کوادکوپتر

آیا برای پرواز با کوادکوپتر گواهینامه نیاز است؟

طبیعی است که به دنبال یک تکنولوژی نوظهور ، مسائل و پرسش های گیج کننده ی پیرامون قوانین و محدودیت های تعیین شده برای به پرواز درآوردن یک فروند هواپیمای بدون سرنشین شکل گیرد. کمتر پیش می آید که کسی از ما برای استفاده از کوادکوپتر درخواست گواهینامه کند. اما به هر حال این سوالی است که برای خیلی ها تاکنون مطرح شده و بهتر است قبل از اقدام به خرید یکی از این دستگاه ها به پاسخ آن پی ببریم. براستی چه کسی به گواهینامه نیاز دارد؟ چگونه می توان یک گواهینامه تهیه کرد؟ در این مقاله به تمام پرسش های شما پیرامون این موضوع به طور مختصر و دقیق پاسخ داده شده است.

گواهینامه کوادکوپتر چیست؟

از لحاظ فنی ، عبارت “گواهینامه کوادکوپتر” اشتباه می باشد. در کشور انگلستان چنین مدرکی عملا وجود ندارد. اما ، شرایط ضروری و خاصی برای این دستگاه ها از سوی CCA به منظور برقراری امنیت تعیین شده است. اگر در استفاده از کوادکوپتر ، هدف های تبلیغاتی در میان باشد ، شما قطعا به دریافت مجوز از سوی سازمان CCA که مدرکی مشابه گواهینامه می باشد ، نیازمند خواهید بود.

چه کسی به گواهینامه کوادکوپتر نیاز دارد؟

در حال حاضر ، همه ی افراد ملزم به دریافت گواهینامه قانونی برای به پرواز درآوردن کوادکوپتر خود نیستند. اگر شما برای تفریح و سرگرمی از این کوادکوپترها استفاده می کنید ، بنابراین نیاز به گواهینامه نخواهید داشت. با این حال ، کوادکوپتر شما می بایست زیر20  کیلوگرم وزن داشته باشد و از چند قوانین اصلی پیروی کند. اگرچه قوانین رسمی در این مورد وجود ندارد ، اما پرواز می بایست تا ارتفاع حداکثر 150 متری و نزدیکی 50 متری اشخاص ، اتومبیل ، کشتی و سازمان های بدون سرنشین صورت گیرد.

چگونه می توان گواهینامه کوادکوپتر تهیه کرد؟

با داشتن مجوز پرواز از سوی UAVAir ، شما می توانید در مقابل قوانین وضع شده از جانب سازمان CCA ، کارمندهایتان ، بیمه و مسئولین دیگر نشان دهید که به اندازه کافی شایستگی شرکت در عملیات های پرواز با کوادکوپتر را دارید. همچنین می توانید از آن در شرایط حقوقی بهره برده و با بهره گیری از دانش و توانایی و این گواهینامه پروژه های کاری گسترده تری را به انجام برسانید.

برای بدست آوردن گواهینامه پرواز با هدف پروژه های تبلیغاتی ، نیاز به گذراندن یک دوره مشخص خواهید داشت. به یاد داشته باشید که این دوره ها می بایست حتما از جانب سازمان CCA تایید شده باشند. در UAVAir ، ما به شما یک پرواز مطمئن و کارآمد را در کلاس های متنوعی سرتاسر انگلستان آموزش خواهیم داد. شما می توانید متناسب با نیاز خود از دوره های پیشنهادی دیگری نیز بهره مند شوید.

اگر یک خلبان تفریحی هستید که قصد انجام پروژه های تبلیغاتی را در سر می پرورانید و از سوی دیگر وقت کمی برای گذاراندن دوره های تعیین شده دارید ، می توانید با گذراندن تنها یک دوره ی 3 روزه مجوز اعمال عملیات خود را بدست آورید.  اگر هم تازه کار بوده و به دنبال یادگیری صحیح پرواز با کوادکوپتر از آغاز می باشید ، می توانید دوره های آموزشی مختص به آن را پشت سر بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا