برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

مینی کوادکوپتر سایما دوربین دار SYMA X22W mini Quadcopter

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید مینی کوادکوپتر سایما دوربین دار SYMA X22W mini Quadcopter کد 19835 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
3,108,000 تومان
دارای گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
(1 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

مینی کوادکوپتر سایما دوربین دار SYMA X22W mini Quadcopter یکی از کوچکترین کوادکوپترهای موجود در بازار است که علی رغم داشتن ابعاد کوچک ( 14.2*14.2*31 سانتی متر) قابلیت های فراوانی دارد و همچنین قابل استفاده برای افراد مبتدی وحرفه ای است و  دوربین فای عکس/فیلم (1MEGA) دارد.

راه های کنترل: پس از وارد شدن به کنترل عملکرد نقطه بین، دکمه استارت را در سمت چپ فشار دهید تا دریچه گاز افزایش یابد و ایستگاه هواپیما را در ارتفاع معینی قرار دهید، سپس مسیری را در سمت راست صفحه ترسیم کنید، Syma X22W به طور خودکار پرواز می کند. بر اساس مسیر همچنین می توانید مستقیما وارد مسیر شوید.
محافظت در برابر جریان بیش از حد: هنگامی که پروانه Syma X22W در حالت پرواز در حال ضربه یا گیر کردن باشد، عملکرد جریان بیش از حد به طور خودکار حرکت پروانه را متوقف می کند تا از آسیب خود پهپاد محافظت کند.

فاصله کنترل با ریموت حدود 25 متر و فرکانس 2.4G و قابل کار کرد با نرم افزار Syma Go است.

باتری مینی کوادکوپتر سایما دوربین دار3.7 ولت 400 میلی آمپر ساعت لیتیوم یون که حدود 5 دقیقه با حدود 90 دقیقه شارژ ، پرواز می کند و دارای فرود خودکار در صورت کم بودن باطری است و هنگامی که چراغ های نشانگر چشمک می زند، به این معنی است که Syma X22W در باتری کم است.

اقلام همراه:

  • هواپیما
  • گیره نگهدارنده تلفن همراه
  • کنترل از راه دور
  • تیغه اصلی
  • جعبه شارژ
  • شارژ USB
  • دفترچه راهنمای دستورالعمل
  • باتری
  • پیچ گوشتی

Syma تجربه عکاسی هوایی حرفه ای را دوباره تعریف کرده است، دستگاه شما می تواند کنترل کننده هواپیماهای بدون سرنشین Syma ما باشد.

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره کوادکوپتر سایما X22W دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.

فروشگاه اینترنتی کوادکوپتر ارشاکو مینی کوادکوپتر سایما دوربین دار SYMA X22W mini Quadcopter را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید کوادکوپتر اصل با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
ابعاد
14.2*14.2*31 سانتی متر
نوع
کواد کوپتر
ريموت کنترل
دارد
باتری
دارد
مدت زمان پرواز
6 دقیقه
مدت زمان شارژ
90 دقیقه
دوربین
دارد
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم