کوادکوپتر

معرفی کوادکوپترهای جدید سایما

خبرها حاکی از آن است که کمپانی محبوب سایما قصد عرضه چند محصول جدید را به بازار در سر می پروراند. تولید کوادکوپترهای نیمه حرفه ای در تخصص این برند بوده و به زودی این محصولات با قیمتی کمتر از 100 دلار در این عرصه به رقابت خواهند پرداخت. سایما هدف هوشمندانه ای را در پی فروش این کوادکوپترها در نظر دارد. دو ویژگی ارزش اقتصادی پایین و کیفیت استاندارد ، به پرنده های جدید این امکان را می دهد تا به طور گسترده تری در بازار حضور پیدا کنند. ارزان قیمت بودن یک کالا شرط حضور سریع آن در عرصه فروش و کیفیت متناسب و استناندارد ، شرط دوام حضور وی در این زمینه می باشد.

کوادکوپتر سایما ایکس 19 ارشاکو

به عنوان اولین محصول جدید می توان به کوادکوپتر دوربین دار X19 اشاره نمود که کوادکوپتری برگرفته از دیگر مدل این کمپانی به نام X9 می باشد. این کوادکوپتر دارای قابلیت های منحصر بفرد و به روزی است که در نسخه ی مرجع به چشم نمی خورد. از جمله این امکانات می توان به دوربین HD 720P تعبیه شده بر آن اشاره کرد. کیفیتی که در نمونه های پیشین اثری از آن مشاهده نمی شد. فرستنده ها نیز چندین برابر نسل های قبل از خود تقویت شده اند. در طراحی بدنه از ظرافت خاصی کمک گرفته شده است.  بدنه خوش فرم و آرمانی دستگاه نیز ، توجه زیادی را به سمت خود جلب کرده است.

این کوادکوپتر دارای حالت های زمین و هوا ، کنترل گرانش ، حفظ ارتفاع ، حالت هدلس  و برخاست و فرود اتوماتیک می باشد. شما می توانید این مدل را علاوه بر فرستنده ای که در کنار دستگاه عرضه می شود ، از طریق شبیه سازهایی که بر روی گوشی هوشمندتان به نمایش درمی آیند نیز کنترل کنید. حداکثر مدت زمان پرواز این کوادکوپتر حرفه ای ، 6 دقیقه در نظر گرفته شده است. اگر اهل تفریح و گشت و گذارهای هیجان انگیز هستید ، با قابلیت مانور 360 درجه ای که بر روی این دستگاه اعمال شده است ، می توانید نهایت لذت و هیجان را با آن تجربه کنید. از ویژگی های نوآورانه ی دیگر این کوادکوپتر سایما می توان به ناوبری ایستگاه بین راه و حالت کنترل گرانش آن نام برد که موجب شده تا این نسخه از محبوبیت و البته بهره وری بیشتری نسبت به نسل های پیشین خود بهره مند باشد.

کوادکوپتر سایما ایکس 21 ارشاکو

دو کوادکوپتر دیگری که کمپانی سایما به لیست فروش خود اضافه کرده است ، X20 و X21 نام دارند. این دو کوادکوپتر به عنوان اولین پهبادهای جیبی از سوی این برند به بازار عرضه خواهند شد. ابعاد کوچک این دو پرنده ی زیبا آن ها را مناسب اعمالی نظیر تجسس ، سرگرمی و حتی گرفتن یک سلفی دوستانه می کند. نسخه ی استاندارد این دو کوادکوپتر از طریق فرستنده های رایج و معمولی کنترل می شوند. اما با خرید مدل X21-S شما می توانید پرنده ی خود را با کمک یک فرستنده ی کوچک و تنها با یک دست به پرواز درآورید. اگر کیفیت دوربین برای شما در اولویت قرار دارد ، می توانید با خرید دو مدل X20W و X21W از یک دوربین HD720P نیز بهره مند شوید. این دو کوادکوپتر تفاوت هایی نیز با نسخه ی استاندارد خود دارند ، اما از آنجایی که این موارد چندان مهم و تاثیرگذار نمی باشند ، ما نیز ار بیان آن ها خودداری می کنیم.

خلاصه ای از ویژگی های مهم مدل های X20 و X21 در ادامه :

– دوربین HD720P WIFI ویژه X21W

– دوربین 0.3 MP WIFI ویژه X20W

– فرستنده کوچک ویژه X21S

– حالت های مختلف ارتفاع نگه دارنده ویژه X21

– اتوماتیک برخاست/فرود

– زمان پرواز 5 دقیقه

– محدوده کنترل 25M

کوادکوپتر سایما ایکس 15 ارشاکو

آخرین محصولی که در این لیست جدید جای می گیرد ، کوادکوپتر سایما X15 نام دارد. این دستگاه به همراه دو مدل جانبی X15W و X15C به بازار ارائه می شود که هریک ویژگی های منحصربفرد و مخصوص به خود را دارا می باشند. ابعاد این مدل نسبت به نسخه های پیشین خود تغییری نداشته ، اما از جهات دیگر پیشرفت هایی را متحمل شده است. از جمله این تغییرات می توان به اعمال دوربین با کیفیت HD720P WIFI اشاره کرد. لازم به ذکر است ، در نمونه های قبل هیچ خبری از دوربین نبوده است. این مدل ها قیمتی معادل 60 الی 74 دلار را به خود اختصاص می دهند. باز هم کوادکوپتر ارزان و همان هدف هوشمندانه!

این کوادکوپتر قابلیت هایی نظیر تنظیم ارتفاع به صورت خودکار ، حالت اتوماتیک برخاست و فرود را در خود جای داده است. طبق گزارشات داده شده ، حداکثر مدت زمانی که این کوادکوپتر در آسمان به گشت و گذار می پردازد ، چیزی حدود 7 دقیقه می باشد. از آنجایی که دوربین این دستگاه از امکان WiFi برخوردار می باشد ، شما می توانید تصاویر را تا برد 50 متری به صورت آنی ارسال کنید.

تا به این لحظه ، اطلاعات دیگری از این سه کوادکوپتر سایما در دسترس نیست. اما مطمئنا پس از عرضه ی رسمی آنها در بازار ، مشخصات کامل و دقیقی را می توان برای آنها ارائه کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا