برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

کتابخوان آمازون مدل کیندل آل نیو کیندل 6 اینچی Amazon All New Kindle E Reader 6Inch Display

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید کتابخوان آمازون مدل کیندل آل نیو کیندل 6 اینچی Amazon All New Kindle E Reader 6Inch Display کد 7755 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
رنگ
  • مشکی
  • سفید
نام تجاری:
13,470,000 تومان
در صورت سفارش از خارج از کشور وارد می شود
(1 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

تبلت ها معمولا سنگین هستند و نمی توان برای طولانی مدت آنها را در دست گرفت.
مصرف باطری گوشی های هوشمند و تبلت ها بالاست به ویژه وقتی صفحه نمایش آنها به طور پیوسته روشن باشد. در این حالت شاید مجبور شوید ظرف چند ساعت مجددا آن را شارژ کنید.
نگاه کردن پیوسته به صفحه نمایش گوشی ها و تبلت ها چشم را خسته می کند.
در نور آفتاب تقریبا اکثر صفحه نمایش ها بلا استفاده هستند و به خاطر انعکاس نور آفتاب تقریبا کتاب خواندن با موبایل و تبلت غیر ممکن است.

بنابراین کسانی که به خواندن کتاب علاقه مند هستند باید به فکر یک ابزار دیگر باشند که بتواند تمام مشکلات بالا را برطرف نماید. 

کتابخوان آمازون مدل کیندل آل نیو کیندل 6 اینچی Amazon All New Kindle E Reader 6Inch Display سبک تر و نازک تر از مدل های دیگر است، در دو رنگ مشکی و سفید طراحی شده است و کاربری بسیار راحت و خوشدستی دارد. کتابخوانآمازون ، مدل نیو کیندل دارای صحه نمایش لمسی می باشد و این امکان را به شما می دهد که همانند یک کتاب واقعی به مطالعه انواع کتابهای الکترونیکی بپردازید . کتابخوان نیو کیندل بر خلاف تبلت ها در برابر نور خورشید و یا هوای روشن به راحتی قابل استفاده است و نور را منعکس نمی کند و همچون یک کتاب کاغذی در هر نوری می توانید کتاب بخوانید. 

هنگام استفاده از تبلت و یا گوشی تلفن همراه خود در هوای روشن و یا نور آفتاب تصویر دیده نمیشود و شما قادر به خواندن متون نخواهید بود این در حال است که کتابخوان Amazon All New Kindle  به راحتی و بدون هیچ مشکلی تمام متون و تصاویر را نمایش می دهد و کیفیتی بهتر از یک کتاب کاغدی را برای شما به ارمغان می آورد.

حافظه درونی 4 گیگ با قابلیت ذخیره سازی هزاران کتاب الکترونیکی این امکان را به شما می دهد که یک کتابخانه عظیم را همواره در کنار خود داشته باشید . پس از شارژ کامل ، کتابخوان Amazon All New Kindle تا هفته ها نیازی به شارژ ندارد و با خیال راحت می توانید در هر جایی مورد استفاده قرار دهید.  شما می توانید هر تعداد که بخواهید یادداشت داشته باشید و حتی مارکر یا نشانه گذاری در هرجای هر کتابی قرار دهید و به راحتی به هر منبعی از کتابهای الکترونیکی خود در میان هزاران کتاب دسترسی داشته باشید. 

بر خلاف تبلت ها و تلفن های هوشمند و یا دیگر ابزار دیجیتال، شما با همراه داشتن کتابخوان Amazon All New Kindle در میان کتاب های خود گم می شوید چرا که  با شبکه های اجتماعی و یا پیامک ها و ایمیل ها حواستان پرت نمیشود و فقط به خواندن کتاب متمرکز می شوید. کتابخوان  یک ابزار بسیار عالی برای کسانی است که به خواندن علاقه مند هستند. کتابخوان Amazon All New Kindle  با قابلیت پشتیبانی از انواع فرمت های متنی و تصویری می تواند نقشه ها و تصاویر و نمودارهای مختلفی را در کنار متن های با فونت های مختلف پشتیبانی  کند.

شما با داشتن کتابخوان کیندل می توانید کتابهای غیر لاتین را هم مطالعه کنید چرا که کتابخوان کیندل آمازون قابلیت پشتیبانی از حروف غیر لاتین را نیز دارد. شما هرگز کتاب خود را گم نمی کنید و می توانید از هر صفحه ای که قبلا نشانه گذاری کرده اید به مطالعه خود ادامه دهید. قابلیت جستجوی پیشرفته باعث شده است که به راحتی به دنبال جمله و یا کتاب مورد نظر خود بگردید. شما حتی می توانید با استفاده از صفحه نمایش لمسی نوشته ها و متون خصوصی خود را نیز مدیریت و نگهداری کنید. شما می توانید واژگان مورد نظر خودر را به فرهنگ واژگان کتابخوان اضافه کرده و در هنگام مطالعه استفاده کنید. همچنین شما می توانید در کتابخوان All New Kindle برای هر کلمه و یا جمله  ای توضیحاتی را افزوده و در مراجعات بعدی از توضیحات خود استفاده کنید. کتابخوان  Amazon All New Kindle این امکان را به شما می دهد که اسناد و کتابهای خود را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

در پایان به این جمع بندی می رسم که اگر شما با هدف خواندن کتاب در هر جا و به هر تعداد، به طور مداوم و طولانی مدت هستید، اگر شما دوست  دارید در هنگام خواندن کتاب و مطالعه هیچ عاملی همچون شبکه های مجازی و پیامکها و ایمیل ها مزاحم مطالعه شما نشوند، اگر شما دلتان می خواهد با قیمت پایین  تعداد کتاب های زیادی را همیشه همراه  خود داشته باشید و به راحتی بتواند به تک تک کتابهایتان دسترسی داشته باشید، اگر می خواهید هنگام خواندن کتابهای الکترونیک چشمانتان راحت باشد و خسته نشود، کتابخوان  Amazon All New Kindle بهترین گزینه است. شما با کمترین هزینه در برابر دیگر کتابخوان های این مدل، بهترین کاربری و سبکترن کتابخوان را می توانید استفاده کنید. 

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره  کتابخوان آمازون مدل کیندل آل نیو کیندل 6 اینچی Amazon All New Kindle E Reader 6Inch Display دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.

فروشگاه اینترنتی ارشاکو  کتابخوان آمازون مدل کیندل آل نیو کیندل 6 اینچی Amazon All New Kindle E Reader 6Inch Display را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید کتابخوان اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط
24,931,000 تومان
پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید کتابخوان آمازون مدل نیو کیندل اوسیس با کاور شارژر چرمی Amazon New - Kindle Oasis E-reader with Leather Charging Cover - Black کد 7763 را به شماره 90001920 پیامک کنید.

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم