مد و مدگرایی

پوشش هایی مناسب برای بانوان

به قلم ارشاکو : داشتن پوششی خوب و مناسب علاوه بر ایجاد حس زیبایی در شما می تواند باعث افزایش اعتماد به نفس شما نیز شود . امام داشتن یک پوشش خوب و مناسب مستلزم دانستن نکاتی درباره خوش پوشی است که شما بایستی به مرور زمان و به تدریج به آن دست یابید و هم چنین در این باره مطالعه داشته باشید . در ادامه می خواهیم درباره این نکات با شما دوستان ارشاکویی خود صحبت کنیم ، پس در ادامه مطلب همراه ما باشید …

 

رعایت این نکات می تواند به خوش پوشی شما کمک کنید : 

 

توجه کنید لباسی که می پوشید اندازه تن تان باشد .

لباس های تنگ و کوتاه هیچ زیبا نیستند ، بلکه لباسی زیبا است که اندازه تن شما باشد و به ن تان زار نزند !

یقه بلند، گردن را کوتاه نشان می دهد. تاپ تنگ، با آستین های کوتاه و جیب سر سینه چندان مناسب تن نیستند. کفش بنددار ممکن است پاهای شما را کوتاه تر نشان دهد. گردنبند کوتاه گردن شما را کوچک تر نشان می دهد. پابند پاهای شما را بلندتر نشان می دهد.
جایی از بدن تان را که می خواهید بیشتر در معرض دید قرار دهید، طرح های درشت تر کار کنید و جاهایی که نمی خواهید زیاد مورد توجه قرار گیرند را با طرح های ریز بپوشانید. طرح های تکه تکه، به جای طرح های سراسری، لباس و اندام شما را پرتر نشان می دهند. طرح دور گردن و روی شانه، شانه های شما را پهن تر نشان می دهد.
شلوار خیلی مهم است که کاملا اندازه پاهایتان باشد تا بهتر دیده شوند.

 

لباس
لباس

لباس هایی که تک یک سره تک رنگ هستند باعث می شوند تا شما لابه نظر برسید . لباس باید نقاط برجسته و نقاط قوت اندام شما را بهتر نشان دهد. لباس خیلی تنگ و یا خیلی گشاد، لباس خیلی بلند یا خیلی کوتاه، دقیقا نتیجه عکس دارد، یعنی مثلا لباس گشاد، آدم چاق را چاق تر نشان می دهد. تنها زمانی که کمر باریکی دارید کمربند ببندید.

لباس زیر مناسب و اندازه بپوشید. لباس زیرتان نباید نه خیلی تنگ باشد و نه خیلی گشاد.

 

کیفیت لباس را در نظر داشته باشید. لباسی نپوشید که خیلی کش بیاید و البته جنس مواد به کار رفته در لباس را نسبت به هر فصل و مکان، در نظر بگیرید.

 

 

لباس مناسب
لباس مناسب

 

از لباس های خود مراقبت کنید. دستورالعمل داخل لباس را بخوانید و ببینید که لباس باید چگونه شسته شود و آیا قابل اتو شدن هست یا خیر.

فقط روی مد لباس پوشیدن، برایتان مهم نباشد. لباسی انتخاب کنید که شما را بهتر نشان دهد.

لباس زیر پسرانه بپوشید تا اندامتان لاغرتر به نظر به چشم بیایند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا