برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

تبلت آمازون مدل فایر نسخه 7 اینچی Amazon Fire Tablet 7 inch Display

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید تبلت آمازون مدل فایر نسخه 7 اینچی Amazon Fire Tablet 7 inch Display کد 7746 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
ظرفیت حافظه
  • 8 گیگابایت
  • 16 گیگابایت
نام تجاری:
5,487,000 تومان
در صورت سفارش از خارج از کشور وارد می شود
(1 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

تبلت آمازون مدل فایر نسخه 7 اینچی Amazon Fire Tablet 7 inch Display  جدیدترین و سبک ترین  تبلت شرکت آمازون میباشد و بدون شک بهترین تبلتیست که میتوانید با قیمت پایین خریداری کنید. امکانات این تبلت شما را شگفت زده خواهد کرد و سیستم عامل Fire OS با چند دقیقه استفاده به سیستم عامل محبوب شما تبدیل خواهد شد. همه امکانات و قابلیت های شخصی سازی اندروید در کنار ایمنی بالای این سیستم علاوه بر امکان به اشتراک گذاشتن فایل ها، برنامه ها، تاب و فیلم ها، با ظاهری فوق العاده ساده و منظم شما را دلباخته این تبلت می کند. پردازشگر قدرتمند 4 هسته ای 1.3 گیگاهرتزی آن هیچ وقت شما را ناامید نخواهد کرد و با حافظه قابل ارتقا آن تا 256 گیگابایت , احساس کمبود حافظه نخواهید کرد.

تبلت آمازون فایر بهترین نمایشگر را در بین دستگاههای هم قیمت خود دارد. با تکنولوژی IPS, تصاویر با دو برابر زاویه دید استاندرد Twisted Nemati نمایش داده مشوند و طیف وسیعی از رنگها را برای دیدن فیلم و عکس را نمایش میدهد. والدین می توانند برای تا 4 فرزند خود پروفایل جدا بسازند و به آنها از محتوای خود (کتاب ها، برنامه ها و…) اجازه دسترسی بدهند. مثل اینست که به هر کدام از بچه ها تبلت خودش را داده باشید. پروفایل بچه ها به مرورگر وب داخلی فایر، خرید داخل برنامه ها، ایمیل و رسانه های جمعی دسترسی ندارد. والدین می توانند با وارد کردن رمز عبور خود فایر Kids Edition را از وضعیت Amazon FreeTime خارج کنند و تنظیمات بچه ها را تغییر دهند، برنامه های جدید دانلود کنند یا نقاشی های آنها را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارند. می توانید کتاب، برنامه یا فیلمی که دارید را با فرزند خود به اشتراک بگذارید یا چیزی که از آمازون میخرید را هنگام خرید به آنها ارسال کنید. 

مازون تبلت فایر را برای کارهای روزانه و دوام بالا طراحی کرده است. بر اساس تستهای انجام شده, آمازون فایر دو برابر iPad Air 2 مقاومتر است. آمازون فایر با نمایشگر خود تصویری روشن و واضح را نماشی میدهد. میتوانید عکسها, اپلیکیشنها, ویدئو ها و اطلاعاتات را تا 256 گیگابایت روی حافظه جانبی Micro SD ذخیره کنید و با حافظه Cloud نامحدود دیگر نگران پر شدن حافضه تبلت خود نباشید.  با تکنولوژی پیشرفته Polarizing Filter و IPS از دیدن تصاویر از هر زاویه ای لذت ببرید. تبلت آمازون فایر با دوربین جلوی 2 مگاپیکسلی قابلت فیلمبرداری با کیفیت HD را ارائه میدهد. دوربین جلوی VGA آمازون فایر تصویری عالی برای تماسهای تصویری را در اختیار شما میگذارد. به علاوه عمر باتری بالای 7 ساعت به شما در طول روز قابلیت انجام کارهایتان را بدون نگرانی از عمر باتری میدهد. با پردازشگر چهار هسته ای 1.3 گیگاهرتزی آماده اجرای اپلیکیشن ها, بازی, ویدئو با بالاترین کارایی است. 

با عضویت در Amazon Underground, سیصد هزار اپلیکیشن به ارزش 10000 دلار را به صورت رایگان روی آمازون فایر دانلود کنید از دیدن فیلمهای مورد علاقه تان و هزاران عنوان فیلم و سریال روی Amazon Video, Netflix, HBO لذت ببرید و از میان میلیونها کتاب و مجله, انتخاب کنید و به جمع بزرگترین دوستداران کتاب در Goodreads بپیوندید. با گرفتن اشتراک Kindle Unlimited از میلیونها کتاب لذت ببرید. سیستم عامل فایر بهترین تجربه برای دسترسی سریع به برنامه هایی که به طور مداوم استفاده میکنید است. صفحه ی Home جدید دارای قسمتهای مختلف برای کتابها, بازیها, ویدیوها, موزیک و عکسها است که دسترسی به آنها را برای شما راحتتر میکند. با Amazon Recommendation میتوانید به اپلیکیشنهایی که آمازون پیشنهاد میکند دسترسی سریع داشته باشید. 

اعضای پرایم می توانند با Prime ‌Music به بیش از یک میلیون آهنگ، صدها Playlist، و ایستگاه های شخصی سازی شده با تغییر آهنگ نا محدود دسترسی نامحدود داشته باشند. کتابخانه صوتی خود را با موزیک پرایم پر کنید. از خواننده یا ژانر مورد علاقه خود آهنگ های جدید پیدا کنید یا بگذارید پیشنهادهای شخصی آمازون گروه مورد علاقه بعدی شما را بهتان معرفی کند. و صدها امکان و امتیاز دیگر که خرید یک تبلت آمازون فایر را بهترین انتخاب شما می سازد. 

ارشاکو شما را به دیدن ویدیو نمایش ظاهری تبلت آمازون فایر 7 دعوت میکند:

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره تبلت آمازون مدل فایر نسخه 7 اینچی Amazon Fire Tablet 7 inch Display دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.

فروشگاه اینترنتی ارشاکو  تبلت آمازون مدل فایر نسخه 7 اینچی Amazon Fire Tablet 7 inch Display را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید تبلت اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط
24,931,000 تومان
پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید کتابخوان آمازون مدل نیو کیندل اوسیس با کاور شارژر چرمی Amazon New - Kindle Oasis E-reader with Leather Charging Cover - Black کد 7763 را به شماره 90001920 پیامک کنید.

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم