معرفی انواع عطر و ادکلن های جدید

۴ تا از بهترین ست های عطر

 

 

 

شرکت “دانا کارن” خط تولید عطر “دی­ کِی اِن وای دلیشِز” را گسترش داده است و محصول جدیدی از همین خانواده به نام ” دی­ کِی اِن وای دلیشِزایسکین” را اخیرا معرفی کرده است. این عطررطوبت پوست را حفط می­کند و به علاوه دارای مواد مغذی برای پوست هم می­باشد. در ضمن خاصیت نرمکنندگی و درخشانی را هم به خواص این عطر اضافه کنید.

این خانواده شامل ۳ عطری که قبلا به بازر معرفی شده و یک عطر جدید به نام ” دی­ کِی اِن وای دلیشِزایسکین” می­باشد. سایر اعضای این خانواده عبارتند از ” دی­ کِی اِن وای دلیشِز فِرِش بلوسوم” و ” دی­ کِی اِن وای گُلدِن دلیشِزایسکین” .

ترکیب اصلی این عطر از عصاره سیب تشکیل شده است و در کنار آن از موادی استفاده شده که باعث حفظ و ایجاد رطوبت پوست میشوند. مضاف بر اینکه موادی که باعث نرم شدن وشفاف شدن پوست می­شوند نیز در این ترکیب وجود دارد. نوع اسپری که برای این عطر استفاده شده است هم نوعی جدید است و قدرت پخش کنندگی بیشتری نسبت به سایر اعضای این خانواده دارد. از طرفی شیشه عطر سبک و داری فرم جدید و زیبایی است.

داناکارن
داناکارن

 

و اما ست گوچی گیلتی. این ست یکی از محبوب ترین ست­های عطر برای طرفداران گوچی است. در این ست، رایحه عطر زنانه بسیار جذاب و هوس انگیز است. عطر گوچی گیلتی مناسب استفاده در بعدازظهر است و دارای رایحه­ای خاص و تاثیر گذار است. نتهای بکار رفته در این شامل نت فلفل بنفش، پرتقال ماندارین، هلو، یاس بنفش، شمعدانی، و پایه ای از عنبر و نعناع هندی هستند. در ست هدیه گوچی گیلتی، یک عطر ۵۰ میل و یک لوسیون بدن برای ماندگاری  و جذابیت بیشتر بو، قرار دارد.

 

گوچی گیلتی
گوچی گیلتی

ست هدیه ” الیزابت آردن”

این ست زنانه با رایحه­های “اینتنس( شدید) و اسریِنتال( شرقی)” معرفی شده است که نت­­های موجود در این عطر عبارتند از نیلوفر آبی ، زنبق، زنجبیل، ارکیده نیمه شب ، کهربا ی قرمز، چوب هینوکی، شکوفه و گلهای پیازدارپاپایا صورتی می­باشند.

این ست هدیه شامل، یک عطر ۱۰۰ میل و یک لوسیون بدن ۱۰۰ میل است. “الیزابت آردن” یکی از عطرهایی است که تولید یکی از بهترین برندهای دنیا است و ورژن جدید عطر “الیزابت آردنگ با نام “الیزابت آردن پرو وُکِیشِن” از ان نمونه­هایی است که طرفداران زیادی را در سراسر دنیا به خود جذب کرده است. رایحه­ای به کار رفته در این عطر،  انرا برای استفاده در بعد از ظهر مناسب کرده. به علاوه اینکه رایحه این عطر بسیار خاص است.

 

الیزابت اردن
الیزابت اردن

 

یکی از سرمایه داران بزرگ کانادایی که اتفاقا زن هم هست، برند محصولات ارایشی خود را با نام “الیزابت آردن” در سال ۱۹۱۲ در شهر نیویورک تاسیس کرد. محصولات آرایشی تولید این برند، مخصوص استفاده روزانه و معمول خانم­ها بوده است. اما بسیاری از افراد مشهور در ده­های ۵۰ و ۶۰ نیز طرفدار محصولات این برند بودن از جمله، “جَکی کِنِدی” “ماریلین مونرواِ” و “ملکه الیزابت دوم”

در سال ۲۰۱۴، برند کالوین کِلیین” یکی از جذاب ترین ست­ای عطر خود را روانه بازار کرد. نام این محصول “ریویل” بود. این عطر دارای رایحه­ای شرقی، گرمو شرجی است. بی­شک رایحه این عطر چیزی ماورای تصور است. نت اغازین این عطر کمی نمکی است و نت میانی آن زنبق شرقی است. اما نت پایه مشک است. ویژگی بارز این محصول ماندگاری طولانی است که انرا بسیار خواستنی کرده است. ست هدیه “کالوین کِلِین ریویل” شامل یک عطر ۱۰۰ میلف ژل حمام ۱۰۰ میل و یک لوسیون بدن ۱۰۰ میل است.

 

ست عطر
ست عطر

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا