خودرو

چگونه می توانید از فروش خودروی دست دومتان بیشترین پول را به دست آورید؟

به گزارش ارشاکو به نقل از پردیس خودرو ، اگر می خواهید خودرو بفروشید,پس احتمالا به به دست آوردن حداکثر پول ممکن هم علاقه دارید,چه در خرید خودرو,یا سرمایه گذاری روی چیزی یا افزایش حساب بانکی علاقه به بهترین حالت دارید.پس چگونه می توانید اطمینان حاصل کنید که بیشترین پول را از فروش خودروی دست دوم خود کسب می کنید؟ما چند راهنمایی ارائه می کنیم که به شما کمک می کند تک تک دلار های ممکنه را به جیب بزنید.

معرفی و ارائه بخش حیاتی است

راحت ترین روش برای از دست دادن مشتریان در ارائه دادن شما است.اگر تصاویر بد بگیرید,نتوانید دقیق در مورد خودرو توضیح دید یا حتی خودرویتان را قبل از فروش نشویید,متوجه خواهید شد که اصلا نمی توانید پولی به جیب بزنید.به زبان ساده : ارائه حیاتی است.

توصیه ی پردیس خودرو : وقتی عکس می گیرید,مطمئن شوید که از همه ی زوایایی که مشتری می خواهد ببیند عکس های خوبی گرفته اید – از جل,عقب و کناره های خودرو و همچنین چند عکس هم از داخل.عکس ها را با نورپردازی خوب بگیرید تا یک خریدار بالقوه بتواند به وضوح همه ی نکات درون عکس را ببیند.و قبل از اینکه در موردگرفتن اولین عکس فکر کنید,حتما خودرو را بشویید.یک خودروی تمیز ظاهر بهتری نسبت به خودروی کثیف دارد.

وقتی عکس ها را گرفتید,یک توصیف واضح تهیه کنید که هر چیزی در مورد کار می دانید از جزئیات ضروری مانند مصرف سوخت,قیمت و ویژگی ها گرفته تا دیگر جزئیات مهم مانند اینکه چند سال است آن را دارید,چرا می خواهید آن را بفروشید و از چه چیز آن خوشتان می آید توضیح دهد.

 

 

۸۲۳۸۲_۵۲۹
فروش خودروی دست دوم

آیتم ها و موارد جزئی تر را نیز بیان کنید

قبل از اینکه خودرو را بفروشید,موارد جزئی مشکلات خودرو را نیز برطرف کنید,مخصوصا اگر یک خریدار متوجه آنها شود.آیا ترمزهای شما به خوبی عمل می کنند؟لنت های ترمز جدید را هم در نظر بگیرید.آیا چراغ عقب خودرو خراب است؟عوضش کنید.آیا خش های نازک و ظریفی وجود دارند که بتوانید به راحتی با خشگیر آنها را برطرف کنید؟این کار را بکنید.به یاد داشته باشید,خریدار بالقوه ی شما خودروی شما را با تعداد نامحدود خودروهای فروشی دیگر مقایسه می کند.

لازم نیست اولین پیشنهاد را شما بدهید

وقتی می خواهید خودرویتان را در اینترنت بفروشید,در معرض پیشنهاد های بسیار پایین از طرف خریدارانی که به دنبال یک معامله ی خوب هستند یا حتی پیشنهاد های سود دار قرار می گیرید.

توصیه ی پردیس خودرو : به یاد داشته باشید که لازم نیست اولین پیشنهاد از طرف شما باشد.اگرچه ممکن است بله گفتن به خریداری که پول نقد دارد تحریک کننده باشد,اما همیشه می توانید برای پیشنهاد و پول بهتر و بیشتر صبر کیند,مخصوصا اگر مجبور نیستید سریع خودروی خود را بفروشید.حواستان به قیمت نزدیک به قیمت مورد نظرتان باشد چون در آن صورت می توانید از مشتری بالقوه پول بیشتری به جیب بزنید.

مودب و خوش رو باشید

یک نکته ی مهم دیگر که باید به یاد داشته باشید : وقتی می خواهید خودروی خود را بفروشید مودب و خوش رو باشید.اگر یک تماس در مورد خودرو دریافت می کنید,سریعا پاسخ دهید.اگر شخصی برای اطلاعات بیشتری از شما آدرس ایمیل خواست,هر چه سریع تر پاسخ دهید.اگر بتوانید هر مشتری را به صورت جدی تبدیل به مشتری بالقوه کنید شانس بیشتری برای یافتن مشتری مورد نظر خواهید داشت.اگر اجازه دهید بین برقراری های ارتباط فاصله ی زمانی زیادی ایجاد شود,ممکن است مشتری را از دست بدهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا