ورزش و سلامتی

حقایقی در مورد کربوهیدرات ها,قند خون و چربی سوزی

(قلب خود را با یک حقه ی ۴۵ ثانیه ای آماده کنید)

احتمالا شنیده اید که کربوهیدرات ها بدترین مواد ممکن برای خوردن آن هم در زمانی که سعی دارید وزن کم کنید یا خوش اندام شوید هستند,و برای بیشتر مردم این یک حقیقت ۱۰۰% است.

ببینید,به خاطر سال ها مصرف یک نوع رژیم سرشار از فرآورده های کربوهیدراتی,اکثر مردم نسبت به یکی از مهمترین هورمون ها در بدن ما غیر حساس شده اند – هورمونی که یا میتواند کمک بزرگی برای اهداف بدنی و خوش اندامی شما باشد یا اینکه میتواند یک کابوس کامل برای چربی سوزی و سلامتی جسمانی باشد.

اسم این هورمون انسولین است.

و کاربرد آن این است که به بدن کمک کند قند خون را متعادل نگه دارد,مقدار آن را سریعا بعد از مصرف یک وعده غذای کربوهیدراتی از جریان خون کاهش دهد,و(امیدوارم)کربوهیدرات ها را به جای اینکه به صورت چربی ذخیره شوند و وزن شما را افزایش دهند به بافت های عضله ای میبرد.

گفتم”امیدوارم”چون درواقع این فرآید در زمانی که افراد کربوهیدرات زیاد مصرف میکنند دقیقا برعکس اتفاق می افتد.

برگردیم به سراغ حساسیت انسولین و تغییرات کربوهیدرات در بدن,به خاطر رژیمی سرشار از فرآورده های انسولین و کربوهیدرات های افزایش دهنده ی قند خون,اکثر افراد از سطح کمی از مقاومت انسولین رنج میبرند,موقعیتی که در آن انسولین دیگر قادر به کاهش موثر قند خون از جریان خون نمیباشد.

نتیجه؟کاهش بسیار در چربی سوزی,افزایش مقادیر قند خون و افزایش ذخیره های چربی.

حتی بدتر,مقاومت انسولین میتواند(و گاهی انجام میدهد)باعث دیابت نوع دوم شود و در طول زمان رشته ای از دیگر مشکلات را به وجود آورد,مشکلاتی مانند افزایش خطر آلزایمر و دیگر مشلات شناخته شده,پیری زودرس,بیماری های قلبی,و حتی سکته…و همه ی اینها به حساسیت انسولین باز میگردد.

به طور ایده آل,وقتی کربوهیدرات مصرف میکنید این چیزی است که دوست دارید اتفاق بیفتد :

  1. حداقل ترشح انسولین.این وقتی که بدن شما به شدت به انسولین حساس است اتفاق می افتد.وقتی چنین شود,تنها مقدار کمی انسولین برای پاکسازی کامل و کارای قند از جریان خون شما نیاز میباشد.این خبر خوبی است چون بدن شما با وجود انسولین زمان سخت زیادی برای چربی سوزی دارد.هر چه انسولین کمتری در بدن داتشه باشید بهتر است.
  2. پاکسازی سریع و موثر قند خون.دوباره میگویم,این امر زمانی اتفاق می افتد که بدن شما به شدت به انسولین حساس باشد.
  3. حداکثر سازی گلیکوژن مصرفی.گلیکوژن برای ذخیره کردن کربوهیدرات در بافت عضله ای و کبد استفاده میشود.وقتی این بافت ها بسیار به انسولین حساس باشند,مقدار بسیار زیادی از قند خون نیز به جای اینکه به چربی تبدیل شود به شکل انرژی در درون آنها ذخیره میشود.
  4. حداقل ذخیره ی چربی.وقتی حساسیت شما به انسولین زیاد میشود,بدن شما شروع به ذخیره ی کربوهیدرات ورودی شما به شکل انرژی میکند,و دوباره به جای اینکه به شکل چربی ذخیره کند آنها را در بافت های عضله ای و کبد ذخیره میکند.

باز هم میگویم,قابلیت بدن شما برای تغییر کربوهیدرات کاملا بستگی به حساسیت شما به انسولین و توانایی بدن شما برای سریع و موثر انتقال دادن کربوهیدرات ها به بافت های عضله ای و به چربی تبدیل نکردن دارد.

پس چگونه میتوان حساسیت به انسولین را افزایش داد؟

خب,میتوانید برای انجام این کار در مدت زیادی مقدار کربوهیدرات کمی مصرف کنید تا دریافت کننده های انسولین شما ترمیم شده و حساسیت به انسولین افزایش یابد.ولی برای اکثر افراد این یک انتخاب بد است.همچنین پس از آن مدت باید آرام آرام باز کربوهیدرات را وارد بدنتان کنید تا تبدیل به چربی های مضر نشوند.

پس نه ممنون این روش خوبی نیست.

خوشبختانه اصلا نیاز نیست که مقدار کربوهیدرات کم مصرف کنید یا اصلا کربوهیدرات مصرف نکنید.

در حقیقت,اوقات زیادی میتوانید حتی از مقدار کربوهیدرات بیشتری لذت ببرید وقتی با استفاده از این روش چربی بیشتری میسوزانید :

تنها چند ثایه قبل از هر غذای شامل کربوهیدرات با مصرف ۵ مواد غذایی زیر حساسیت به انسولین را به حداکثر برسانید.هر کدام از مواد به صورت بالینی نشان داده اند که هم حساسیت به انسولین و هم توانایی بدن برای انجام فرآیند بر روی کربوهیدرات را بهبود میبخشند.

این مواد عبارتند از:

  1. Cinnamomum Burmanni .یک عصاره ی نیرومند از پوست درخت cinnamon اندونزی ثابت شده است کمک موثری در مدیریت قند خون بعد از مصرف یک وعده غذای سرشار از کربوهیدرات است و باعث میشود توانایی بدن شما برای انجام فرآیند بر روی کربوهیدراتی که میخورید تا ۱۰ برابر افزایش یابد.
  2. Berberine.این گیاه قلیایی کمیاب قرنهاست که در طب Ayurvedic در هند کاربرد دارد.عملکرد Berberin با بهبود علامت دهی بین انسولین و دریافت کننده های درگیرش در حالی که همچنین کربوهیدرات ورودی را با ذخیره کردن در بافت های عضله ای به جای ذخیره به شکل چربی افزایش میدهد,کمی متفاوت است.
  3. Pterocarpus Marsupium.یکی دیگر از گیاهان طبی کاملا طبیعی است که در طب Ayurvedicهندی کاربرد دارد.در حقیقت این گیاه همانطور که در یک خبرنامه ی مطالعات پزشکی هندی منتشر شد برای کاهش۲۱% مقادیر قند خون بعد از خوردن یک وعده ی غذایی بسیار موثر است.
  4. ۴-hydroxyisoleucine.یک عصاره ی فتوشیمی طبیعی از گیاهFenugreek در نقاط دور دست شرق هند,که از نظر علمی ثابت شده است در حالی که از طریق حساس کردن دریافت کننده های بافت عضله به انسولین مقدار کربوهیدرات چربی را کاهش میدهد,مقدار کربوهیدرات سلول های عضله ای را افزایش میدهد.

همچنین ثابت شده است که۴-hydroxyisoleucine در فرآیندی که پروتئین عضله را برای انرژی به قند تبدیل میکند تداخل دارد.این امر باعث تشویق به چربی سوزی(به جای شکست عضله ای)میشود و همینطور که چربی سوزی میکنید باعث حفظ کالری سوزی در عضله میشود.این خبر بسیار خوبی است چون هر چه عضله ی بیشتری را در حین رژیمتان حفظ کنید,بدنتان بدون اینکه زحمت اضافی ای متحمل شوید به طور طبیعی کالری بیشتری میسوزاند.

  1. R-Alpha Lipoic Acid(R-ALA) .Alpha Lipoic Acid یک اسید چرب طبیعی است که از دو ایزومر S-ALA و R-ALA تشکیل شده است که ثابت شده است ایزومر Rبسیار موثر و دسترس پذیر است.در حقیقت, از لحاظ بالینی ثابت شده است که R-ALAفقط در ۴ هفته تا مقدار چشمگیر ۲۵% حساسیت به انسولین را افزایش میدهد و در مدیریت قند خون بسیار قدرتمند است به طوریکه توسط پزشکان آلمانی برای درمان بیماری های مختلف سیستم عصبی ایجاد شده توسط قند خون استفاده میشود.

 

اکنون با اینکه میتوانید سعی کنید تمام مواد بالا را به تنهایی مشخص کنید,عصاره های واقعی هر کدام را که اثرات مثبت تغییر کربوهیدرات که در بالا به آن اشاره شد را باعث میشوند,آزمایش کنید,همه ی آنها را جداگانه خریداری کنید و به تک تک آنها توجه کنید و سپس پس از تحقیقات بسیار آنها را برای مشخص شدن مقدار دز علمی آنها مرتب کنید,خبر خوب این است که ما قبلا تمام این کارها را برای شما در شرکت BioTrust Nutrition  انجام داده ایم و آنها را در یک محصول علمی آزمایش شده ی راحت برای مصرف به نام IC-5 قرار دادیم

به جای خوردن غذاهای سرشار از کربوهیدرات فقط ۲ کپسول از این محصول را در روز مصرف کنید و اجازه دهید علم بقیه ی کارها را انجام دهد.

محصول IC-5پیشرفته ترین فرمول حساسیت بخش انسولین و مدیریت کربوهیدرات موجود را دارا میباشد.

اگر کربوهیدرات مصرف میکنید و مجبورید که استفاده کنید باید از IC-5 استفاده کنید...در غیر این صورت,بدون شک مزیت های چربی سوزی را که به همراه افزایش حساسیت به انسولین و مدیریت تغییر کربوهیدرات حاصل میشوند را از دست میدهید.

پس منتظر چه هستید؟با ضمانت ۱ ساله ی باز پرداخت پول شما یک فرصت ۳۶۵ روزه برای امتحان کردن محصول و باز پس گیری پولتان در صورتی که از محصول راضی نباشید را دارید.

آیا من دیوانه ام؟

نه,من فقط مطمئن هستم که شما نتایج باور نکردنیه چربی سوزی بالای IC-5 را خواهید دید – آن هم در حالی که میتوانید مقدار بسیار زیادی کربوهیدرات مصرف کنید – و من واقعا میخواهم شما را راضی کنم که این محصول را حتما امتحان کنید.

و مهمتر از آن,میخواهیم اجازه ی منتاژ برند چربی سوزمان را تحت عنوان یکی از ۱۰ کربوهیدرات ها برای آب کردن شکم و ۱۰۰% مجانی برای سفارش دادن واگذار کنیم…که قیمت آن ۲۹٫۹۵$ و برای شما رایگان است.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا