برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

پیجر و دوربین امنیتی خانگی کودک دراگون Dragon Touch E40

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید پیجر و دوربین امنیتی خانگی کودک دراگون Dragon Touch E40 کد 19650 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
9,288,000 تومان
در صورت سفارش از خارج از کشور وارد می شود
(1 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

پیجر و دوربین امنیتی خانگی کودک دراگون Dragon Touch Baby Monitor, E40 Video Baby Monitor with Camera مانیتور کودک ویدئویی E40 با دوربین و صدا در اندازه  4.3 اینچی بدون WiFi با قابلیت دید در شب است وکاربردهای توصیه شده برای نظارت بر محصولات، نظارت بر نوزادان مهد کودک کودکان و حیوانات است.

مانیتور E40 دارای برد 960 فوت و 8 لالایی است و مانیتورینگ دما را انجام می دهد و فناوری اتصال بی سیم دارد.صفحه نمایش بزرگ 4.3 اینچی (قابلیت دید دو دوربین در یک صفحه است ولی در این جعبه یک دوربین وجود دارد.)  باتری قابل شارژ انتقال بی سیم 2.4 گیگاهرتز دارد که برای کودک شما 100٪ ایمن است و نیازی به وای فای و برنامه ندارد. باتری قابل شارژ داخلی 1500 میلی آمپر ساعتی و برد 960 فوتی این امکان را به شما می دهد که مانیتور را در هر نقطه از خانه خود ببرید.دید در شب و فعال‌سازی صوتی خودکار دارد تا وقتی اتاق تاریک شود، دوربین کودک به طور خودکار به حالت دید در شب تغییر می‌کند. با روشن شدن حالت VOX (کم/متوسط/بالا) وقتی گریه یا سر و صدا تشخیص داده شد، صفحه مانیتور روشن می شود.

گفتگوی دوطرفه و 8 لالایی ملایم: با عملکرد گفتگوی دوطرفه، می‌توانید با صدای خود صحبت کنید و به نوزادان خود آرامش دهید. 8 لالایی ملایم در مانیتور کودک می تواند به کودک شما کمک کند تا خواب خوبی داشته باشد.

ویژگی های چند منظوره چشمگیر:  نمایشگر کودک لمسی Dragon شامل ویژگی های دیگری مانند یادآوری تغذیه، نظارت بر دما، هشدار باتری کم، نشانگرهای LED صدا و فعال سازی صوتی است.

در ویدیو زیر آنباکسینگ پیجر و دوربین امنیتی خانگی کودک دراگون Dragon Touch E40 را مشاهده می کنید.

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی در مورد پیجر و دوربین امنیتی خانگی دراگون E40 دار دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.

فروشگاه اینترنتی دوربین امنیتی کودک ارشاکو پیجر و دوربین امنیتی خانگی کودک دراگون Dragon Touch Baby Monitor, E40 Video Baby Monitor with Camera را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید پیجر کودک با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
نوع
صوتی و تصویری
سنسور حرارتی
دارد
حالت شب
دارد
کنترل صدا
دارد
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط
پیجر و دوربین امنیتی کودک نویی بیبی وای فای Nooie Baby Monitor WiFi Home Security Camera پیجر و دوربین امنیتی کودک نویی بیبی وای فای Nooie Baby Monitor WiFi Home Security Camera
پیشنهاد ویژه محدود
6,888,000 تومان 7,154,000 تومان
%4 تخفیف
پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید پیجر و دوربین امنیتی کودک نویی بیبی وای فای Nooie Baby Monitor WiFi Home Security Camera کد 18002 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
پیجر و دوربین امنیتی کودک بی لینک مینی Blink Mini Compact indoor plug-in smart security camera پیجر و دوربین امنیتی کودک بی لینک مینی Blink Mini Compact indoor plug-in smart security camera
پیشنهاد ویژه محدود
5,710,000 تومان 5,933,000 تومان
%4 تخفیف
پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید پیجر و دوربین امنیتی کودک بی لینک مینی Blink Mini Compact indoor plug-in smart security camera کد 18001 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
پیجر و دوربین خانگی امنیتی کودک دیکتور مجهز به وای فای Victure 1080P Wi-Fi Home Security Camera پیجر و دوربین خانگی امنیتی کودک دیکتور مجهز به وای فای Victure 1080P Wi-Fi Home Security Camera
پیشنهاد ویژه محدود
4,507,000 تومان 4,732,000 تومان
%5 تخفیف
پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید پیجر و دوربین خانگی امنیتی کودک ویکتور مجهز به وای فای (سال2021) Victure 1080P Wi-Fi Home Security Camera کد 17999 را به شماره 90001920 پیامک کنید.

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم