برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

پیجر و دوربین امنیتی کودک کامترون وای فای دار kamtron Security Camera WiFi IP Camera HD Home Wireless

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید پیجر و دوربین امنیتی کودک کامترون وای فای دار kamtron Security Camera WiFi IP Camera HD Home Wireless کد 18000 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
6,749,000 تومان
موجود - خریداری شده از آمریکا
(2 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

پیجر و دوربین امنیتی کودک کامترون وای فای دار kamtron Security Camera WiFi IP Camera HD Home Wireless با نمایش پانوراما 360 درجه و HD 24/7 می توانید با کودک خود در ارتباط باشید .

دوربین خانگی KAMTRON دارای چرخش افقی و 100 درجه عمودی است و می توانید خانه خود را با کیفیت Full HD کنترل کنید و هر گوشه خانه را پوشش می دهد.

دارای قابلیت دید در شب Super IR LED است که به شما امکان می دهد بدون اینکه آلودگی نوری داشته باشید ،در شب محیط خانه را کنترل کنید .(دید در شب دوربین امنیتی KAMTRON دارای LED فوق العاده IR تا 20 فوت است که هر لحظه را حتی در رنگ سیاه و سفید می بینید. که بدون آلودگی نوری برای کودک یا حیوان خانگی شما مزاحمتی ایجاد نمی کند و شما 24 ساعت می توانید آنها را محافظت کنید.)

هشدارهای تشخیص حرکت هوشمند با صدای صوتی دو طرفه : هشدارهای برنامه به وسیله ی ضبط و ارسال فیلم در دستگاه تلفن همراه شما انجام می شود و هنگامی که تشخیص حرکت می دهد از همان ابتدا ، حرکت و فعالیت را ، به صورت تصویر زنده به شما ارسال می کند و می توانید به موقع با این دوربین امنیتی با خانواده یا کودک خود تعامل داشته باشید .
سرویس ابری و فضای ذخیره سازی محلی (cloud map) تمام داده های مورد نظر شما را ذخیره می کند ، جایی که می توانید آزادانه تصاویر را تماشا کنید ، دانلود کنید و به اشتراک بگذارید ، بدون نگرانی در مورد از دست رفتن اطلاعات کارت حافظه.
این دوربین وای فای دار همچنین از کارت حافظه ی داخلی با ضبط صدا و تصویر با کارت SD تا 128 گیگابایت پشتیبانی می کند

امکان ارتباط صوتی دو طرفه:
ارتباط صوتی دو طرفه با میکروفون داخلی به شما امکان می دهد از طریق برنامه MIPC مکالمه صاف داشته باشید ،و می توانید مزاحم یا دزد را بترسانید و با کودک یا حیوان خانگی خود صحبت داشته باشید و برای شخصی که از آن مراقبت می کنید ایمنی فراهم کنید.

برنامه یکپارچه برای همه دوربین های خانگی KAMTRON:
QR Code را اسکن کنید تا برنامه MIPC View را در App Store یا Google Play دانلود کنید. برنامه MIPC view برای افزودن ویژگی های بیشتر به روزرسانی می شود.

نظارت از چندین دستگاه: چندین کاربر می توانند یک دوربین را به طور همزمان با دستگاه های مختلف در هر مکان مشاهده کنند.

منبع تغذیه سیم و برق شهری است.

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی در مورد پیجر و دوربین امنیتی کودک کامترون وای فای دار دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.

فروشگاه اینترنتی ارشاکو پیجر و دوربین امنیتی کودک کامترون وای فای دار kamtron Security Camera WiFi IP Camera HD Home Wireless را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید پیجر کودک با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
نوع
صوتی تصویری
حالت شب
دارد
قابلیت نصب روی دیوار
ندارد
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم