برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

کتابخوان آمازون مدل کیندل ویاج 6 اینچی Amazon Kindle Voyage E-reader

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید کتابخوان آمازون مدل کیندل ویاج 6 اینچی Amazon Kindle Voyage E-reader کد 7762 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
رنگ
  • مشکی
نام تجاری:
16,748,000 تومان
در صورت سفارش از خارج از کشور وارد می شود
(1 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

کتابخوان آمازون مدل کیندل ویاج 6 اینچی Amazon Kindle Voyage E-reader با ویژگی های منحصر به فرد و ایده آل یک کتابخوان حرفه ای برای افراد علاقه مند به مطاله است. به طور خلاصه می توان کتابخوان Amazon Kindle Voyage خوشدست با رزولوشن بالا و مجهز به حسگرهای تنظیم نور و ورق زن است که در تابش مستقیم نور آفتاب به راحتی قابل استفاده است و کیفیتی بهتر از کتاب کاغدی را حتی برای شما به ارمغان می آورد . به طور کلی از آنجایی که تبلتها معمولا سنگین هستند و نمی توان برای طولانی مدت آنها را در دست گرفت. مصرف باطری گوشی های هوشمند و تبلت ها بالاست به ویژه وقتی صفحه نمایش آنها به طور پیوسته روشن باشد. در این حالت شاید مجبور شوید ظرف چند ساعت مجددا آن را شارژ کنید. نگاه کردن پیوسته به صفحه نمایش گوشی ها و تبلت ها چشم را خسته می کند. در نور آفتاب تقریبا اکثر صفحه نمایش ها بلا استفاده هستند و به خاطر انعکاس نور آفتاب تقریبا کتاب خواندن با موبایل و تبلت غیر ممکن است. بنابراین برای مطالعه احت تر و حرفه ای تر یک کتابخوان بهترین و مناسب ترین انتخاب می باشد. 

کتابخوان Amazon Kindle Voyage E-reader با ضخامت فقط 7.6 میلیمتر،  باریکترین کیندلی است که تا به حال ساخته شده تا به راحتی برای مطالعه های طولانی مدت آن را با یک دست نگه دارید. می توانید زیر نور مستقیم خورشید یا در تاریکی مطالعه کنید، و این کتابخوان اینقدر هوشمند هست که تفاوت را حس کند.  Amazon Kindle Voyage با نور جلو زمینه تطبیقی جدید، نور محیط را تشخیص داده و تنظیمات مناسب را برای روشنایی کافی تغییر می دهد. برای شبیه شدن هرچه بیشتر مطالعه با کاغذ، بهترین نور برای مطالعه در شرایط نورپردازی مختلف بررسی شده. نور تطبیقی جلوی صفحه جدید، بر اساس نور محیط به صورت خودکار تنظیم می شود، و حتی قابل تنظیم به مقدار مطلوب شما نیز هست. هنگام مطالعه در تاریکی، نور مطالعه تطبیقی به ارامی کاهش پیدا می کند تا همگام با واکنش چشم شما به تغییر عمل کند.

با حسگرهای جدید پیج پرس (PagePress) در دو طرف صفحه نمایشگر Amazon Kindle Voyage دیگر نیاز نیست برای ورق زدن صفحه دستتان را جابجا کنید. فقط کافیست با انگشت خود فشار کوچکی به حاشیه دستگاه وارد کنید تا PagePress سریع و بی درنگ با لمس شما صفحه را ورق بزند. پیج پرس یک حسگر فشار با طراحی ویژه است که از الماس و کربن ساخته شده. این حسگر با اعمال فشار اندکی توسط انگشت فعال شده و صفحه را ورق میزند.چون پیج پرس هیچ قسمت متحرکی ندارد، لمس آن بدون بر هم زدن تمرکز شما،با یک لرزش کوچک، شما را متوجه فشرده شدن کلید می کند.

شما هرگز کتاب و یا صفحه قبل خود را گم نمی کنید . با پیج فلیپ “Page Flip” ، بدون گم کردن صفحه ای که مطالعه می کنید صفحه به صفحه جلو بروید، فصلهای بعد را بررسی کنید یا اخر کتاب را سرک بکشید. در عوض شما با داشتن کتابخوان Amazon Kindle Voyage در هنگام مظالعه گم می شوید!! آنقدر مطالعه کردن با کتابخوان کیندل آمازون شیرین و راحت است که شما به سختی از خواندن خسته می شوید و یا متوجه گذر زمان خواهید شد. کیندل عمدا فقط یک کتابخوان است. از خواندن کتاب بدون اعلامهای مزاحم ایمیل جدید، شبکه های اجتماعی و یا نرم افزارها لذت ببرید. 

در کتابخوان Amazon Kindle Voyage این امکان وجود دارد که یادداشتهایی به کتابتان اضافه کنید که می توانید ویرایش کنید، حذف کنید و حتی به کامپیوترتان منتقل کنید. قسمتهای های لایت شده و نقل قولهای معنی دار را در فیسبوک، توییتر و گودریدز به اشتراک بگذاریدهمچنین متنهایی که سایر کاربران بیشتر های لایت کرده اند را ببینید. زیبایی و تعداد فونت های پشتیبانی شده فراوان در کیندل باعث شده خواندن کتاب با کیندل یک تجربه عالی باشد. سبکی کیندل نیز این امتیاز را دارد که شما به راحتی و با یک دست مطالعه کند و در واقع در حجمی کمتر از 200گرم کتابخانه عظیمی را حمل کنید. 

با توجه یه سرعت مطالع شما به صورت هوشمند کیندل به شما می گوید که برای مطالعه یک کتاب و یا یک فص و یا باقی مانده یک متن چقد زمان نیاز دارید . با یک نگاه ببینید چقدر تا پایان فصل یا کتاب زمان نیاز دارید. زمان مطالعه بصورت شخصی با توجه به سرعت مطالعه شما محاسبه می شود و به مرور زمان با سرعت و عادتهای کتاب خوانی شما تغییر می کند.

با گود ریدز در Amazon Kindle Voyage، میتوانید به بزرگترین گروه کتاب دوستان متصل شوید، ببینید دوستانتان چه کتابی می خوانند، متنهای های لایت شده را به اشتراک بگذارید و به کتابهایی که خوانده اید امتیاز بدهید. با ادغام شدن بیشتر گود ریدز و کیندل، دیگر برای خرید کتاب لازم نیست از گود ریدز کیندل خارج شوید و به راحتی و به سرعت می توانید وضعیت مطالعه خود را با کیندل تغییر دهید. برخی از امکانات کود ریدز در کیندل فقط هنگام اتصال به وای فای فعال هستند. 

با X-Ray می توانید “اسکلت” کتاب را ببینید. تمام بخشهایی از کتاب که ایده مرتبط، شخصیت داستانی، اشکال تاریخی، مکان ها یا موصوع مرتبطی دارند. خط زمان جدید X-Ray مرور بخشهای مهم کتاب برای یاد اوری انچه اتفاق افتاده یا دیدن تصاویر کتاب را راحت تر می کند.

برای کمک به حافظه و گسترش دانش شما، کلماتی که در دیکشنری جستجو می کنید به صورت خودکار به مجموعه کلمات Vocabulary Builder افزوده می شوند. کلمات جدیدی که جستجو کرده اید را مرور کنید، با فلش کارت ها حافظه خود را بیازمایید و بلافاصله کلمات را در متن ببینید.  برای جلوگیری از خستگی چشم از بین 8 اندازه متن مختلف انتخاب کنید و زمان طولانی تری مطالعه کنید. با استفاده از گروه های کلود (Cloud Collections) کتاب ها را منظم نگه دارید. کنولوژی ویسپرسینک (Whispersync)اخرین صفحه ای که مطالعه کردید، علامت ها و یادداشتهایی که گذاشته اید را بین همه دستگاه هایتان به روز می کند تا بتوانید از جایی که کتاب را روی یک دستگاه بسته اید، روی دستگاه جدید ادامه دهید.پیدا کردن چیزی که دنبالش هستید با ترکیب و پیش نمایش نتایج از کتابخانه خودتان، گود ریدز و فروشگاه کیندل در یک صفحه راحتتر است. یک کلمه را انتخاب کنید یا بخشی از متن را های لایت کنید تا بی درنگ آن را به زبانهای دیگر ترجمه کنید. ترجمه ها با استفاده از مترجم بینگ (Bing Translator) کار می کنند.

فرزندانتان را به مطالعه هر چه بیشتر تشویق کنید. با Kindle FreeTime برای فرزندانتان کاربر ویژه تعریف کنید و کتابهایی از مجموعه خود که می خواهید را در دسترس آنها قرار دهید. بجه ها با رسیدن به اهداف مطالعه خود، مدال دریافت می کنند. گزارشهای پیشرفت بچه ها، کل زمان مطالعه آنها، تعداد کلماتی که در دیکشنری جستجو کرده اند، مدالهایی که گرفته اند و کتابهایی که خوانده اند را به شما گزارش می دهند. کیندل برای مطالعه طراحی شده، و این برای بچه یعنی حواس پرتی کمتر. با کیندل بچه های می توانند کلمات را در دیکشنری جستجو کنند و کلمات جدید بیاموزند، و برای مطالعه راحتتر اندازه قلم را افزایش دهند. بچه ها می توانند از هزاران کتاب رایگان از جمله کتابهای کلاسیک مثل Treasure Island و کتابهای کتاب خانه ها نیز استفاده کنند. و همیشه کتابهای خود را بدون پر کردن یک کوله پشتی سنگین با خودشان داشته باشند.  همه امکانات فوق العاده ای که به بزرگسالان کمک می کنند که غرق کتاب شوند، برای بچه ها نیز در نظر گرفته شده تا در کلاس در آنها را درگیر کرده و به کتابخوانی تشویق کند. مدارس می توانند دستگاه های کیندل را یکجا کنترل کنند و با Whispersync کتابهای الکترونیکی را برای دانش آموزان ارسال کنند.کیندل آموختن کلمات جدید را برای کتابخوانهای جوان آسان کرده. کلماتی که در دیکشنری جستجو شده اند به صورت خودکار به Vocabulary Builder اضافه می شوند و بچه ها می توانند با فلش کارت ها از خود امتحان بگیرند تا کلمات را به خاطر بسپارند.برای بچه ها هنگام مطالعه کتاب داستان ها، امکان Word Wise که با بیشتر کتابهای انگلیسی قابل استفاده هست، لذت بردن و درک سریعتر کتابهای مشکل تر را آسان می کند. ترجمه و تعریفهای ساده و کوتاه بالا کلمات سخت تر ظاهر می شوند تا کمتر حواس خواننده را از مطالعه پرت کند. کافیست یک کلمه را لمس کنید تا یک کارت کوچک با ترجمه، کلمات هم معنی، و مطالب آموزشی بیشتر ظاهر شود. بچه ها می توانند تعداد راهنما ها را با یک نمودار میله ای ساده تغییر دهند و صدها امتیاز و مزیت دیگر که باعث می شود کتابخوان Amazon Kindle Voyage یک انتخاب مناسب برای خرید باشد.

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره کتابخوان آمازون مدل کیندل ویاج 6 اینچی Amazon Kindle Voyage E-reader دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.

فروشگاه اینترنتی ارشاکو کتابخوان آمازون مدل کیندل ویاج 6 اینچی Amazon Kindle Voyage E-reader  را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید کتابخوان اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
نظرات
لطفا برای نوشتن
1396-04-02

در جایی پاسخ این مهم رو پیدا نکردیم اما به نظر نمیرسه این مورد شما مشکلی باشد

1396-03-27

ایا قابلیت نوشتن و های لایت کردن مطالب را با قلم های معمولی دارد یا خیر ؟

محصولات مرتبط
24,931,000 تومان
پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید کتابخوان آمازون مدل نیو کیندل اوسیس با کاور شارژر چرمی Amazon New - Kindle Oasis E-reader with Leather Charging Cover - Black کد 7763 را به شماره 90001920 پیامک کنید.

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم