برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

تبلت آمازون مدل فایر 7 اینچی کودکان Amazon Fire 7 Kids Edition Tablet

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید تبلت آمازون مدل فایر 7 اینچی کودکان Amazon Fire 7 Kids Edition Tablet کد 7782 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
رنگ
  • آبی
  • صورتی
نام تجاری:
16,409,000 تومان
در صورت سفارش از خارج از کشور وارد می شود
(3 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

تبلت آمازون مدل فایر 7 اینچی کودکان Amazon Fire 7 Kids Edition Tablet تبلتی است که همه خانواده ها برای بچه ها می خواهند. بزرگترین مزیت این تبلت به مدل های دیگر امکانات کنترل اشتراک بچه برای زمان استفاده، دسترسی به برنامه ها و شبکه های اجتماعی، محدود کردن دسترسی به اینترنت و اولویت بندی استفاده بچه هاست. برای مثال می توانید به بچه ها اجازه استفاده از تبلت از ساعت 10 صبح تا 8 شب بدهید و در این فاصله فقط بتوانند 2 ساعت از تبلتشان استفاده کنند. یا فقط بعد از اینکه کتابشان را مطالعه کردند اجازه بازی کردن یا فیلم دیدن داشته باشند. از همه اینها مهم تر بچه ها احساس نمی کنند که شما آنها را کنترل می کنید.با اشتراک رایگان یکساله آمازون FreeTime Unlimited همه محتوای مربوط به بچه ها شامل فیلم، کارتون، بازی و برنامه های آموزشی به صورت رایگان برای آنها قابل دانلود است.

نرم افزار دوربین و عکس جدید FreeTime آمازون با امکاناتی مثل اضافه کردن استیکر و نقاشی روی عکس ها خلاقیت بچه ها را شکوفا می کند. والدین بچه ها می توانند به راحتی این تصاویر را چاپ کنند، با دوستان و خانواده به اشتراک بگذارند یا به صورت خودکار در حافظه نامحدود کلود آمازون برای عکس ها و فیلم های گرفته شده با فایر ذخیره کنند. و همانطور که انتظار دارید بچه ها امکان ارسال تصاویر در شبکه های اجتماعی را ندارند.

والدین می توانند برای 4 فرزند خود پروفایل جدا بسازند و به آنها از محتوای خود (کتاب ها، برنامه ها و…) اجازه دسترسی بدهند. مثل اینست که به هر کدام از بچه ها تبلت خودش را داده باشید. پروفایل بچه ها به مرورگر وب داخلی فایر، خرید داخل برنامه ها، ایمیل و رسانه های جمعی دسترسی ندارد. والدین می توانند با وارد کردن رمز عبور خود فایر Kids Edition را از وضعیت Amazon FreeTime خارج کنند و تنظیمات بچه ها را تغییر دهند، برنامه های جدید دانلود کنند یا نقاشی های آنها را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارند. می توانید کتاب، برنامه یا فیلمی که دارید را با فرزند خود به اشتراک بگذارید یا چیزی که از آمازون میخرید را هنگام خرید به آنها ارسال کنید.

علاوه بر FreeTime Unlimited برای بچه ها، تبلت های فایر برای والدین میلیون ها فیلم، برنامه تلویزیونی، کتاب، بازی و برنامه های آموزشی اندروید شامل Disney Jr.، Angry Birds, Minecraft و غیره را در دسترس قرار داده اند. والدین می توانند از وب سایت آمازون یا از طریق خود دستگاه، برنامه هایی که در FreeTime در دسترس بچه هاست را دست چین کنند. Amazon FreeTime Unlimited اولین اشتراک چند منظوره است که همه محتوای دیجیتالی که بجه های 3 تا 10 سال دوست دارند را یکجا دارد : کتاب، فیلم، برنامه های تلویزیونی، برنامه های آموزشی و بازی. لازم نیست وقت خود را صرف حدس زدن اینکه فرزندانتان چه چیزی دوست دارند بکنید. نسخه بچه ها یکسال اشتراک رایگان Amazon FreeTime Unlimited را در بر دارد.

پروفایل های شخصی بسازید، اهداف آموزشی و زمان استفاده را تنظیم کنید، و محتوای مناسب سن فرزندتان را از آمازون FreeTime انتخاب کنید.

در ویدیو زیر آنباکسینگ یا جعبه گشایی تبلت آمازون فایر 7 کیدز ادیشن را مشاهده می کنید :

محدودیت زمان استفاده: آمازون FreeTime امکانات خلاقانه ای برای کنترل استفاده بچه از تبلت برای والدین قرار داده تا بچه ها را به یادگیری، به جای بازی کردن تشویق کنند و با این کار زمان استفاده بچه ها را بهتر کنترل کنند. با آمازون FreeTime می توانید همه محتوایی که فرزندتان می بیند را انتخاب کنید و بر اساس نوع استفاده برای آن زمان تعیین کنید. برای مثال می توانید زمان بازی کردن یا فیلم دیدن را محدود کنید اما زمان مطالعه را نا محدود بگذارید. علاوه بر این FreeTime فروشگاه های اینترنتی و خرید داخل برنامه ها را غیر فعال می کند تا دیگر نگران خرید اشتباهی بچه ها نباشید. و بچه ها به مرورگر وب داخلی دستگاه، ایمیل و امکانات رسانه جمعی ندارند.

تنظیم اهداف آموزشی: امکانات Learn First و Bed Time کنترل استفاده روزانه Amazon FreeTime را راحتتر می کنند. والدین می توانند استفاده از بازی ها و کارتون ها را قبل از تکمیل اهداف آموزشی محدود کنند و ساعت استفاده از وضعیت FreeTime را تنظیم کنند.

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره تبلت آمازون مدل فایر 7 اینچی کودکان Amazon Fire 7 Kids Edition Tablet دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.

فروشگاه اینترنتی ارشاکو  تبلت آمازون مدل فایر 7 اینچی کودکان Amazon Fire 7 Kids Edition Tablet را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید تبلت اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
مشخصات فیزیکی
ابعاد
26.3*222*141 میلی متر
وزن
390 گرم
مشخصات عطر و ادکلن
سایر مشخصات
در رنگ های آبی، صورتی و سبز
سایر مشخصات
بر اساس نوع
کوچکتر از 8 اینچ (کوچک)
مدل پردازنده
Quad-core 1.3 GHz
ظرفیت حافظه داخلی
16 گیگ
اندازه صفحه نمایش
7 اینچ
رزولوشن صفحه نمایش
600*1024
تراکم پیکسلی
171 پیکسل بر اینچ
توضیحات دوربین
دور بین پشت اپ دی 2 مگا پیکسلی و دوربین جلو VGA
حسگرها
شتاب سنج، ژیروسکوپ
بلندگو
جک 3.5 میلیمتری استریو و بلندگوی
جک 3.5 میلی‌متری صدا
دارد
کارکرد باتری
در کمتر از 6 ساعت شارژ و بیش از 8 ساعت کارکرد عالی
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط
24,931,000 تومان
پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید کتابخوان آمازون مدل نیو کیندل اوسیس با کاور شارژر چرمی Amazon New - Kindle Oasis E-reader with Leather Charging Cover - Black کد 7763 را به شماره 90001920 پیامک کنید.

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم