برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

پیجر و دوربین امنیتی ویکتور Victure Baby Monitor

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید پیجر و دوربین امنیتی ویکتور Victure Baby Monitor کد 18044 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
8,030,000 تومان
در صورت سفارش از خارج از کشور وارد می شود
(1 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

پیجر و دوربین امنیتی ویکتور Victure Baby Monitor,Video Baby Monitor with Camera and 2 Way Audio دارای نمایشگر LCD با اندازه ی 3.2 اینچ با کیفیت بالا و انتقال دیجیتال بی سیم اطلاعات 2.4 گیگاهرتز است.

یک صفحه نمایش TFT  به کار گرفته شده و از طریق فناوری بی سیم 2.4 گیگاهرتز پیشرفته ، پایدار و خصوصی به دوربین کودک متصل شده است ،تصویر و صدا در زمان واقعی را برای شما ارسال می کند.

نظارت بر دمای شبانه و دمای مادون قرمز: با دید واضح دید در شب مادون قرمز ، مانیتور کودک می تواند به وضوح حالت خواب کودک را حتی پس از خاموش شدن چراغ نشان دهد. و نظارت بر دمای اتاق می تواند به شما اجازه دهد دمای مناسب محیط را به موقع برای کودک تنظیم کنید.

گفتگوی دو طرفه: مجهز به میکروفون و بلندگوی پیشرفته و با حساسیت بالا برای مکالمه صوتی دو طرفه واضح ، به شما امکان می دهد با کودک صحبت کنید یا لالایی بخوانید تا کودک آرامش یابد.

حالت بیدار کردن و زنگ هشدار و یادآوری تغذیه کودک: هنگامی که کودک شما گریه می کند ، صفحه به طور خودکار روشن می شود و والدین را از خوب بودن کودک مطلع می کند (فقط در حالت خاموش صفحه نمایش کار کنید) و می توانید زمان را برای هشدار تنظیم کنید تا به شما یادآوری کند که اکنون زمان تغذیه کودک است.

نصب ایمن و مطمئن و آسان: مانیتور کودک می تواند به صورت دستی 360 درجه چرخانده شود و به راحتی بر روی دیوار یا جاهای دیگر نصب شود تا وضعیت کودک را از همه جهات کنترل کند.

در ویدیو زیر آنباکسینگ پیجر و دوربین امنیتی ویکتور BM32 را مشاهده می کنید :

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی در مورد پیجر و دوربین امنیتی ویکتور دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.

فروشگاه اینترنتی ارشاکو پیجر و دوربین امنیتی ویکتور Victure Baby Monitor را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید پیجر کودک با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
نوع
صوتی و تصویری
سنسور حرارتی
دارد
حالت شب
دارد
قابلیت نصب روی دیوار
دارد
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط
پیجر و دوربین امنیتی کودک نویی بیبی وای فای Nooie Baby Monitor WiFi Home Security Camera پیجر و دوربین امنیتی کودک نویی بیبی وای فای Nooie Baby Monitor WiFi Home Security Camera
پیشنهاد ویژه محدود
6,223,000 تومان 6,489,000 تومان
%4 تخفیف
پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید پیجر و دوربین امنیتی کودک نویی بیبی وای فای Nooie Baby Monitor WiFi Home Security Camera کد 18002 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
پیجر و دوربین خانگی امنیتی کودک دیکتور مجهز به وای فای Victure 1080P Wi-Fi Home Security Camera پیجر و دوربین خانگی امنیتی کودک دیکتور مجهز به وای فای Victure 1080P Wi-Fi Home Security Camera
پیشنهاد ویژه محدود
4,069,000 تومان 4,292,000 تومان
%5 تخفیف
پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید پیجر و دوربین خانگی امنیتی کودک ویکتور مجهز به وای فای (سال2021) Victure 1080P Wi-Fi Home Security Camera کد 17999 را به شماره 90001920 پیامک کنید.

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم