خودرو

چگونه پول کمتری برای بیمه خودروی خود مصرف کنیم ؟

پرداخت کمترین هزینه برای بیمه ثالث خودرو

به قلم ارشاکو : خرید و نگهداری یک خودرو متضمن هزینه هایی برای شخص مالک می باشد که با چند راه کار بسیار ساده می توانید از هزینه های اضافی خودروی خود بکاهید. صرفه جویی در هزینه بیمه خودرو با وجود رقیبان بسیاری در این عرصه یکی از این راه حل ها می باشد که امروز می خواهیم درباره چگونگی این امر با شما صحبت کنیم. برای مطالعه مقاله قبلی ما می توانید بر روی عنوان” چه نکاتی را باید برای رانندگی در جاده دانست ؟ “کلیک کنید.

نصب دزد گیر 

اخیرا نصب یک دزد گیر بر روی خودرو از تسهیلات جدید برخی از بیمه ها محسوب می شود . برخی شرکت های بیمه ۲۵ درصد تخفیف بر روی هزینه ی پوشش کلی و برخی دیگر ۱۰ درصد تخفیف ارائه می دهند.

گرفتن نمرات خوب در مدرسه

اغلب شرکت های بیمه این تسهیلات را به مشتریان خود اعطا می کنند. به منظور واجد شرایط تخفیف دانش آموز خوب بودن,راننده باید سنی کمتر از ۲۵ سال داشته باشد,به صورت تمام وقت در یک دبیرستان یا کالج/دانشگاه  درس بخواند و نمره ی متوسط B داشته باشد یا دانش آموز ممتاز باشد.

گرفتن مدرک رانندگی تدافعی

اغلب رانندگان به این نکته بی توجه می باشند اما گرفتن مدرک رانندگی تدافعی و نشان دادن این مدرک به شرکت بیمه نیز می تواند پول شما را در بیمه ذخیره کند ..مدارک رانندگی تدافعی معمولا تکنیک های رانندگی تدافعی,قوانین ترافیک,مصرف دارو و الکل و همچنین رانندگی در آب و هوای سخت را شامل می شود.

راننده ای بدون سابقه تصادف باشید 

یک راننده ی ایمن بودن و داشتن سابقه ی پاک و تمیز در رانندگی می تواند در تقریبا همه ی شرکت های بیمه باعث ذخیره و صرفه جویی در پول شما شود.اگر اینطور هستید حتما در هنگام خرید بیمه از یک شرکت اشاره کنید که یک راننده ی ایمن هستید.

بیمه خودرو
بیمه خودرو

خودروی مناسب برای محیط زیست

برخی شرکت های بیمه تخفیفی برای خودروهای مدرن و جدید ارائه می دهند و هم چنین برخی از شرکت های بیمه نیز تخفیفاتی را برای خودروهای هیبریدی در نظر می گیرند . پس اگر خودروی شما از خودروهای دوستدار محیط زیست می باشد ، بایستی به شما تبریک گفت.

صاحب چند خودرو بودن !

اگر دارای چندین خودرو می باشید و همه ماشین ها نیز به نام خودتان سند خورده اند می توانید از این شانس تان برای کاهش هزینه بیمه خودروی خود استفاده کنید . از شرایط این شرط این چنین است که همه ی خودروها باید تحت نام یک نفر باشند و همه ی آن خودروها باید توسط همان فرد یا توسط اعضای خانواده که در خانه ی آن شخص زندگی می کنند استفاده شوند.علاوه بر این,همه ی خودروها باید در حال حاضر مورد استفاده باشند و نه اینکه فقط در گاراژ نگهداری شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا