مد و مدگرایی

نکاتی درباره ست کردن کفش و شلوار

همیشه نکات کوچکی تو زندگی وجود دارند که به ما می توانند تو هرزمینه ای کمک کنند مد و لباس هم از این قاعده جدا نیست و کوچکترین نکات به خوش پوشی ما خیلی کمک می کنند.برای دونستم چند نکته در همین رابطه با ارشاکو همراه شوید…

وقتی همین جوراب متناسب با کفش یا شلوار نباشد وقتی دیده شود خیلی بد جلوه می دهد و آن وقت متوجه می شویم که چقدر مهم هستند کفش و جوراب رکاب شلوار به حساب می آیند تصور کنید با یک شلواره تیره و کفش مشکی جوراب سفید به پا داشته باشیم و یک لحظه هنگام نشستن و یا برخاستن دیده شود اگر دقت کنید خیلی بد و زشت به نظر می رسد آن وقت است که اگر به شیک پوشی اهمیت بدهید متوجه می شوید با چه مشکل بدی مواجه شدید پس دقت کنید.

همیشه در نظر داشته باشید که جورابتان تیره تر از شلوارتان باشد البته با توجه به رنگ شلوار یک مثال می زنم تا بهتر متوجه بشوید مثلا وقتی شلوار آبی می پوشید سعی کنید جورابتان آبی پرنگ و یا بهتر است سرمه ای باشد اگر شلوار طوسی به پا دارید از جوراب زغالی یا خاکستری تیره استفاده کنید در مورد شلوار سیاه یک قانون وجود دارد فقط رنگ مشکی.

همیشه در مورد رنگ قهوه ای دقت کنید جورابتان یک درجه تیرتر از کفشتان باشد تا زیبا به نظر برسد.

حالا وقتی از شلوار راه راه، کت و شلوار راه استفاده می کنید با توجه به طرح راه راهش می توانید یک رنگ از راه راهش را انتخاب کنید و درجه تیره تر آن را به پاکنید.

 

 

 

پرفروش-خودرو-۲۰۱۵-i
جوراب و شلوار

 

انتخاب کفش وشلوار

شلوار آبی یا سرمه ای با کفش قهوه ای و مشکی
شلوار طوسی و طیف این رنگ با کفش قهوه ای و مشکی
شلوار قهوه ای فقط با کفش قهوه ای
شلوار مشکی فقط با کفش مشکی
این ها ساده ترین اصولی هستند که می تواند شما را شیک تر نشان بدهد

 

همیشه استثنا هم وجود دارد بطور مثال یکی دو سالی می شود که در دنیای فشن جوراب هایی با رنگ و طرحهای مختلف و گاهی عجیب در روند مد باب شده که بیشتر توصیه می کنم در تیپ های اسپرت و یا استریت استایل استفاده کنید اگر به پیروی از روند مد علاقه مند هستید. شیک بودن حق شما است.    

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا