کوادکوپتر

آموزش راه اندازی کوادکوپترهای سایما

اشتیاق شما برای استفاده سریعتر از این کوادکوپترهای هیجان انگیز را کاملا درک می کنیم. اما، این را هم بدانید که اگر در راه اندازی و سر هم کردن پرنده ی خود عجله داشته باشید ، متعاقبا ممکن است آسیب های جدی نیز به آن وارد کنید. بنابراین ، قبل از اینکه بسته خریداری شده به دستتان برسد ، لازم است یکبار به دقت این مقاله را مطالعه کنید. کوادکوپتر سایما فول پک ، کوادکوپترهایی هستند که شرکت سازنده ، تمام قطعات مورد نیاز از جمله باطری ، آچار ، ملخ یدک و سایر ابزارها را درون یک بسته ی کامل به خریداران ارائه می کند. در اولین قدم ، کوادکوپتر را از جعبه بیرون بیاورید و گارد محافظ آن را نصب کنید. سپس به باطری ها اجازه دهید تا به صورت کامل شارژ شوند ، چرا که درغیر اینصورت در کارایی کوادکوپتر حین پرواز اختلالات ناخوشایندی بوجود خواهند آمد. توصیه ما این است که حتما از باطری ها نو برای کنترل استفاده کنید تا عمر کوادکوپتر و البته کنترل بیشتر شود.

راه اندازی کوادکوپتر سایما ارشاکو2

با توجه به اینکه ، کوادکوپتر دوربین دار یا بدون دوربین است ، می بایست به نصب دوربین اقدام کنید. برای این کار حتما از دفترجه ی راهنمای تعبیه شده کمک بگیرید و طبق دستورالعمل گفته شده ، سوکت ها را به درستی جا بزنید. در این مرحله دقت لازم را به کار ببرید تا احتمال نقص و خرابی را در این نقطه به صفر برسانید. پس از شارژ کامل باطری ها ، آنها درون ریموت کنترل جاگذاری کرده و سپس کوادکوپتر را بر روی یک سطح صاف قرار دهید. دقت کنید که اگر سطح انتخابی کاملا صاف نباشد ، عملیات کالیبره دستگاه به درستی انجام نخواهد شد. حال باطری را نیز متصل کرده و آن را روشن نمایید.

راه اندازی کوادکوپتر سایما ارشاکو3

اگر تا به اینجای کار تمام مراحل را به درستی انجام داده باشید ، به محض اتصال باطری ، چراغ های کوادکوپتر با سرعت شروع به چشمک زدن می کنند. پس از روشن کردن دستگاه ، رادیو کنترل را نیز روشن کنید. خواهید دید چراغ های چشمک زن با سرعت کمتری به کار خود ادامه می دهند. به منظور برقراری ارتباط بین کوادکوپتر و کنترل ، می بایست دسته سمت چپ را به سمت بالا فشار داده و بلافاصله آن را به سمت پایین حرکت دهید. در این مرحله چراغ های کوادکوپتر ثابت خواهند شد. پس از اتصال همه چیز برای پرواز آماده است.

کنترل کوادکوپتر سایما ارشاکو

به کنترل نگاه کنید. اهرم سمت چپ میزان قدرت موتور را تعیین می کند. اگر این اولین تجربه ی شما می باشد ، بهتر است کمی با احتیاط با این دسته برخورد کنید و سعی کنید کوادکوپتر را با سرعت کمتری در هوا معلق نگاه دارید. اهرم سمت راست نیز برای تغییر مسیر و جهت دادن به دستگاه مورد استفاده قرار می گیرد. ترتیب فرمان دادن به کوادکوپتر در صورتی که پشت دستگاه به شما باشد دقیقا همانند اهرم می باشد ، یعنی اگر پشت کوادکوپتر روبروی شما باشد با کشیدن اهرم به سمت راست پرنده به سمت راست هدایت شده و با کشیدن اهرم به سمت عقب کوادکوپتر به سمت عقب حرکت می کند. این اعمال در صورتی که دستگاه به صورت معکوس در مقابل شما قرار گرفته باشد ، به تبع برعکس خواهند بود. نگران نباشید! تنها با کمی تمرین و بردباری به راحتی بر روی کنترل کوادکوپتر سایما مسلط خواهید شد.

در صورتی که کوادکوپتر به درستی کار نکند ، می بایست به صورت صحیح و با دقت بیشتر ، تمام مراحل را از ابتدا باری دیگر انجام داده تا ایراد خود به خود برطرف گردد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا