برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

کوادکوپتر حرفه ای سایما دوربین دار SYMA W1pro Quadcopter

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید کوادکوپتر حرفه ای سایما دوربین دار SYMA W1pro Quadcopter کد 19830 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
14,678,000 تومان
دارای گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
(1 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

کوادکوپتر حرفه ای سایما دوربین دار SYMA W1pro Quadcopter از کوادکوپترهای حرفه ای بازار است که برای افراد حرفه ای کاربرد دارد و بدنه کوادکوپتر از پلاستیک مهندسی با استحکام بالا، سبک وزن و بادوام ساخته شده است.در کوادکوپتر SYMA W1pro یک کلید برای بازگشت قرار داده شده است که لازم نیست نگران گم شدن پهپاد به دلیل کنترل نادرست و خطا باشید.ردیابی GPS (حالت موقعیت یابی GPS نقاط ثابت و پرواز برگشت دقیق) به شما کمک می کند تا با یک کلید برای بازگشت اقدام کنید و کوادکوپتر خود را موقعیت یابی کنید.
سایما W1pro چهار کاناله است که می تواند صعود، فرود، جلو، عقب، پرواز به سمت چپ، پرواز به سمت راست را انجام دهد و با عملکرد وای فای 5G می توان APP، سیستم APK را برای گرفتن عکس، ویدئو و انتقال لحظه ای و زنده آنها به گوشی انجام داد. دارای فناوری 2.4 گیگاهرتز برای ضد تداخل امواج است.

کوادکوپتر سایما W1pro عملکرد حالت نگه داشتن ارتفاع با فشار هوا پرواز پایدار را فراهم می کند و دارای چرخش 360 درجه است همچنین با حالت بدون سر (هد لس) دارد به این معنی که نیازی به تنظیم موقعیت هواپیما قبل از پرواز نیست.

ژیروسکوپ 6 محور که می تواند پرواز پایدارتری داشته باشد و کنترل آن آسان است و دارای برنامه پرواز، پرواز دایره ای، پرواز نقطه بین راه و ردیابی انسان است.

ریموت کنترل با باتری 4 باتری "AA" کار می کند و خود کوادکوپتر باتری لیتیوم پلیمری دارد حدود 4/5 ساعت شارژ حدود 18 دقیقه پراوز می کند.

ویژگی های قابل ذکر دیگر شامل فاصله کنترل حدود 250 متر، فاصله FPV حدود 250 متر ،فرکانس2.4G،  کنترل ژست برای عکاسی و عکسبرداری و دارای یک کلید فرود/یک کلید برخاست است.

بسته شامل:

  • 1 عدد کوادکوپتر Syma W1 RC
  • 1 عدد ریموت کنترل
  • 1 × 7.6 ولت 1800 میلی آمپری باتری
  • 1 عدد کابل USB
  • 2 x پروانه
  • 4 x پوشش محافظ
  • 1 عدد نگهدارنده تلفن همراه

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره کوادکوپتر سایما W1pro دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.

فروشگاه اینترنتی کوادکوپتر ارشاکو کوادکوپتر حرفه ای سایما دوربین دار SYMA W1pro Quadcopter را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید کوادکوپتر اصل با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
نوع
کواد کوپتر
ريموت کنترل
دارد
باتری
دارد
مدت زمان پرواز
18 دقیقه
مدت زمان شارژ
270 دقیقه
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم