برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

کوادکوپتر سایما دوربین دار با ارسال تصویر زنده SYMA X23W Quadcopter

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید کوادکوپتر سایما دوربین دار با ارسال تصویر زنده SYMA X23W Quadcopter کد 19864 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
3,971,000 تومان
دارای گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
(1 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

کوادکوپتر سایما دوربین دار با ارسال تصویر زنده SYMA X23W Quadcopter در واقع نسخه فیس لیفت کوادکوپتر X22W است که سایز بزرگتری نسبت به  X22W دارد و از نظر ظاهری تغییراتی بر روی آن اعمال شده است جنس مواد سازنده آن قطعات الکترونیکی و پلاستیک مقاوم و دارای ریموت کنترل است و دوربین با کیفیت HD با فیلمبرداری 720p و 30 فریم بر ثانیه و توانایی ارسال تصویر زنده دوربین با کمک تکنولوژی FPV را دارد و همچنین کنترل کوادکوپتر از طریق موبایل نیز امکان پذیر است.

این مدل از کوادکوپتر ها از امنیت دو جانبه پرواز برخوردار هستند بصورتی در هنگام اتمام باطری ، چراغها شروع به چشمک زدن می کنند و شما 1 دقیقه فرصت دارید تا کوادکوپتر را بنشانید در صورتیکه نتوانید آن را بنشانید کوادکوپتر X23W به آرامی فرود می آید.

یکی دیگر از قابلیت های SYMA X23W زمانی است که کوادکوپتر با مانع برخورد کند، ملخ ها به صورت خودکار از کار افتاده و از سوختن موتور و خراب شدن چرخ دنده جلوگیری می نماید .

ژیروسکوپ 6 محوره ای که در کوادکوپتر X23W وجود دارد تعادل پرنده را حفظ و ارتفاع خودکار را خود کار تنظیم می کند و قابلیت مانور 360 درجه یا پشتک زدن با امنیت دو جانبه سلامت پرواز دارد.

 موتوربراش و منبع تغذیه کوادکوپتر باتری 3.7V 500mAh Li-ion است که 130 دقیقه شارژ 7 تا 10 دقیقه پرواز را ارائه می دهد و باتری رادیوکنترل 4 عدد باتری AA (شامل نمی شود)  هستند که تقریبا برد 100 متر دارد.

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره کوادکوپتر سایما X23W دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.

فروشگاه اینترنتی کوادکوپتر ارشاکو کوادکوپتر سایما دوربین دار SYMA X23W Quadcopter را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید کوادکوپتر اصل با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
ابعاد
22*22*5 سانتی متر
نوع
کواد کوپتر
موتور
دارد
نوع موتور
براش
تعداد موتور
4 عدد
ريموت کنترل
دارد
باتری
دارد
توضيحات باتری
3.7V 500mAh Li-ion
مدت زمان پرواز
7-110 دقیقه
مدت زمان شارژ
130 دقیقه
دوربین
دارد
نوع دوربین
با کیفیت HD (با فیلمبرداری 720p و 30 فریم بر ثانیه)
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم