برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

پیجر کودک بستینگ تصویری BESTHING Digital Baby Monitor

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید پیجر کودک بستینگ تصویری BESTHING Digital Baby Monitor کد 13576 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
10,136,000 تومان
در صورت سفارش از خارج از کشور وارد می شود
(1 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

پیجر کودک بستینگ تصویری BESTHING Digital Baby Monitor به شما این امکان را میدهد تا بدون نگرانی در طول شب استراحت کنید و روزها به کارهای خانه رسیدگی کنید چرا که این دستگاه همواره در کنار نوزاد شما حضور دارد .
میتوانید بدون تاخیر صدای او را بشنوید یا تصویرش را ببینید ،با او حرف بزنید ،برایش لالایی بخوانید یا از لالایی های پیش فرض دستگاه استفاده کنید .دستگاه دارای باتری قابل شارژ میباشد همچنین یک ال سی دی 3.5 اینچی که به وضوح میتوانید تصویر فرزندتان را به صورت رنگی مشاهده کنید .
کیفیت و وضوح ال سی دی به شما این امکان را میدهد تا به صورت کامل و بدون فیلترهای مصنوعی تصویر نوزادتان را ببینید و تنفس منظم یا چهره خندان او در خواب را نظاره کنید .علاوه بر این ها دستگاه به شما دمای محیط را نشان میدهد تا در صورت گرما و سرما سریعا آن را برطرف کنید .
در صورتی که دستگاه مخصوص والدین از دوربین اتاق نوزاد صدایی دریافت نکرد بعد از 30 ثانیه به صورت اتوماتیک خاموش خواهد شد اما اگر صدایی در محیط باشد مثل گریه نوزاد فورا روشن و به حالت هشدار درخواهد آمد تا با چراغ های رنگی که هر کدام نشان از وضعیت های مختلف (نرمال ،حاد و ...) دارد به شما اعلام وضعیت کند .
با استفاده از دوربین دید در شب حتی در تاریکی هم مراقب فرزندتان باشید و او را مشاهده کنید .

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی در مورد پیجر کودک بستینگ تصویری  دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.

فروشگاه ershaco پیجر کودک بستینگ تصویری را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید پیجر تصویری کودک با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
نوع
تصویری
سنسور حرارتی
دارد
حالت شب
دارد
نشانگر هشدار اتمام باتری
دارد
کنترل صدا
دارد
سایز صفحه نمایش
3.5 اینچ
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم