برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0

پیجر کودک کوکون کم پلاس Cocoon Cam Plus Baby Breathing Monitoring

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید پیجر کودک کوکون کم پلاس Cocoon Cam Plus Baby Breathing Monitoring کد 13569 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
14,089,000 تومان
در صورت سفارش از خارج از کشور وارد می شود
(1 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

پیجر کودک کوکون کم پلاس Cocoon Cam Plus Baby Breathing Monitoring که مورد تایید متخصصان اطفال آمریکا میباشد به شما این امکان را میدهد کودک خود را در حالتی ایمن و بدون مضراتی برای او مشاهده کنید .همچنین میتوانید از طریق دستگاه بر روی موبایل خود ضربان قلب و تنفس او را چک کنید تا در صورت بروز مشکل در تنفس سریعا خود را به کودک برسانید .
میتوانید به راحتی او را مشاهده کنید یا با او صحبت کنید و با استفاده از دوربین دید در شب او را زیر نظر داشته باشید .هدف از ساخت این دستگاه مشاهده کودکان به طور دقیق با دانستن حالت نرمال ضربان قلب و تنفس آنهاست .
در صورتی که کودک شما در حال گریه کردن باشد و یا حالت مشکوکی در وضعیت او مشاهده شود سریعا دستگاه به شما هشدار خواهد داد .

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی در مورد پیجر کودک کوکون کم پلاس  دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.

فروشگاه ershaco پیجر کودک کوکون کم پلاس را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید پیجر کودک با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
نوع
تصویری
سنسور حرارتی
دارد
حالت شب
دارد
نشانگر شارژ باتری
دارد
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم