برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

کوادکوپتر سایما دوربین دار SYMA X15w Quadcopter

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید کوادکوپتر سایما دوربین دار SYMA X15w Quadcopter کد 19832 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
2,900,000 تومان
دارای گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
(2 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

کوادکوپتر سایما SYMA X15w Quadcopter مجهز به سیستم محافظت دو مرحله ای در صورت کاهش باطری است که چراغ چشمک می زند و به آرامی فرود می آید و همچنین دوربین دار ( 2 مگاپیکسل) است که قابلیت ارسال تصویر زنده بر روی موبایل را دارد و این کار را با تکنولوژی FPV و بر بستر شبکه Wifi انجام می دهد .قابلیت تنظیم ارتفاع خودکار و تیک آف و لندینگ خودکار از دیگر ویژگی های SYMA X15w است.

قابلیت کنترل از طریق تلفن همراه به وسیله ی کنترل از طریق موبایل و با نرم افزار Syma GO کار را برای هدایت کننده راحت می کند و با ژیروسکوپ شش محوره ای که دارد کار تعادل را به خوبی انجام می دهد
باتری 300mAh Li-po حدود 100 دقیقه زمان شارژ نیاز دارد تا 7-8 دقیقه دقیقه پرواز کند؛ کنترل از راه دور فرکانس 2.4 گیگاهرتز دارد که تا 50 متر برد را پشتیبانی می کند و باتری رادیو کنترل 4*AA است.

سایر ویژگی های قابل ذکر چراغ های نشانگر، دارای هدلس مد و موتور بیرونی است.

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره کوادکوپتر سایما X15w دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.

فروشگاه اینترنتی کوادکوپتر ارشاکو کوادکوپتر سایما SYMA X15w Quadcopter را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید کوادکوپتر اصل با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
نوع
کواد کوپتر
ريموت کنترل
دارد
باتری
دارد
توضيحات باتری
300mAh Li-po
مدت زمان پرواز
7-8 دقیقه
مدت زمان شارژ
100 دقیقه
دوربین
دارد
ساير توضيحات
وزن :64 گرم
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم