برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

کتابخوان آمازون مدل نیو کیندل اوسیس با کاور شارژر چرمی Amazon New - Kindle Oasis E-reader with Leather Charging Cover - Black

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید کتابخوان آمازون مدل نیو کیندل اوسیس با کاور شارژر چرمی Amazon New - Kindle Oasis E-reader with Leather Charging Cover - Black کد 7763 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
ظرفیت حافظه
  • 8 گیگابایت
  • 32 گیگابایت
نام تجاری:
22,613,000 تومان
در صورت سفارش از خارج از کشور وارد می شود
(5 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

کتابخوان آمازون مدل نیو کیندل اوسیس با کاور  شارژر چرمی  Amazon New - Kindle Oasis E-reader with Leather Charging Cover - Black به طور متوسط 20 تا 30 درصد از هر مدل دیگری سبک تر طراحی شده تا به سبکی کاغذ احساس شود. محل نگه داشتن دستگاه به تدریج تا 3٫3 میلیمتر باریک میشود تا به راحتی برای مدت طولانی مطالعه کنید. آمازون کیندل اوسیس ار ترکیبی از مقاومترین شیشه و بدنه فوق العاده سبک که با استفاده از ترکیبات فلز ساخته شده، تا ضمن سبک وزن بودن به اندازه کافی مقاوم باشد تا هر جایی برای مطالعه با شما باشد. طراحی باریک تر یک طرف دستگاه مرکز گرانش را به دست شما منتقل میکند تا دستگاه مثل کتاب تا خورده در دست شما قرار بگیرد. کیندل اوسیس با کاملا متوازن برای مطالعه با یک دست طراحی شده تا غرق در مطالعه شوید. به راحتی با صفحه لمسی یا کلیدهای ویژه ورق زدن در جلوی جای دست آمازون کیندل اوسیس ورق بزنید. چه با دست چپ یا راست مطالعه میکنید، کیندل اوسیس صفحه نمایشگر را به صورت خودکار به وضعیت درست میچرخاند.

کاور شارژ کننده قابل جدا شدن از دستگاه از چرم طبیعی با کیفیت بالا ساخته شده و در 3 رنگ متفاوت ارائه میشود. کاور مثل کتاب باز میشود و خیلی دقیق تا لبه کیندل اوسیس رو پوشش میدهد، با باز شدن کیندل اوسیس را روش و با بسته شدن آن را خاموش میکند. آهن ربا اتصالی مطمئن بین دستگاه و کاور برقرار کرده و در عین حال جدا کردن کاور از دستگاه را برای حداقل وزن ممکن به سادگی فراهم می کنند. با اتصال کاور به دستگاه و اتصال آن به شارژر، هر دو را همزمان شارژ کیند. در حال حرکت، کاور به صورت خودکار باتری دستگاه را شارژ میکند تا مجموعا چندین ماه امکان مطالعه با هر شارژ را فراهم کند. علاوه بر این سیستم Hibernation جدید زمانی که کیندل اوسیس شما در حال استفاده نیست مصرف باتری را به حداقل میرساند تا بیشترین استفاده را از ظرفیت باتری بکنید.

در کیندل اوسیس برای نمایش واضح و فوق العاده شفاف متن از نمایشگر پررزولوشن 300 پیکسل در اینچ در اندازه 7اینچ – همان اندازه کیندل وویج – استفاده شده است. در چراغ مطالعه داخلی دستگاه 60% بیشتر از هر کیندل دیگری LED به کار رفته که یکنواختی و محدوده روشنایی صفحه را برای مطالعه در هر شرایط نوری بیشتر میکند. چراغ مطالعه جلوی (Front Light) کیندل اوسیس، بر خلاف نمایشگرهای تبلت ها که نور را در چشم شما میتابانند، نور را به جلور نمایشگر هدایت میکند تا بدون خستگی چشم ساعت ها به مطالعه ادامه دهید.  از متنی که مثل کاغذ چاپ شده دیده می شود لذت ببرید. همه فونتها برای خوانا بودن هر چه بهتر تا دقت هر پیکسل بهینه طراحی شده اند. با Page Flip می توانید بدون گم کردن صفحه ای که میخوانید، صفحه به صفحه جلوتر را ببینید، فصل ها را مرور کنید یا آخر کتاب را سرک بکشید. کیندل اوسیس از کتاب چاپی سبکتر است تا به راحتی زمانی که نمیتوانید کتابتان را کنار بگذارید، برای مدت طولانی با یک دست آن را نگه دارید و مطالعه کنید. یادداشتهای حاشیه بردارید و آنها را ویرایش کنید، حذف کنید یا به کامپیوترتان منتقل کنید. بخشهای هایلایت شده و نقل قولها را در فیسبوک، توییتر و گودریدز به اشتراک بگذارید و قسمتهایی که سایر کاربران کیندل بیشتر هایلایت کرده اند را ببینید. 

تکنولوژی Whispersync اخرین صفحه ای که خواندید، بوکمارکها و یادداشتهایتان را بین همه دستگاه هایتان Sync میکند تا از هر جایی که کتابتان را بستید روی همه دستگاه ها ادامه دهید. Time to Read با سرعت مطالعه شما شخصی سازی می شود و مدام با سرعت و عادتهای مطالعه شما بروز میشود. با یک نگاه میتوانید بدانید چقدر زمان برای مطالعه یک فصل یا کل کتاب نیاز دارید.  کلماتی که در دیکشنری جستجو میکنید به صورت خودکار به Vocabulary Builder اضافه میشوند تا به یادگیری شما و تقویت حافظه تان کمک کنند. کلماتتان را مرور کنید، با فلش کارتها خودتان را بیازمایید و بلافاصله کاربرد آنها را در متنهایی که مطالعه کردید ببینید. برای جلوگیری از خستگی چشم و مطالعه طولانی تر از میان 8 اندازه فونت انتخاب کنید.

به طور کلی تمام امکاناتی که دیگر کتابخوان های کیندل دارند، کتابخوان  amazon New - Kindle Oasis نیز دارد و علاوه بر آن سبکتر و قابلیت شارژ با کاور دارد.شما می توانید هر انتظاری که از یک کتابخوان دارید را در کتابخوان کیندل اوسیس آمازون پیدا کنید.

به طور خلاصه : 

باریکترین و سبکترین کتابخوان الکترونیکی کیندلی که تا به حال ساخته شده تا ساعت ها راحتتر از همیشه مطالعه کنید
طراحی ارگونومیک جدید با کلیدهای ویژه ورق زدن
بیشترین عمر باتری در همه مدل های کیندل – کاور شارژر عمر باتری را تا 2 ماه فراهم میکند و قابلیت جدا شدن از دستگاه را دارد
نمایشگر پر رزولوشن با تراکم 300 پیکسل در اینچ فونت ها را واضح و دقیق مثل کاغذ چاپ شده بدون بازتاب نور حتی در نور مستقیم خورشید نمایش میدهد
چراغ مطالعه بهبود یافته جدید نور مطالعه را یکنواخت نمایش میدهد تا هر چه راحت تر مطالعه کنید
مجموعه بزرگی از کتابهای الکترونیکی – بیش از 1 میلیون کتاب با قیمت زیر 2/99 دلار
با وزن کمتر از کتاب چاپی، قابلیت نگهداری چندین هزار کتاب الکترونیکی
30 روز اشتراک رایگان Kindle Unlimited -بیش از 1 میلیون کتاب
با امکانات انحصاری آمازون بدون خارج شدن از صفحه ای که مطالعه می کنید، دیکشنری شخصیتان را بسازید، کاراکترهای کتابها را بشناسید و با کسانی که کتابهای مشابه میخوانند آشنا شوید

فروشگاه اینترنتی ارشاکو  کتابخوان آمازون مدل نیو کیندل اوسیس با کاور  شارژر چرمی  Amazon New - Kindle Oasis E-reader with Leather Charging Cover - Black را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید کتابخوان اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
مشخصات فیزیکی
ابعاد
میلیمتر 159x141x3.4-8.3
وزن
194 گرم
مشخصات عطر و ادکلن
سایر مشخصات
ضد آب (2 متر - 60 دقیقه در آب شیرین)
سایر مشخصات
بر اساس نوع
کوچکتر از 8 اینچ (کوچک)
ظرفیت حافظه داخلی
8 - 32 گیگابایت
اندازه صفحه نمایش
7 اینچ
رزولوشن صفحه نمایش
300 bpi
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم