برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

کوادکوپتر سایما دارای جی پی اس کنترلی SYMA X25PRO

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید کوادکوپتر سایما دارای جی پی اس کنترلی SYMA X25PRO کد 19741 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
7,425,000 تومان
دارای گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
(1 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

کوادکوپتر سایما دارای جی پی اس کنترلی SYMA X25PRO محصولی از سال 2018 است. پهباد هوشمند به سیستم GPS و اتوپایلوت مجهز شده است و دارای پایداری پروازی بی نظیر در هنگام تثبیت ارتفاع است و همچنین مجهز به سیستم حفاظت از موتور و ملخ در هنگام برخورد با موانع است.
سایما SYMA X25PRO دارای سیستم تیکاف و لندینگ خودکارو پرواز خودکار (سیستم اتوپایلوت) است و مجهر به سنسور بارومتر جهت تثبیت ارتفاع و از نرم افزار قدرتمند SYMA FLY پشتیبانی می کند. بصورتی که قابلیت کنترل با گوشی موبایل
سایر ویژگی های قابل ذکر سایما X25PRO بهره گیری از سیستم Fail safe، دارای قابلیت دنبال کننده سوژه Follow me، مجهز به قابلیت چرخش دور سوژه، مجهز به موتورهای کورلس پر قدرت، مجهز به 2 مود سرعتی پروازی، قابلیت پرواز از روی نقشه و... است.
منبع تغذیه کوادکوپتر X25PRO باتری لیتیومی خشابی 7/4 ولت 1000 میلی آمپری است که ماکزیمم تایم پرواز 12 دقیقه را اجرا می کند و  برد مسافتی افقی حدود 250 متر و سقف ارتفاع پرواز تا 120 متر دارد.

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره کوادکوپتر سایما X25PRO دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.

فروشگاه اینترنتی کوادکوپتر ارشاکو کوادکوپتر سایما دارای جی پی اس کنترلی SYMA X25PRO را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید کوادکوپتر اصل با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
نوع
کواد کوپتر
ريموت کنترل
دارد
باتری
دارد
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم