مد و مدگرایی

توصیه هایی برای روزهای گرم تابستانی

در روزهایی که گرمای هوا بیداد می‌کند، لباس شما می‌تواند نقش یک خنک کننده را برایتان بازی کند؛ خنک کننده ای همراه که تحمل گرمای هوا را برایتان آسان تر می‌کند. با ارشاکو همراه باشید…

پسرانه تر از همیشه 

اگر خیلی اهل استفاده از کیف‌های بزرگ نیستید و دوست دارید وسایل تان را درون کیفی کوچک جای دهید که دیده نشود، می‌توانید از یک کیف پول کوچک استفاده کنید. برای این ست سبز و مشکی باید سراغ کیف پولی به رنگ مشکی بروید.

ساعتتان را دست کم نگیرید

برای کامل کردن ست سراغ یک ساعت با رنگ قهوه‌ای بروید. ساعتی اسپرت که بند چرم آن با رنگ کفش شما ست می‌شود. ساعت با بند چرمی، در استفاده روزانه و همیشگی آسیب‌پذیر است اما گزینه‌ای کلاسیک است که هر آقایی باید در کمد خودداشته باشد.

ست کنید

چنین ستی را می‌توانید با یک کفش اسپرت و راحت همراه کنید. یکی از بهترین انتخاب ها برای راحتی در فصل گرم، کفش های سوراخ دار هستند که نمی‌گذارند پاهای‌تان در گرما عرق کنند. پیشنهاد می‌کنیم کفش را با کمربند هم رنگش ست کنید.

ساده باشید

برای ست خود احتیاج به پیراهن مشکی دارید تا ست شما خیلی شلوغ و رنگی نشود و با کت تان هم تناسب داشته باشد. استفاده از تی‌شرت ست شما را بیش از اندازه اسپرت می‌کند و مناسب موقعیت‌های نیمه رسمی نیست ولی در مقابل پیراهن مشکی، سادگی و رسمیت لازم را به ست شما می‌دهد.

خنک بپوشید

برای روزهای تابستانی، شلوارهای رنگی انتخاب بهتری هستند. از طرف دیگر چون برای این ست، ازکت استفاده کرده‌اید، سراغ شلوارهای کتان با طرح کلاسیک بروید. دقت کنید رنگ‌های خاص مثل سبز و … در متفاوت کردن تیپ شما نقش مهمی دارند.

رنگی باشید

همیشه زیورآلات جذاب شما را زیباتر جلوه می‌دهد. اگر رنگ لباس‌های‌تان گلبهی و مشکی است، اکسسوری با توناژ گلبهی هم به پوست تان جلوه خاصی می‌بخشد. بهتر است فقط از زیورآلات مشکی استفاده نکنید.

پیشنهادامروز طراحان

با شلواری گشاد که بیشتر شبیه دامن است، شما یک خانم خوش‌پوش به تمام معنا می‌شوید. طراحان برای احساس خنکی در تابستان امسال، این مدل شلوارهای گشاد را به شما پیشنهاد می‌کنند. یادتان باشد این شلوار برای کسانی که اندام درشتی دارند یا چاق هستند، انتخاب خوبی نیست چون به دلیل چین‌دار بودن، شما را چاق‌تر نشان می‌دهد.

 

mo20789
دامن شلواری

اسپورت و جادار

این روزها که کیف‌های بزرگ و اسپرت بازار گرمی دارند، شما هم از چنین کیفی برای کامل کردن ست خود استفاده کنید تا نشان دهید که با همه سادگی‌تان، خانم به روزی هستید. این کیف هم مدل زیبایی دارد و هم فوق العاده جادار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا