برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

تبلت آمازون مدل فایر اچ دی ایکس 8.9 Amazon Fire HDX 8.9 Tablet

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید تبلت آمازون مدل فایر اچ دی ایکس 8.9 Amazon Fire HDX 8.9 Tablet کد 7784 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
ظرفیت حافظه
  • 32 گیگابایت
نام تجاری:
8,775,000 تومان
در صورت سفارش از خارج از کشور وارد می شود
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

تبلت آمازون مدل فایر اچ دی ایکس  8.9  Amazon Fire HDX 8.9 Tablet  شرکت آمازون این تبلت را نسبت به نسل قبلی باریک‌تر و سبک‌تر کرده و مشخصات فنی آن را ارتقا داده است. آمازون، غول بزرگ دنیای تجارت الکترونیک، این تبلت را به نمایشگری با رزولوشن 1600 × 2560 پیکسل مجهز کرده است. این میزان روزلوشن، تراکم پیکسلی 339 پیکسل بر اینچ را برای این صفحه‌نمایش به ارمغان آورده است. شرکت آمازون، تبلت فایر HDX 8.9 را به یک دوربین 8 مگاپیکسلی و یک فلش LED در پشت و همچنین یک دوربین HD در جلوی دستگاه مجهز کرده. بر روی کاغذ، از لحاظ دوربین این تبلت با مدل سال قبلش فرقی نکرده است. از مهم‌ترین ویژگی‌های دوربین 8 مگاپیکسلی این تبلت می‌توان به دیافراگم f/2.2 و لرزش‌گیر دیجیتالی اشاره کرد. در ضمن این دوربین می‌تواند با کیفیت 1080p یا همان Full HD فیلم‌برداری کند. 


از سایر مشخصات مهم این تبلت می‌توان به تراشه‌ی اسنپدراگون 805، پردازنده‌ی چهار هسته‌ای با سرعت 2.5 گیگاهرتز، پردازنده‌ی گرافیکی Adreno 420 و دو گیگابایت رم اشاره کرد. این تبلت با حافظه‌های داخلی 16، 32 و 64 گیگابایت روانه بازار شده است. از آن‌جایی که در این تبلت از شیار microSD استفاده نشده، هنگام خرید حتما به حافظه داخلی دستگاه توجه داشته باشید و بر اساس نیاز خود مدل مناسب را تهیه کنید. این تبلت به یک دوربین 8 مگاپیکسلی بر قاب پشتی و یک دوربین HD بر قاب جلویی دستگاه مجهز شده است. به ادعای شرکت آمازون، باتری این تبلت می‌تواند در کاربری ترکیبی و مداوم حداکثر تا 12 ساعت، شارژ لازم برای کار با دستگاه را فراهم کند. آمازون در این تبلت از آخرین نسخه سیستم عامل خود یعنی Fire OS 4 Sangria بهره گرفته است. 

شرکت آمازون برای سخت ‌افزار این تبلت چیزی کم نگذاشته است. از لحاظ مشخصات فنی، این تبلت با رده‌بالاترین تبلت‌های بازار رقابت می‌کند. پردازشگر چهار هسته‌ای این تبلت با فرکانس کاری 2.5 گیگاهرتز بر روی چیپ‌ست اسنپدراگون 805 قرار گرفته است. این مغز متفکر را یک رم 2 گیگابایتی و پردازنده گرافیکی Adreno 420 همراهی می‌کند. این مشخصات سخت‌افزاری، توان اجرای روان و بدون دردسر اکثریت اپلیکیشن‌ها و بازی‌های موجود را در اختیار تبلت قرار می‌دهد. از لحاظ میزان حافظه داخلی، سه گزینه پیش روی خریدار قرار دارد: شما می‌توانید یکی از مدل‌های 16، 32 و 64 گیگابایتی را بسته به نیازتان انتخاب کند. اگر بازی‌های زیادی را روی دستگاه‌تان نصب می‌کنید یا ویدیوهای زیادی را بر روی تبلت خود نگهداری می‌کنید، بهتر است پیش از خرید حتما دقت لازم را به خرج دهید؛ زیرا در این تبلت از شیار microSD خبری نیست و از این رو نمی‌توان حافظه دستگاه را با کارت‌ حافظه افزایش داد.  

به گفته خود شرکت آمازون، شارژ باتری لیتیوم یونی تبلت فایر HDX 8.9 در کاربری ترکیبی حداکثر 12 ساعت دوام می‌آورد؛ تست‌های مختلف صورت‌گرفته بر روی این تبلت، بر روی 8 ساعت شارژدهی باتری در کاربری سنگین اتفاق نظر دارند. البته در نظر داشته باشید که در مدل 4G و با فعال بودن دیتای سیم‌کارت، شارژ دستگاه با سرعت بیشتری تخلیه خواهد شد. وضعیت طول عمر شارژ باتری دستگاه نسبت به مدل سال گذشته و همچنین نسبت به رقبای قَدَرش بسیار خوب است. در مقایسه با نسل قبلی این تبلت، یعنی «آمازون کیندل فایرHDX 8.9»، تبلت مورد نظر ما بهتر شارژ را نگه می‌دارد؛ این موضوع احتمالا به بهبودهای اعمال‌شده در چیپ‌ست به‌کار رفته در مدل جدید (اسنپدراگون 805) و اصلاحات صورت‌گرفته در پلتفرم نسخه جدید Fire OS 4 مرتبط است. 

فروشگاه اختصاصی اپلیکیشن‌های آمازون موسوم به Amazon Appstore انتخاب‌‌های محدودی را پیش پای کاربران قرار می‌دهد؛ به طور مثال، با خرید این تبلت باید قید اپلیکیشن‌های محبوبی چون «کروم»، «جی‌میل» و «یوتیوب» را بزنید. با این حال، خیال‌تان تا حدی راحت باشید؛ شما همچنان از طریق بازارهایی به غیر از «گوگل پلی استور» (Google Play Store)، می‌توانید به اپلیکیشن‌های مذکور دسترسی داشته باشید.

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره تبلت آمازون مدل فایر اچ دی ایکس  8.9  Amazon Fire HDX 8.9 Tablet دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.

فروشگاه اینترنتی ارشاکو  تبلت آمازون مدل فایر اچ دی ایکس  8.9  Amazon Fire HDX 8.9 Tablet را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید تبلت اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
مشخصات فیزیکی
ابعاد
7.8 × 158 × 231 میلی متر
وزن
375 گرم با وای فا
389 گرم با 4G
سایر مشخصات
بر اساس نوع
8 تا 10 اینچ (متوسط)
تراشه مرکزی
Quad-core 2.5 GHz
ظرفیت حافظه داخلی
16 و 32 یا 64 گیگ
اندازه صفحه نمایش
8.9 اینچ
رزولوشن صفحه نمایش
1600*2560
تراکم پیکسلی
339 پیکسل بر اینچ
توضیحات دوربین
دوربین جلویی HD +دوربین رو به عقب 8 مگاپیکسل
بلندگو
بلندگوهای استریو دوگانه، میکروفون تعبیه شده
کارکرد باتری
12 ساعت با کارکرد چندگانه
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط
24,931,000 تومان
پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید کتابخوان آمازون مدل نیو کیندل اوسیس با کاور شارژر چرمی Amazon New - Kindle Oasis E-reader with Leather Charging Cover - Black کد 7763 را به شماره 90001920 پیامک کنید.

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم