برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

تبلت آمازون مدل فایر اچ دی 8 کیدز ادیشن Amazon Fire HD 8 Kids Edition Tablet

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید تبلت آمازون مدل فایر اچ دی 8 کیدز ادیشن Amazon Fire HD 8 Kids Edition Tablet کد 7781 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
رنگ
  • آبی
  • صورتی
  • زرد
نام تجاری:
10,521,000 تومان
در صورت سفارش از خارج از کشور وارد می شود
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

تبلت آمازون مدل فایر اچ دی 8 کیدز ادیشن Amazon Fire HD 8 Kids Edition Tablet ویژه بچه ها دقیقا تبلتی است که همه خانواده ها برای بچه ها می خواهند. بزرگترین مزیت این تبلت به مدل های دیگر امکانات کنترل اشتراک بچه برای : زمان استفاده، دسترسی به برنامه ها و شبکه های اجتماعی، محدود کردن دسترسی به اینترنت و اولویت بندی استفاده بچه هاست. برای مثال می توانید به بچه ها اجازه استفاده از تبلت از ساعت 10 صبح تا 8 شب بدهید و در این فاصله فقط بتوانند 2 ساعت از تبلتشان استفاده کنند. یا فقط بعد از اینکه کتابشان را مطالعه کردند اجازه بازی کردن یا فیلم دیدن داشته باشند. از همه اینها مهم تر بچه ها احساس نمی کنند که شما آنها را کنترل می کنید.با اشتراک رایگان یکساله آمازون FreeTime Unlimited همه محتوای مربوط به بچه ها شامل فیلم، کارتون، بازی و برنامه های آموزشی به صورت رایگان برای آنها قابل دانلود است. 

یک تبلت Fire HD 8  کامل با نمایشگر زیبای HD و صدای Dolby – ترکیبی فوق العاده برای تماشای فیلم هایی مثل Finding Nemo در کنار پردازشگر قدرتمند 4 هسته ای که اجرای سریع برنامه ها و تصویر روان در بازی ها و فیلم ها را تظمین می کند.تبلت Fire HD ویرایش بچه ها در رنگ مشکی با کیف های رنگی بچگانه و حافظه داخلی 8 یا 16 گیگابایت و نمایشگر 6 یا 7 اینچ ارائه شده. با شیشه نمایشگر Gorilla و تست های بی رحمانه، فایر اچ دی تبلتی بی رقیب در مقاومت برای بچه هاست. 

والدین می توانند با وارد کردن رمز عبور خود فایر Kids Edition را از وضعیت Amazon FreeTime خارج کنند و تنظیمات بچه ها را تغییر دهند، برنامه های جدید دانلود کنند یا نقاشی های آنها را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارند. می توانید کتاب، برنامه یا فیلمی که دارید را با فرزند خود به اشتراک بگذارید یا چیزی که از آمازون میخرید را هنگام خرید به آنها ارسال کنید. والدین می توانند برای 4 فرزند خود پروفایل جدا بسازند و به آنها از محتوای خود (کتاب ها، برنامه ها و…) اجازه دسترسی بدهند. مثل اینست که به هر کدام از بچه ها تبلت خودش را داده باشید. پروفایل بچه ها به مرورگر وب داخلی فایر، خرید داخل برنامه ها، ایمیل و رسانه های جمعی دسترسی ندارد.

آمازون FreeTime امکانات خلاقانه ای برای کنترل استفاده بچه از تبلت برای والدین قرار داده تا بچه ها را به یادگیری، به جای بازی کردن تشویق کنند و با این کار زمان استفاده بچه ها را بهتر کنترل کنند. با آمازون FreeTime می توانید همه محتوایی که فرزندتان می بیند را انتخاب کنید و بر اساس نوع استفاده برای آن زمان تعیین کنید. برای مثال می توانید زمان بازی کردن یا فیلم دیدن را محدود کنید اما زمان مطالعه را نا محدود بگذارید. علاوه بر این FreeTime فروشگاه های اینترنتی و خرید داخل برنامه ها را غیر فعال می کند تا دیگر نگران خرید اشتباهی بچه ها نباشید. و بچه ها به مرورگر وب داخلی دستگاه، ایمیل و امکانات رسانه جمعی ندارند.

فایر اچ دی به یک دوربین 2 مگاپیکسل در پشت مجهز است که تصاویر خوب و تصویر Full HD 1080p ذخیره می کند و دوربین جلو که برای تماس های تصویری بچه ها با پدربزرگ و مادربزرگ عالیست. نرم افزار دوربین و عکس جدید FreeTime آمازون با امکاناتی مثل اضافه کردن استیکر و نقاشی روی عکس ها خلاقیت بچه ها را شکوفا می کند. والدین بچه ها می توانند به راحتی این تصاویر را چاپ کنند، با دوستان و خانواده به اشتراک بگذارند یا به صورت خودکار در حافظه نامحدود کلود آمازون برای عکس ها و فیلم های گرفته شده با فایر اچ دی ذخیره کنند. و همانطور که انتظار دارید بچه ها امکان ارسال تصاویر در شبکه های اجتماعی را ندارند. 

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره تبلت آمازون مدل فایر اچ دی 6 کیدز ادیشن Amazon Fire HD 8 Kids Edition Tablet دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.

فروشگاه اینترنتی ارشاکو  تبلت آمازون مدل فایر اچ دی 6 کیدز ادیشن Amazon Fire HD 8 Kids Edition Tablet را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید تبلت اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط
24,931,000 تومان
پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید کتابخوان آمازون مدل نیو کیندل اوسیس با کاور شارژر چرمی Amazon New - Kindle Oasis E-reader with Leather Charging Cover - Black کد 7763 را به شماره 90001920 پیامک کنید.

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم