برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

پیجر و دوربین خانگی امنیتی کودک ویکتور مجهز به وای فای (سال2021) Victure 1080P Wi-Fi Home Security Camera

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید پیجر و دوربین خانگی امنیتی کودک ویکتور مجهز به وای فای (سال2021) Victure 1080P Wi-Fi Home Security Camera کد 17999 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
پیشنهاد ویژه محدود
4,292,000 تومان
%5 تخفیف
4,069,000 تومان
موجود -خریداری شده از آمریکا
(5 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

پیجر و دوربین خانگی امنیتی کودک ویکتور مجهز به وای فای (سال2021) Victure 1080P Wi-Fi Home Security Camera امکان ردیابی حرکت را دارد و هنگامی که دوربین wifi حرکت شخص یا حیوان خانگی را تشخیص دهد ، ردیابی حرکت وی ادامه خواهد یافت. در این بین ، دوربین wifi برای جلوگیری از هجوم به خانه شما ، اعلانی را به تلفن همراه شما ارسال می کند.

تشخیص صدا :هنگامی که دوربین wifi صدای کودک شما را تشخیص می دهد ، از طریق برنامه Victure Home برای شما اعلان هشدار ارسال می کند و بهترین مراقبت از کودک را برای شما فراهم می کند. (از نسخه جدید برنامه Victure Home استفاده کنید)

دید در شب قابل تغییر:  نسخه جدید دوربین 1080Pعملکرد دید در شب ارائه کرده است. نور مادون قرمز دوربین را می توان در برنامه Victure Home کنترل و روشن کرد ، بنابراین کودکان را در شب کنترل کنید بدون مزاحمت نور چراغ.

امکان ارتباط صوتی دو طرفه: دوربین IP Victure میکروفون و بلندگو 38dB داخلی و فناوری ضد سر و صدا دارد و ، صدای واضح و روان که ایجاد می کند به شما امکان ارتباط با کودک را می دهد. هر زمان که بخواهید می توانید با یکدیگر به وضوح ارتباط برقرار کنید.

کارت SD و فضای ذخیره سازی ابری: این دوربین Wi-Fi از 2 روش ذخیره سازی پشتیبانی می کند. فضای ذخیره سازی کارت SD از کارت Micro SD تا 64 گیگابایت پشتیبانی می کند. (لطفاً قبل از استفاده کارت SD را قالب بندی کنید)

فضای ذخیره سازی Cloud از خطر از دست دادن فیلم از کارت SD جلوگیری می کند ، که اطمینان حاصل می کند همه فیلم های شما با تخلیه رمزگذاری شده ایمن و قابل دسترس هستند.

نوع هشدار: فقط حرکت
فناوری ارتباط بی سیم: 4G
منبع تغدیه: سیم دار
سایر امکانات: ضبط ویدیو
ابعاد محصول: 15.97 سانتی متر در 9.98 سانتیمتر در 9.98 سانتیمتر

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی در مورد پیجر و دوربین خانگی امنیتی کودک ویکتور 1080P دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.

فروشگاه اینترنتی پیجر کودک ارشاکو پیجر و دوربین خانگی امنیتی کودک ویکتور مجهز به وای فای (سال2021) Victure 1080P Wi-Fi Home Security Camera را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید پیجر کودک اصل اصل با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
نوع
صوتی و تصویری
حالت شب
دارد
کنترل صدا
دارد
سایر توضیحات
مجهر به وای فای
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط
پیجر و دوربین امنیتی کودک نویی بیبی وای فای Nooie Baby Monitor WiFi Home Security Camera پیجر و دوربین امنیتی کودک نویی بیبی وای فای Nooie Baby Monitor WiFi Home Security Camera
پیشنهاد ویژه محدود
6,223,000 تومان 6,489,000 تومان
%4 تخفیف
پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید پیجر و دوربین امنیتی کودک نویی بیبی وای فای Nooie Baby Monitor WiFi Home Security Camera کد 18002 را به شماره 90001920 پیامک کنید.

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم