برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

پیجر کودک اولت اسمارت Owlet Smart Sock 2 Baby Monitor

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید پیجر کودک اولت اسمارت Owlet Smart Sock 2 Baby Monitor کد 13570 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
26,061,000 تومان
در صورت سفارش از خارج از کشور وارد می شود
(1 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

پیجر کودک اولت اسمارت Owlet Smart Sock 2 Baby Monitor به شما این امکان را میدهد تا به راحتی در طول شب استراحت کنید و نگران سلامت کودک خود نباشید .این پکیج در واقع شامل 3 جوراب قابل شستشو است که میتواند به آرامی و نرمی دور پای کودک شما بپیچد بدون اینکه او را آزار دهد .
جوراب هوشمند در صورتی که مورد مشکوکی را در ارتباط با وضعیت حیاتی کودک شما مانند ضربان قلب یا سطح اکسیژن احساس کند سریعا از طریق اپلیکیشن مخصوص و یا هشدار با چراغ و صدا به شما اعلام خواهد کرد تا بتوانید به درستی شرایط را مدیریت کنید .
جوراب هوشمند با استفاده از تکنولوژی پیشرفته و بدون خطر خود همواره کودک شما را زیر نظر دارد .برد دستگاه حدود 100 فوت است و برای نوزادان 0 تا 18 ماه قابل استفاده است .

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی در مورد پیجر کودک اولت اسمارت Owlet Smart Sock 2 Baby Monitor  دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.

فروشگاه اینترنتی ارشاکو پیجر کودک اولت اسمارت Owlet Smart Sock 2 Baby Monitor را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید پیجر کودک با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
نوع
صوتی
سنسور حرارتی
دارد
سایر توضیحات
کنترل کننده علائم حیاتی کودک -
قابل شستشو و بسیار نرم -
مورد تایید متخصصان اطفال آمریکا
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم