برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

کوادکوپتر سایما دوربین دار با ارسال تصویر زنده syma z4w Quadcopter

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید کوادکوپتر سایما دوربین دار با ارسال تصویر زنده syma z4w Quadcopter کد 19794 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
3,182,000 تومان
دارای گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
(2 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

کوادکوپتر سایما دوربین دار با ارسال تصویر زنده syma z4w Quadcopter بسیار کار با آن راحت است و با یک دکمه به راحتی تیک آف می کند و یا فرود می آید و دارای حرکت 360 درجه با قابلیت حرکت به جلو / عقب/چپ/ راست/بالا و پایین به همراه برنامه پرواز و مد هدلس است .

از ویژگی های کوادکوپتر سایما z4w دارا بودن FPV  به معنی دید اول شخص با تابع HOVED است که انتقال تصویر بی سیم بصورت زنده را ایجاد می کند و همچنین برای تعادل مناسب کوادکوپتر ژیروسکوپ 6 محور دارد و نوع موتور آن براش است که از پر قدرت ترین موتور برای پرنده های حرفه ای می باشد و به چراغ های LED چشمک زن مجهز است.

نوع باتری کوادکوپتر syma z4w  لیتیوم پلیمری 3.7V 500mAh که با 90 دقیقه شارژ حدود 8-10 دقیقه پرواز می کند همچنین دارای ریموت کنترل 2.4GHz / 4 کانال /دو مد که با  4 عدد باتری AA کار می کند و تا تقریبا 100 متر برد را پشتیبانی می کند.

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره کوادکوپتر سایما syma z4w دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.

فروشگاه اینترنتی کوادکوپتر ارشاکو کوادکوپتر سایما دوربین دار با ارسال تصویر زنده syma z4w Quadcopter را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید کوادکوپتر اصل با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
ريموت کنترل
دارد
باتری
دارد
مدت زمان پرواز
8-10 دقیقه
مدت زمان شارژ
90 دقیقه
دوربین
دارد
نوع دوربین
با قابلیت پخش زنده تصویربا دوربین HD
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم