برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

پیجر و دوربین امنیتی خانگی کودک نویی بیبی Nooie Baby Camera 1080P

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید پیجر و دوربین امنیتی خانگی کودک نویی بیبی Nooie Baby Camera 1080P کد 17984 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
پیشنهاد ویژه محدود
5,264,000 تومان
%6 تخفیف
4,963,000 تومان
موجود - خریداری شده از آمریکا
(2 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

پیجر و دوربین امنیتی خانگی کودک نویی بیبی Nooie Baby Monitor دارای پخش زنده 1080P Full HD که به شما کمک می کند تا با استفاده از دستگاه تلفن همراه ، کودک را از هر جا و هر زمان کنترل کنید.
با LED های داخلی IR 850 نانومتری ، می توانید همه چیز را در تاریکی و بدون مزاحمت به وضوح مشاهده کنید. بنابراین می توانید 24 ساعته کودک خود را زیر نظر داشته باشید.

صوتی دو طرفه  : مجهز به میکروفون و بلندگو با حساسیت بالا و ضد سر و صدا برای مکالمه صوتی دو طرفه واضح است . مانیتور کودک Nooie به شما امکان می دهد به راحتی با کودک صحبت کنید تا کودک احساس امنیت کند.
این دوربین همچنین با الکسا کار می کند ، شما می توانید از الکسا بخواهید اتاق کودک شما یا هر مکان دیگری را نشان دهد.

شناسایی دقیق : دوربین امنیتی کودک نویی می تواند هنگام تشخیص حرکت ، گریه کودک یا صدای غیر عادی ، به طور خودکار یک کلیپ ویدیویی ضبط کند. در همین حال ، اعلان ها بلافاصله برای اطمینان از امنیت خانه به تلفن شما ارسال می شوند.

دوربین داخلی Nooie از کارت میکرو SD کلاس 6 (4-128G) و فضای ذخیره سازی ابری پشتیبانی می کند. بدون محدودیت در ذخیره سازی ، فضای ابر (cloud ) فیلم های بزرگ را ذخیره می کند و آنها را از آسیب مصون نگه می دارد. دیگر نگران از دست دادن داده ها نخواهید بود.

نصب و پیکربندی آن بسیار آسان است. مانیتور کودک وای فای Nooie می تواند به راحتی روی دیوار ، سقف یا میز شما نصب شود.

با برنامه "Nooie" ، می توانید لحظه شادی کودک را با اعضای خانواده به اشتراک بگذارید تا همه بتوانند به جریان مستقیم و ضبط های ویدیویی آن دسترسی داشته باشند.

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی در مورد پیجر و دوربین امنیتی کودک نویی بیبی دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.

فروشگاه اینترنتی پیجر کودک ارشاکو پیجر و دوربین امنیتی خانگی کودک نویی بیبی Nooie Baby Monitor with Camera and Audio 1080P Night Vision Motion and Sound Detection را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید پیجر کودک با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
نوع
صوتی-تصویری
حالت شب
دارد
قابلیت نصب روی دیوار
دارد
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط
پیجر و دوربین امنیتی کودک نویی بیبی وای فای Nooie Baby Monitor WiFi Home Security Camera پیجر و دوربین امنیتی کودک نویی بیبی وای فای Nooie Baby Monitor WiFi Home Security Camera
پیشنهاد ویژه محدود
6,888,000 تومان 7,154,000 تومان
%4 تخفیف
پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید پیجر و دوربین امنیتی کودک نویی بیبی وای فای Nooie Baby Monitor WiFi Home Security Camera کد 18002 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
پیجر و دوربین امنیتی کودک بی لینک مینی Blink Mini Compact indoor plug-in smart security camera پیجر و دوربین امنیتی کودک بی لینک مینی Blink Mini Compact indoor plug-in smart security camera
پیشنهاد ویژه محدود
5,710,000 تومان 5,933,000 تومان
%4 تخفیف
پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید پیجر و دوربین امنیتی کودک بی لینک مینی Blink Mini Compact indoor plug-in smart security camera کد 18001 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
پیجر و دوربین خانگی امنیتی کودک دیکتور مجهز به وای فای Victure 1080P Wi-Fi Home Security Camera پیجر و دوربین خانگی امنیتی کودک دیکتور مجهز به وای فای Victure 1080P Wi-Fi Home Security Camera
پیشنهاد ویژه محدود
4,503,000 تومان 4,732,000 تومان
%5 تخفیف
پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید پیجر و دوربین خانگی امنیتی کودک ویکتور مجهز به وای فای (سال2021) Victure 1080P Wi-Fi Home Security Camera کد 17999 را به شماره 90001920 پیامک کنید.

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم