کوادکوپتر

آشنایی با تمام برندهای کوادکوپتر

حین انجام تحقیقاتی حول موضوع کوادکوپتر برای افزایش خلاقیت در بازار فروش ، توانستم لیستی تقریبا کامل از تمام برندهای سازنده کوادکوپتر تهیه کنم. اگر چه این لیست چندان مختصر به نظر نمی رسد ، اما برای کسانی که در ابتدای راه ، یا در سطح متوسط و حتی پیشرفته به سر می برند ، مناسب می باشد. در این مقاله ، ما تمام تلاش خود را بکار گرفته تا از شرکت های نوظهور نیز اسمی برده باشیم.

در ادامه لیستی از این برندها را (به ترتیب حروف الفبا) داریم:

برند 3D Robotic

تری دی رباتیک ارشاکو

این برند یکی از کمپانی های ارزشمند در ساخت کوادکوپتر حرفه ای بوده و دستگاه هایی بیش از سرگرمی تولید می کند. کوادکوپتر های ساخت 3DR از نوع خودران می باشند و از تجهیزاتی نظیر مسیریاب GPS و چندین برنامه پیشرفته دیگر بهره مند می باشند.

برند Blade

بلید ارشاکو

این کمپانی متعلق به Horizon Hobby و LLC می باشد و به ساخت محصولاتی در حوزه ی کوادکوپتر مشغول است. این برند از امکان پیشرفته ای با نام SAFE استفاده می کند تا پرواز با کوادکوپتر هایش را برای مصرف کنندگان آسان تر و امن تر سازد. همچنین ، نرم افزارهای متنوع دیگری نیز بر روی این کوادکوپترها تعبیه شده اند تا حرکت نرم و مطلوبی را به ارمغان آورند. از هلیکوپتر ها گرفته تا مولتی-پهباد ها در لیست محصولات این شرکت جای می گیرند.

برند Cheerson

چیرسان ارشاکو

گروه صنعتی انحصاری JH Toys به عنوان کمپانی تولید کننده کوادکوپترهای برند Cheerson فعالیت می کنند. این شرکت در شهر گوانگدونگ کشور چین قرار دارد. گروه JH Toys به طراحی و ساخت محصولات عظیم و اسباب بازی های کنترل از راه دور شهرت یافته است. برند Cheerson و یا به طور مشخص ، پهباد CX-20 که دارای GPS در سطح متوسط و دوربین Gimbal می باشد ،  قابلیت فیلمبرداری هوایی در سطح نیمه-پیشرفهت را به خود اختصاص می دهد. برای سفارش و یا خرید کوادکوپتر موردنظر می توانید از طریق لینک زیر اقدام کنید.

Buy-Now-button

برند DJI Innovation

دی جی ای ارشاکو

این برند به عنوان استانداردترین پلتفرم تولید فیلم های هوایی شناخته می شود. کیفیت تصویربرداری این کوادکوپترها از سطح متوسط تا عالی را پوشش داده و در مسیریابی GPS با نمای اول شخص تخصص دارد. کوادکوپتر فانتوم این برند به منظور تصویربرداری و ضبظ ویدیوهای تبلیغاتی تولید شده اند. این شرکت با کاهش قیمت آخرین محصول خود ، کوادکوپتر DJI Phantom FC40 ، آن را به عنوان سرگرم کننده ترین محصول بازار معرفی کرد. برای سفارش و یا خرید کوادکوپتر موردنظر می توانید از طریق لینک زیر اقدام کنید.

Buy-Now-button

برند Flying 3D

فلایینگ تری دی ارشاکو

Flying 3D یکی دیگر از کمپانی های چینی درعرصه ی ساخت پهبادهای مجهز به سیستم کنترل از راه دور می باشد. این شرکت در زمینه ی تولید میکروکوادهای کوچک مخصوص کودکان و دوربین های پرنده با قابلیت مسیریابی GPS که از سیستم عامل های استفاده شده در کوادکوپتر مانند نمونه ی محبوب FLYING3D Quadcopter X8 با امکان تعیین موقعیت مکانی GPS بهره مند می باشند ، مشغول به فعالیت است. برای سفارش و یا خرید کوادکوپتر موردنظر از طریق لینک زیر اقدام کنید.

Buy-Now-button

برند Hubsan

هابسان ارشاکو

Hubsan یکی از شناخته شده ترین برندها در زمینه ی ساخت پهبادهای تفریحی به شمار می رود. هرکجا را که جستجو کنید ، نام محصولات این کمپانی قطعا در نتایج ظاهر خواهند شد. آخرین نسخه از کوادکوپترهای این شرکت ، سری Hubsan X4 از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار است. برای سفارش و یا خرید کوادکوپتر موردنظر می توان از طریق لینک زیر اقدام کنید.

Buy-Now-button

برند JJRC

جی جی ار سی ارشاکو

کمپانی انحصاری Jianjian toys یکی دیگر از شرکت های چینی تولید کننده اسباب بازی می باشد که به ساخت روبات ، اسلحه اسباب بازی و انواع دستگاه های کنترل از راه دور مشغول است. این برند از تنوع بسیار گسترده ای در کلکسیون محصولات خود بهره مند می باشد که اکثرا نیز به نحوی از راه دور کنترل می شوند.

برند Parrot

پاروت ارشاکو

این کمپانی به علت طراحی های بی نظیر خود در این زمینه شهرت یافته است. دارا بودن کیفیت استاندارد برای پهبادهای سرگرمی به همراه سیستم یکپارچه FPV ، محصولات این برند را توسط سایر کمپانی های ساخت کوادکوپتر مورد تقلید قرار داده است. این شرکت تولیدات خود را به دستگاه های کنترل رادیویی به صورت زمینی و هوایی از طریق گوشی های هوشمند و WiFi محهز ساخته است.

برند Syma Toys

سایما ارشاکو

این کمپانی در ناحیه ی چنگی شهر شانتو در چین قرار دارد. Syma Toys در زمینه ی طراحی ، ساخت و تجارت تمام محصولات خود از شهرت بسیار بالایی برخوردار می باشد. این شرکت بیشتر به دلیل تولید هلیکوپترهایی مجهز به سیستم کنترل از راه دور شناخته می شود ، اما محصول اخیر آن با نام کوادکوپتر سایما X5 به همراه سیستم Gyro و دوربین درونی HD محبوبیت زیادی را از آن خود کرده است. برای سفارش و یا حرید کوادکوپتر موردنظر می توانید از طریق لینک زیر اقدام کنید.

Buy-Now-button

برند UDI

یو دی ای ارشاکو

کمپانی UDI RC Toys علی رغم نوظهور بودن ، نقدهای مثبتی نسبت به محصولات خود دریافت کرده است. این شرکت چینی خط تولیدات خود را به سازه های مجهز به کنترل رادیویی از خودرو و کشتی گرفته تا هلیکوپتر و کوادکوپتر اختصاص داده است.

برند Walkera

والکرا ارشاکو

این کمپانی در شهر گوانگ ژو کشور چین مستقر شده است. محصولات آن نیز از میکرو پهبادهای QR Ladybird  گرفته تا مولتی روتورهای حرفه ای QR X800 GPS FPV را پوشش می دهد. این تولیدات را یحتمل می توان گران تر و کاربردی تر از سری فانتوم DJI دانست ، اما از نظر پایداری قطعا با این سری قابل مقایسه نیست.

برند WLToys

وی ال ارشاکو

برند WLToys متعلق به کمپانی صنعتی انحصاری Shantou Chenghai Weili Toys می باشد ، که سال های زیادی را به تولید رنج کاملی از اسباب بازی های مجهز به کنترل از راه دور اختصاص داده و هلیکوپترها و پهبادهای قابل قبولی را به وهله ی فروش رسانده است. یکی از محبوب ترین مدل های این برند WL303 GPS GoPro compatible  نام دارد. برای سفارش و خرید کوادکوپتر موردنظر از طریق لینک زیر اقدام کنید.

Buy-Now-button

امیدواریم این مقاله به شما در جستجوی کوادکوپترهای جدید کمک موثری رسانده باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا