برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

تبلت آمازون مدل فایر اچ دی 6 Amazon Fire HD 6 Tablet

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید تبلت آمازون مدل فایر اچ دی 6 Amazon Fire HD 6 Tablet کد 7766 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
ظرفیت حافظه
  • 8 گیگابایت
  • 16 گیگابایت
نام تجاری:
6,924,000 تومان
در صورت سفارش از خارج از کشور وارد می شود
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

تبلت آمازون مدل فایر اچ دی 6 Amazon Fire HD 6 Tablet قدرتمندترین تبلت با قیمت مناسب می باشد.  نمایشگر فوق العاده Amazon Fire HD 6 Tablet با رزولوشن 252 پیکسل در اینچ چیزی از نمایشگر iPad Air اپل با رزولوشن 264 پیکسل در اینچ کم ندارد. سیستم عامل Fire OS با چند دقیقه استفاده به سیستم عامل محبوب شما تبدیل خواهد شد. همه امکانات و قابلیت های شخصی سازی اندروید در کنار ایمنی بالای این سیستم علاوه بر امکانات بی نظیر آمازون مثل Amazon FreeTime طراحی شده برای بچه ها با ظاهری ساده و قابل کنترل، امکان به اشتراک گذاشتن فایل ها، برنامه ها، تاب و فیلم ها، با ظاهری فوق العاده ساده و منظم شما را دلباخته این تبلت می کند. و همه امکاناتی که از یک تبلت در سال 2015 انتظار دارید مثل دوربین پشت با قابلیت فیلم برداری Full HD و کیفیت صدای عالی با تکنولوژی Dolby Digital نیز در این تبلت وجود دارند.

توجه: برای خرید رنگ های دیگر با فروشگاه ارشاکو تماس بگیرید. قیمت فوق برای تبلت با رنگ مشکی می باشد.

پردازشگر 4 هسته ای سریع این تبلت از 2 هسته 1/5 گیگاهرتز و دو هسته کم مصرف تر 1/2 گیگاهرتز تشکیل شده که برای مصرف بهینه باتری و سرعت بهتر همزمان با هم کار می کنند. با 2 برابر سرعت پردازش بیشتر و 3 برابر پردازش گرافیک بیشتر نسبت به مدل قبلی Fire HD، این پردازشگر 4 هسته ای جدید باز شدن سریعتر برنامه ها، پخش روان تر فیلم ها و بازی ها و عملکرد کلی سریعتر را تضمین می کند.فایر HD 6 تبلتی جیبی، با اندازه کوچکتر، حاشیه باریکتر، و طراحی سبک تر از نسل قبلی خود انتخابی مناسب برای دستگاه همراه همیشگی شماست.

فایر HD به دوربین 2 مگاپیکسل در پشت مجهز است که عکس هایی با رزولوشن خوب و فیلم HD 1080p ذخیره می کند. نرم افزار دوربین آمازون عکاسی پانوراما و HDR را نیز پشتیبانی می کند.دوربین جلوی Fire HD برای تماس های تصویری Skype و عکس های سلفی ابزاری کارآمد است.  به علاوه نرم افزار فوق العاده آمازون Photo دیدن عکس ها یا فیلم هایی که گرفته اید را آسان می کند. به اشتراک گذاشتن عکس هایتان با این نرم افزار به سادگی انتخاب عکس ها و انتخاب گزینه Share است و می توانید عکستان را به دوستانتان ایمیل کنید یا در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید.

با Profiles می توانید برای 2 بزرگسال و 4 کودک، کاربرهای متفاوت تعریف کنید. با این روش همه خانواده از یک تبلت استفاده می کنند، اما هر کس تنظیمات مربوط به خود را ذخیره می کند، صفحه خانه را آنطور که دوست دارد شخصی می کند و با نام کاربری خود از ایمیل و شبکه های اجتماعی استفاده می کند، و حتی آخرین مرحله خود را در بازی هایی مثل Angry Birds می بیند. بجه ها میتوانند از هر چیزی که می خواهند عکس بگیرند. و خلاقیت خود را با اضافه کردن استیکر یا نقاشی روی عکس ها به تصویر بکشند. و والدین می توانند آنها را چاپ کنند، برای دوستان خود ارسال کنند یا در فضای نامحدود کلود آمازون خود که برای Fire HD قرار داده شده ذخیره کنند. و همانطور که انتظار دارید بچه ها امکان ارسال تصویر به شبکه های اجتماعی را ندارند. با Amazon FreeTime والدین می توانند برای هر یک از بچه ها پروفایل جدا بسازند و به آنها به کتاب ها، فیلم ها، بازی یا برنامه هایی که دوست دارند اجازه دسترسی بدهند. علاوه بر این می توانند زمان استفاده از تبلت یا استفاده از هر دسته از برنامه ها مثل بازی و فیلم را محدود کنند یا امکان کتابخواندن را بدون محدودیت رها کنند.

دیگر لازم نیست منتظر Buffer شدن فیلم ها بعد از فشردن دکمه Play بمانید. تکنولوژی ASAP (Advanced Streaming and Prediction( فیلم ها و برنامه هایی که دوست دارید را به خاطر می سپارد و آنها را آماده پخش می کند. ASAP با یاد گیری پویای علایق شما، هر جه بیشتر فیلم ببینید، دقیق تر و هوشمندتر عمل می کند. با استفاده از نمایشگر دوم، فیلم یا برنامه های تلویزیونی را از روی تبلت به تلویزیون خود انتقال دهید. این کار تلویزیون شما را به نمایشگر اصلی تبدیل کرده و نمایشگر تبلت را برای کنتدل پخش، یا اطلاعات X-Ray، ارسال ایمیل و وب گردی، و استفاده از امکانات دیگر در حین تماشای فیلم خالی می کند. نمایشگر دوم با Amazon Fire TV، Playstation 3، Playstation 4 و تلویزیون های سامسونگ قابل استفاده است. 

Fire OS جدید با امکانی به نام Smart Suspend عمر باتری دستگاه را در وضعیت Standby افزایش می دهد. این امکان برای هر دستگاه پروفایل ویژه ای می سارد تا زمانی که دستگاه در حال استفاده نیست، در فاصله های زمانی مشخصی اتصال بی سیم را روشن و خاموش می کند تا مصرف باتری کاهش پیدا کند. با این روش مصرف باتری در وضعیت روشن وStandy دستگاه به شدت کاهش پیدا می کند و دیگر لازم نیست نگران خالی شدن باتری تبلتتان باشید.

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره تبلت آمازون مدل فایر اچ دی 6 Amazon Fire HD 6 Tablet دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.

فروشگاه اینترنتی ارشاکو تبلت آمازون مدل فایر اچ دی 6 Amazon Fire HD 6 Tablet  را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید تبلت اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
مشخصات فیزیکی
ابعاد
10.7*103*169 میلی متر
وزن
290 گرم
مشخصات عطر و ادکلن
سایر مشخصات
قابلیت ایجاد چند پروفایل (شامل پروفایل ویژه بچه ها) با قابلیت به اشتراک گذاشتن کتاب، نرم افزار و …
دسترسی به بازارهای اندروید غیر آمازون.
سایر مشخصات
بر اساس نوع
کوچکتر از 8 اینچ (کوچک)
مدل پردازنده
Quad-Core: 2 @ 1.5 GHz + 2 @ 1.2 GHz , with 1 GB of RAM
ظرفیت حافظه داخلی
8 یا 16 گیگ
نوع صفحه نمایش
نمایشگر 6 اینچ فوق العاده با بیش از 1 میلیون پیکسل (252 پیسکل در اینچ / 1280 در 800 پیکسل)
توضیحات دوربین
2 مگا پیکسل دوربین پشت HD و دوربین جلو VGA
حسگرها
شتاب سنج، ژیروسکوپ
بلندگو
جک 3.5 میلیمتری استریو و بلندگوی یکپارچه با دالبی دیجیتال پلاس
جک 3.5 میلی‌متری صدا
دارد
سیستم عامل
Fire OS
کارکرد باتری
بالای 8 ساعت با کارکرد عالی و همه منظوره از جمله بازی و فیلم ، موسیقی و گشت و گذار در اینترنت. در کمتر از 6 ساعت به طور کامل باتر پر می شود.
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط
24,931,000 تومان
پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید کتابخوان آمازون مدل نیو کیندل اوسیس با کاور شارژر چرمی Amazon New - Kindle Oasis E-reader with Leather Charging Cover - Black کد 7763 را به شماره 90001920 پیامک کنید.

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم