برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

کوادکوپتر سایما دوربین دار با ارسال تصویر زنده کیف دار SYMA Hitorque SH005 Quadcopter

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید کوادکوپتر سایما دوربین دار با ارسال تصویر زنده کیف دار SYMA Hitorque SH005 Quadcopter کد 19869 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
6,388,000 تومان
دارای گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
(1 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

کوادکوپتر سایما دوربین دار SYMA Hitorque SH005 Quadcopter در سال 2022 به عنوان یکی از حرفه ای ترین کوادکوپتر های موجود در بازار طراحی و عرضه شد که تا 20 دقیقه زمان پرواز دارد و از ویژگی های قابل ذکر SH005 دارا بودن دوربین HD و ارسال تصاویر به صورت زنده از فاصله 500 متری و دارای Gesture mode به معنی عکاسی با یک حرکت است  همچنین بازوهای تاشو و وزن 188 گرمی دارد.

کوادکوپتر SYMA Hitorque SH005 دارای جنس بدنه پلی اتیلن و روکش مخمل است که 2 دوربین دارد یکی دوربین اصلی در جلو، دوربین دوم در زیر پرنده با کیفیت 4K است.

برای افراد مبتدی ویژگی تیکاف و لندینگ خودکار فعال است و همچنین برد 600 متر را طی می کند و با جایروسکوپ های 6 محوره با 4 موتور براش تعادل پرنده حفظ می شود، سیستم هوشمند Follow Me و سیستم تعقیب سوژه دارد.
باطری 2000 میلی آمپر 7/4 ولت با 120 دقیقه زمان شارژ حدود 16 دقیقه مدت زمان پرواز را ارائه می دهد.

سایر ویژگی های قابل ذکر کوادکوپتر SH005 دارای ریموت کنترل 2.4Ghz، دارای چراغ  LED،دارای 3 سرعت پروازی،حفظ ، قابلیت کنترل با موبایل و دارای کیف حمل است.

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره کوادکوپتر سایما Hitorque SH005 دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.

فروشگاه اینترنتی کوادکوپتر ارشاکو کوادکوپتر سایما دوربین دار SYMA Hitorque SH005 Quadcopter را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید کوادکوپتر اصل با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
نوع
کواد کوپتر
موتور
دارد
ريموت کنترل
دارد
باتری
دارد
توضيحات باتری
باطری 2000 میلی آمپر 7/4 ولت
دوربین
دارد
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم