خودرو

رونمایی کیای جدید در فرانکفورت !

خودرو کیا در فرانکفورت

به قلم ارشاکو :کمپانی کیا قبل از نمایشگاه فرانکفورت  نسخه بروز شده کیا اپتیما را در نمایشگاه به نمایش عمومی گذاشته بود.اما این کمپانی  نسخه اروپایی کیا اپتیما را با تغییراتی کمی در نمایشگاه فرانکفورت رونمایی کرد.همزمان با این رونمایی تصاویر این خودرو را در فضای مجازی توسط کمپانی کیا منتشر شد ه است. با نقد و بررسی خودرو همراه ما باشید.

کمپانی کیا در خصوص اپتمیای بروز شده اطلاعاتی منتشر نکرده است ولی ظاهرا این خودرو که با پسوند GT معرفی شده بصورت اختصای برای بازار اروپا طراحی شده که ظاهرا از قدرت بالاتری برخودار است.

KIA-Optima-Sedan-GT-526x350
کیا

کیا اپتیمای GT اروپایی حداکثر سرعتی معادل ۲۴۰ کیلومتر بر ساعت بهره برده و صفر تا صد کیلومتر را در ۷٫۴ ثانیه طی می کند.کیا برای این اعداد در هر ۱۰۰ کیلومتر ۸٫۲ لیتر بنزین مصرف می گردد.

مدل جدید اپتیما قرار است تا قبل از پایان سال به بازار اروپا ارائه شود، ولی در مورد مدل GT باید گفت که تاریخ ورود آن به بازار، در روز دیگری، نزدیک به زمان حضور مدل استاندارد در نمایندگی‌های کیا، اعلام خواهد شد.

KIA-Optima-Sedan-2016-05-526x242
داخل کیا

در این مدل از اپتیما (GT) یک سیستم تعلیق با صلبیت بیشتر و با ارتفاع پایین‌تر در کنار یک موتور ۲ لیتری توربو، یک کیت بدنه اجباری و ارتقای طراحی داخل کابین استفاده شده است. پیشرانه این خودرو در دور موتور ۶ هزار به اندازه ۲۴۲ اسب‌بخار قدرت دارد و بین ۱۳۵۰ تا ۴۰۰۰ دور بر دقیقه نیز گشتاوری برابر ۳۵۳ نیوتن‌متر تولید می‌کند و در عین حال، منحصراً با یک گیربکس ۶ سرعته اتوماتیک همراه است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا