برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

کوادکوپتر سایما SYMA X23 Quadcopter

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید کوادکوپتر سایما SYMA X23 Quadcopter کد 19863 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
2,504,000 تومان
دارای گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
(1 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

کوادکوپتر سایما SYMA X23 Quadcopter پرنده ای کوچک و سبک (ابعاد 5*21*21 سانتی متر) با قابلیت های چشمگیر برای افرادی است که تازه کار با پرواز کوادکوپتر را انجام می دهند؛ بخاطر قابلیت هایی مانند تیک آف و لندینگ خودکار افراد مبتدی و کودکان به راحتی می توانند آن را هدایت کنند.
باتری با ظرفیت 500 میلی آمپر ساعت و ولتاژ 7.4 ولت تقریبا 130 دقیقه شارژ می شود و تقریبا 7 دقیقه پرواز می کند و دارای تعداد موتور 4 عدد با چرخش 360 درجه است که به واسطه ی سنسور جایروسکوپ 6 محوره تعادل را حفظ می کند.

ویژگی های قابل ذکر کوادکوپتر سایما X23 شامل قفل ارتفاع خودکار، تیکاف و لندیگ خودکار ،هدلس مود، نمایشگر اطلاعات پرواز و تعداد ملخ یدکی 4 عدد است.

از ویژگی های اسمارت کنترل فرکانس 2.4 گیگاهرتز و برد رادیویی تقریبا 70 متر ایت و منبع تغذیه ریموت کنترل 4 عدد باتری قلمی 1.5 ولت سایز AA می باشد.

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره کوادکوپتر سایما X23 دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.

فروشگاه اینترنتی کوادکوپتر ارشاکو کوادکوپتر سایما SYMA X23 Quadcopter را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید کوادکوپتر اصل با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
ابعاد
5*21*21 سانتی متر
نوع
کواد کوپتر
موتور
دارد
تعداد موتور
4 عدد
ريموت کنترل
دارد
باتری
دارد
مدت زمان پرواز
7 دقیقه
مدت زمان شارژ
120 دقیقه
دوربین
ندارد
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم