیور و زنجبیل بوی تلخی را به این ترکیب اضافه می کند که این ادکلن مردانه را در زمره ی عطرهای چوبی قرار می دهد. ادکلن مردانه بلو شنل در حجم های 50 و 100 میلی لیتری در بازار موجود می باشد. شما می توانید برای خرید عطر مردانه مورد نظر از طریق لینک خرید مورد نظر اقدام کنید.

رایحه اولیه : نعنا ، لیمو ترش ، گریپ فروت

رایحه میانی : دانه جوز هندی ، سدر ، نعناع هندی

رایحه پایه : بخور ، وتیور ، زنجبیل

6.عطر مردانه تیری موگلر کلن Thierry Mugler Cologne

عطر مردانه تیری موگلر کلن ارشاکو

عطر مردانه تیری موگلر کلن با غلظت ادوتویلت در سال 2001 به بازار معرفی و عرضه شد. رایحه ی خنک و تقریبا تلخ این عطر مردانه برای روزهای گرم توصیه می شود. عطر مردانه تیری موگلر کلن با رایحه ی میوه های بهاری آغاز شده و در عمق آن بوی شکوفه های پرتقال آفریقایی احساس می شود. از آنجایی که برای نت پایه ی این عطر مردانه از مشک استفاده شده است ، تیری موگلر کلن را می توان به عنوان یکی از عطرهای خوشبو و محبوب میان آقایان در نظر گرفت. شما می توانید برای خرید عطر مردانه مورد نظر از طریق لینک خرید زیر اقدام کنید.

رایحه اولیه : ترنج ، دانه پتی ، بهار نارنج

رایحه میانی : شکوفه پرتقال آفریقایی

رایحه پایه : مشک

7.عطر مردانه کالوین کلین اترنتی Calvin Klein Eternity

عطر مردانه کالوین کلین اترنتی ارشاکو

عطر مردانه اترنتی با تلفیقی خاص از رایحه های فرح بخش و خنک برای فصول گرم سال از طرف کمپانی کالوین کلین روانه ی بازار گردید. تازگی رایحه ی این عطر مردانه از گل های یاس و مریم گلی در کنار ریحان و چوب بلسان بنفش گرفته شده است. این عطر مردانه بیشتر به علت داشتن رایحه ی تند که از ترکیب اسطوخودوس و کهربا نشات می گیرد ، شناخته می شود. رایحه ی ملایم کالوین کلین اترنتی برای استفاده ی روزانه در تمام طول سال ، به جز فصل زمستان ، گزینه ی بسیار مناسبی می باشد.شما می توانید برا یخرید عطر مردانه مورد نظر از طریق لینک خرید زیر اقدام کنید.

رایحه پایه : اسطوخودوس ، کهربا ، گل یاس ، مریم گلی ، ریحان ، چوب بلسان بنفش

 

Recent search terms:

  • https://ershaco com/blog/عطر-مردانه-متولدین-مرداد/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا