برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

کتابخوان آمازون مدل کیندل پیپر وایت Amazon Kindle Paperwhite E-reader

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید کتابخوان آمازون مدل کیندل پیپر وایت Amazon Kindle Paperwhite E-reader کد 7756 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
رنگ
  • مشکی
نام تجاری:
16,950,000 تومان
در صورت سفارش از خارج از کشور وارد می شود
(2 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

کتابخوان آمازون مدل کیندل پیپر وایت  Amazon Kindle Paperwhite E-reader در رنگ سفید و یا مشکی با امکان نور پس زمینه و قابلیت تنظیم نور در روز و شب می تواند به عنوان یک کتابخوان ایده آل همواره همراه شما باشد.  توجه کنید که  تبلت ها معمولا سنگین هستند و نمی توان برای طولانی مدت آنها را در دست گرفت. مصرف باطری گوشی های هوشمند و تبلت ها بالاست به ویژه وقتی صفحه نمایش آنها به طور پیوسته روشن باشد. در این حالت شاید مجبور شوید ظرف چند ساعت مجددا آن را شارژ کنید.

در ویدیو زیر نمایش ظاهری کتابخوان آمازون کیندل پیپروایت را مشاهده می کنید:

نگاه کردن پیوسته به صفحه نمایش گوشی ها و تبلت ها چشم را خسته می کند. در نور آفتاب تقریبا اکثر صفحه نمایش ها بلا استفاده هستند و به خاطر انعکاس نور آفتاب تقریبا کتاب خواندن با موبایل و تبلت غیر ممکن است. بنابراین کسانی که به خواندن کتاب علاقه مند هستند باید به فکر یک ابزار دیگر باشند که بتواند تمام مشکلات بالا را برطرف نماید. 

در Kindle Paperwhite از تکنولوژی E-Ink یا جوهر الکترونیک استفاده شده است و صفحه نمایش Kindle Paperwhite را دقیقا مشابه صفحه کتاب می کند. وزن Kindle Paperwhite  حدود 200 گرم است که حتی از یک کتاب قطع جیبی هم سبکتر است. با توجه به تکنولوژی به کار رفته در Kindle Paperwhite مصرف باطری آن بسیار ناچیز است. با یک بار شارژ Kindle Paperwhite تا هفته ها (حدود 8 هفته) نیازی به شارژ مجدد آن ندارید.

می توانید ساعت ها کتاب بخوانید بدون اینکه چشم شما اذیت شود. نکته جالب اینکه حتی در نور شدید آفتاب نیز Kindle Paperwhite قابل استفاده است و به راحتی می توانید به مطالعه بپردازید. در تصویر زیر Kindle Paperwhite و یک تبلت زیر نور آفتاب قرار گرفته اند. به طور واضح مشاهده می کنید که کتابخوان  کیندل پیپر وایت نور را منعکس نمیکند ولی در مقابل تبلت این قابلیت را ندارد و در این موقعیت تقریبا بلا استفاده می شود.

پس می بینید که کتابخوان Amazon Kindle Paperwhite نسبت به تبلت ها و اسمارت فون ها قابلیت ها و مزایای بیشتری دارد علاوه بر این در ادامه خواهید دید که یک کتابخوان حتی نسبت به یک کتاب کاغدی هم مزایای دیگری دارد. توجه داشته باشید که یک کتاب کاغدی با توجه به اندازه، وزن، قیمت و جنس آن در مقابل یک کتابخوان که می تواند هزاران کتاب را در خود ذخیره کند ، چقدر ترجیح داده می شود. شما می توانید در جای جای کتابهای الکترونیکی ذخیره شده در کتابخوان ، یادداشت ها و نکاتی را بنویسید و به اشتراک بگذارید. شما می توانید در یم کتابخوان 6 اینچی هزاران کتاب داشته باشید و تنها 200 گرم را حمل کنید. 

شما می توانید بدون اینکه صفحه های کتاب خود را گم کنید در میان هزاران کتاب به راحتی مطالعه کنید و حتی می توانید در چند صدم ثانیه با جستجو در میان انبوه کتابهایتان به سرعت ، کتاب مورد نظر خود را بیابید. اگر  مطالعه را یکی از کارهای روزمره و مورد علاقه خود می دانید و در اتاقی هستید که میخواهید مطالعه کنید ولی روشن کردن لامپ برایتان مقدور نمیباشد، استفاده از کتابخوان  Kindle Paperwhite بهترین پیشنهاد ممکن می باشد. نور صفحه نمایش کتابخوان کیندل را به  راحتی تنظیم کنید و در هر نوری با کیفیت 300 پیکسل مطالعه کنید، بدون آنکه چشم هایتان خسته شود.

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره کتابخوان آمازون مدل کیندل پیپر وایت  Amazon Kindle Paperwhite E-reader دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.

فروشگاه اینترنتی ارشاکو کتابخوان آمازون مدل کیندل پیپر وایت  Amazon Kindle Paperwhite E-reader   را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید کتابخوان اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط
24,931,000 تومان
پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید کتابخوان آمازون مدل نیو کیندل اوسیس با کاور شارژر چرمی Amazon New - Kindle Oasis E-reader with Leather Charging Cover - Black کد 7763 را به شماره 90001920 پیامک کنید.

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم