برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

پیجر و دوربین امنیتی کودک بی لینک مینی Blink Mini Compact indoor plug-in smart security camera

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید پیجر و دوربین امنیتی کودک بی لینک مینی Blink Mini Compact indoor plug-in smart security camera کد 18001 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
پیشنهاد ویژه محدود
5,933,000 تومان
%4 تخفیف
5,710,000 تومان
موجود - خریداری شده از آمریکا
(2 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

پیجر و دوربین امنیتی کودک بی لینک مینی Blink Mini Compact indoor plug-in smart security camera دارای کیفیت 1080P HD داخلی است و پلاگین دوربین امنیتی با قابلیت تشخیص حرکت و صدای دو طرفه که به شما امکان می دهد داخل خانه خود را شبانه روز کنترل کنید.

هر زمان حرکت شناسایی شد ، هشدارها را از طریق تلفن هوشمند دریافت می کنید یا می توانید مناطق تشخیص حرکت را سفارشی کنید تا قسمت های با اهمیت مثل اتاق کودک را ببینید.

روز یا شب در ویدیوی HD به صورت زنده می توانید خانه ی خود را ببینید چه اتفاقی می افتد ؛ ویدئوی HD Blink Mini مجهزبه دید در شب مادون قرمز است.

با نمایش زنده Blink Mini و ویژگی های صوتی دو طرفه ، با تلفن هوشمند خود می توانید با افراد و حیوانات خانگی در خانه در ارتباط باشید و صدای آنها را بشنوید و با آنها صحبت کنید (نمای زنده مداوم نیست).

در عرض چند دقیقه تنظیم می شود، فقط دوربین را وصل کنید ، آن را به wifi متصل کنید و آن را به برنامه Blink خود اضافه کنید.

با استفاده از نسخه آزمایشی 30 روزه طرح Blink Abscription یا به صورت محلی با Sync Module 2 و درایو فلش USB (به صورت جداگانه USB فروخته می شود) رویدادها را به راحتی و ایمن در فضای ابری ذخیره کنید.

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی در مورد پیجر و دوربین امنیتی کودک بی لینک مینی دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.

فروشگاه اینترنتی دوربین امنیتی کودک ارشاکو پیجر و دوربین امنیتی کودک بی لینک مینی Blink Mini Compact indoor plug-in smart security camera را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید پیجر کودک اصل با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
نوع
صوتی و تصویری
حالت شب
دارد
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط
پیجر و دوربین خانگی امنیتی کودک دیکتور مجهز به وای فای Victure 1080P Wi-Fi Home Security Camera پیجر و دوربین خانگی امنیتی کودک دیکتور مجهز به وای فای Victure 1080P Wi-Fi Home Security Camera
پیشنهاد ویژه محدود
4,507,000 تومان 4,732,000 تومان
%5 تخفیف
پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید پیجر و دوربین خانگی امنیتی کودک ویکتور مجهز به وای فای (سال2021) Victure 1080P Wi-Fi Home Security Camera کد 17999 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
پیجر و دوربین امنیتی کودک نویی بیبی وای فای Nooie Baby Monitor WiFi Home Security Camera پیجر و دوربین امنیتی کودک نویی بیبی وای فای Nooie Baby Monitor WiFi Home Security Camera
پیشنهاد ویژه محدود
6,888,000 تومان 7,154,000 تومان
%4 تخفیف
پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید پیجر و دوربین امنیتی کودک نویی بیبی وای فای Nooie Baby Monitor WiFi Home Security Camera کد 18002 را به شماره 90001920 پیامک کنید.

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم