خودرو

هیوندای سانتافه و سانتافه اسپرت ۲۰۱۷

هیوندای سانتافه و سانتافه اسپرت ۲۰۱۷ تغییرات کوچکی در نمایشگاه خودروی شیکاگو داشته اند.این دو کراس اوور سایز متوسط – اسپرت،یک مدل کوچکتر با ۲ ردیف صندلی و سانتافه یک مدل بزرگتر با ردیف سوم – ظاهر به روز شده و تعدادی ویژگی های جدید به دست آورده اند تا با رقیبان محبوبشان مقابله کنند.

از بیرون،به روز رسانی ها برای سانتافه و سانتافه اسپرت برای مالکان فعلی و ناظران این صنعت واضح هستند،چون این شاسی بلند ها اکنون ظاهر جلوی جدید با پنجره ی جلوی تغییر یافته و چراغ های مه شکن جلو،به همراه ظاهر جدید عقب خودرو و چراغ های عقب به روز شده دارند.تغییرات به سانتافه و سانتافه اسپرت ظاهری بخشیده اند که بسیار شبیه به هیوندای تاکسون اخیره دوباره طراحی شده،شده اند.

سانتافه و سانتافه اسپرت همچنین از نظر تجهیزات هم با خود تغییرات بزرگی به شیکاگو آورده اند.این دو مدل اکنون دارای کنترل سرعت هوشمند می باشند که می تواند خودرو را در مسیر رسیدن به یک چراغ قرمز یا ایست متوقف کند،همچنین دارای ویژگی های امنیتی مانند هشدار خروج از لاین،نورافکن های قوی خودکار و سیستم ترکز خودکار در هنگام برخورد از جلو می باشند.

اگرچه اینها به روز رسانی های بزرگی نیستند،اما کمک می کنند سانتافه و سانتافه اسپرت در یکی از شلوغ ترین و داغ ترین قسمت های صنعت خودرو محبوب باقی بمانند.

نمای داخلی

نمای داخلی

قیمت

قیمت چند صد دلاری در مقایسه با مدل های قبلی افزایش پیدا می کند و برای مدل اسپرت قیمت از ۲۷۹۰۰ دلار و برای سانتافه از ۳۱۳۰۰ دلار آغاز می شود.

نمای جانبی

نمای جانبی

چه موقع به بازار می آیند؟

هم اکنون.

نمای روبرو

نمای روبرو

آن را به لیست خرید خود اضافه کنید چون…

اگرچه بخش کراس اوور سایز متوسط بسیار شلوغ است،اما هیوندای سانتافه و سانتافه اسپرت ۲۰۱۷ لایق اضافه شدن به لیست خرید شما هستند.ما به لطف سواری عالی،قیمت معقول،موتور های با مصرف سوخت مناسب و گارانتی های چشمگیر قبل از این به روز رسانی ها هم آنها را دوست داشتیم،و اکنون آنها مزایای بیشتری مانند طراحی مدرن و تکنولوژی پیشرفت کرده نیز ارائه می دهند.

نمای داخل

نمای داخل

دیگر خودروهای مشابه

فورد اج ۲۰۱۶ – اج یک رقیب سرسخت برای سانتافه اسپرت است و دارای دو ردیف صندلی و موتورهای توربوشارژ است.همچنین شامل تمام ویژگی های آخرین مدل نیز می باشد – یکی از کاربردهای طراحی دوباره ی اخیر این مدل.

هوندا پایلوت ۲۰۱۶ – پایلوت سایز متوسط رقیبی برای سانتافه سایز بزرگ است و یک موتور V6 استاندارد و صندلی ردیف سوم ارائه می دهد.طراحی دوباره ی اخیر برای مدل ۲۰۱۶ باعث شده است پایلوت یک شاسی بلند عالی شود.

تویوتا هایلندر ۲۰۱۶ – هایلندر رقیب مستقیم سانتفاه ی بزرگ می باشد و صندلی ردیف سوم و یک موتور V6 قدرتمند ارائه می دهد.قیمت آن بالا است اما بسیار قابل اطمینان است و همچنین یک مدل هیبریدی نیز دارد.

آکورا MDX دست دوم – اگر به سانتافه و سانتافه اسپرت علاقه دارید اما تجهیزات بیشتر یا یک برند قوی تر می خواهید،شاسی بلند لوکس خانوادگی ای مانند آکورا MDX را در نظر بگیرید.قیمت آن بالا است اما یک مدل دست دوم می تواند قیمت مناسبی داشته باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا